Dlaczego w Polsce nie przeprowadzono sekcji zw³ok Lecha Kaczyñskiego?

Data: 2010-08-26 09:16:24
Autor: awe
Dlaczego w Polsce nie przeprowadzono sekcji zw³ok Lecha Kaczyñskiego?
Data: 2010-08-26 09:18:00
Autor: Miglanc
Dlaczego w Polsce nie przeprowadzono sekcji zw³ok Lecha Kaczyñskiego?

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i5541o$eud$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,8771,title,Dlaczego-w-Polsce-nie-przeprowadzono-sekcji-zwlok-Lecha-Kaczynskiego,wid,12604549,wiadomosc_prasa.html

S±dzisz, ¿e na Wawelu pochowno jakiego¶ Rosjanina? Mo¿e tego kontrolera z lotniska co to uciek³ w las zaraz po katastrofie albo autora filmu na którym s³ychaæ strza³y? Ale by³by numer!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 09:35:19
Autor: awe
Dlaczego w Polsce nie przeprowadzono sekcji zw³ok Lecha Kaczyñskiego?

U¿ytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c761526$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
gowno cie obchodzi palancie co ja sadze. idz sadzic pietruszke i mi mylku nie zawracaj duuupy
awe

Data: 2010-08-26 11:54:05
Autor: Miglanc
Dlaczego w Polsce nie przeprowadzono sekcji zw³ok Lecha Kaczyñskiego?

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i55550$hkj$1news.onet.pl...

[...]

Ale numer! Pochowali¶cie na Wawelu jakiego¶ ruskiego! Hihihihihihiiiiiihahahhaa!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 12:05:55
Autor: awe
Dlaczego w Polsce nie przeprowadzono sekcji zw³ok Lecha Kaczyñskiego?

U¿ytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c7639bc$0$27026$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
to ma byc smieszne? nie sadzisz ze powinienes sie leczyc - glosuj na Tuska bo nie masz MosGa
awe

Data: 2010-10-20 20:53:29
Autor: he®sk
Jezyk milosci - awe - Dlaczego w Polsce nie przeprowadzono sekcji zw³ok Lecha Kaczyñskiego?
On Thu, 26 Aug 2010 09:35:19 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>>

> S±dzisz, ¿e na Wawelu pochowno jakiego¶ Rosjanina? Mo¿e tego kontrolera z > lotniska co to uciek³ w las zaraz po katastrofie albo autora filmu na > którym s³ychaæ strza³y? Ale by³by numer!

-- -- -- -- -- -
gowno cie obchodzi palancie co ja sadze. idz sadzic pietruszke i mi mylku nie zawracaj duuupy
awe

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-08-26 09:25:39
Autor: Panslavista
Dlaczego w Polsce nie przeprowadzono sekcji zw³ok Lecha Kaczyñskiego?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:i5541o$eud$1news.onet.pl...

Chcia³by¶, ¿eby odwa¿niak obnarurzy³  sprwców?

Dlaczego w Polsce nie przeprowadzono sekcji zw³ok Lecha Kaczyñskiego?