Dlaczego w Polsce rodzi się tak mało dzieci.

Data: 2012-11-27 10:21:13
Autor: Albin sękowski
Dlaczego w Polsce rodzi się tak mało dzieci.
Państwo które nie inwestuje w przyszło¶ć zmierza do samozniszczenia,wła¶nie z tym mamy do czynienia.

Data: 2012-11-27 12:54:19
Autor: Marek
On Nov 27, 7:21 pm, Albin sękowski <albinos...@gmail.com> wrote:
Państwo które nie inwestuje w przyszło¶ć zmierza do samozniszczenia,wła¶nie z tym mamy do czynienia.

Pozbawianie szpitali dzieciecych funduszy jest chyba w Polsce celowe...

Data: 2012-11-27 19:29:42
Autor: leszek niewiadomski
Am 27.11.2012 19:21, schrieb Albin sękowski:
Państwo które nie inwestuje w przyszło¶ć zmierza do samozniszczenia,wła¶nie z tym mamy do czynienia.

Zobowiazalbym do wysilku rzad i episkopat.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-11-26 09:29:29
Autor: pluton_
Dlaczego w Polsce rodzi się tak mało dzieci.
Zobowiazalbym do wysilku rzad i episkopat.

Episkopat celuje w pedofilii, z tego dzieci nie ma.

Nullification

Data: 2012-11-27 19:43:37
Autor: Jusuf

Już się wysilili, wypierdlili takiego durnia jak ty z Polski. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-27 20:34:56
Autor: AnDaL

Am 27.11.2012 19:21, schrieb Albin sękowski:
Państwo które nie inwestuje w przyszłość zmierza do
samozniszczenia,właśnie z tym mamy do czynienia.

Zobowiazalbym do wysilku rzad i episkopat. ln.

JuĹĽ siÄ™ wysilili, wypierdlili takiego durnia jak ty z Polski.

nie brazaj czlowieka, on z tamtad miliardy przysyla

Data: 2012-11-28 16:16:29
Autor: stevep
Dnia 27-11-2012 o 19:29:42 leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid>  napisał(a):

[...]

Eeee, episkopat chyba się wyrabia.
--
stevep

Data: 2012-11-27 19:35:32
Autor: Marek Czaplicki
Albin sękowski pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 listopada 2012 19:21:

Państwo które nie inwestuje w przyszłość zmierza do
samozniszczenia,właśnie z tym mamy do czynienia.

Dlaczego mało dzieci? Za dużo ludzi zajmuje się "dymaniem" kobiet z ich własnej woli.

Data: 2012-11-27 10:38:29
Autor: jan kowalski
> [...]
> samozniszczenia,wła¶nie z tym mamy do czynienia.

Dlaczego mało dzieci? Za dużo ludzi zajmuje się "dymaniem" kobiet z ich

Jak unia rozrosnie sie na wschod to w polsce nastapi babyboom,
przyjada i beda rodzic:)

Data: 2012-11-27 19:46:41
Autor: Marek Czaplicki
jan kowalski pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 listopada 2012 19:38:

> [...]

własnej woli.

Jak unia rozrosnie sie na wschod to w polsce nastapi babyboom,

Taką masz nadzieję? Do dzieci trzeba dwojga. Jak do tej pory za dużo ludzi zajmuje się tylko kobiecymi brzuchami, zamiast tym co dla urodzonych już dzieci jest potrzebne. Nic innego nie przychodzi im do głowy tylko jak je zaprząc do swej "posługi". :)

Data: 2012-11-27 19:48:34
Autor: Jusuf
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k931qq$dni$1node1.news.atman.pl...
> [...]

własnej woli.

Jak unia rozrosnie sie na wschod to w polsce nastapi babyboom,

TakÄ… masz nadziejÄ™? Do dzieci trzeba dwojga. Jak do tej pory za duĹĽo ludzi
zajmuje siÄ™ tylko kobiecymi brzuchami, zamiast tym co dla urodzonych juĹĽ
dzieci jest potrzebne.

Czyli fabryki i godna praca, a te zaorane i ni ma. Stąd dzieci płodzi się za granicą. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-27 19:54:21
Autor: Marek Czaplicki
Jusuf pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 listopada 2012 19:48:

Czyli fabryki i godna praca, a te zaorane i ni ma. Stąd dzieci płodzi się
za granicÄ….

"Godną" pracę znajdziesz tylko w fabryce? Sektor usług też generuje miejsca pracy. Do posiadania dzieci trzeba, zgadza się, mieć pracę, ale i trzeba jakieś spokojne widzenie przyszłości. A czytając Ciebie, obiecujesz co trochę rewolucję. :)

Data: 2012-11-27 20:28:29
Autor: Jusuf
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k93296$dni$2node1.news.atman.pl...
[...]

trochÄ™ rewolucjÄ™. :)

Niech ci będzie, ale bez produkcji krajowej, nie będzie usług krajowych. Spokojne widzenie na przyszłość może być tylko bez bandy okrągłostołowej u władzy, która już 23 lata rabuje i niszczy kraj, prowadząc nas w przepaść. To ta banda wypędza nasz naród za granicę i zaorała polski przemysł i zakłady pracy. NIE Z NIMI może być spokojna przyszłość, już dosyć niszczenia i mamienia. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-27 19:48:58
Autor: Andrzej
W dniu 2012-11-27 19:21, Albin sękowski pisze:
Państwo które nie inwestuje w przyszło¶ć zmierza do samozniszczenia,wła¶nie z tym mamy do czynienia.

Bo ludzie maja inne priorytety.

http://vimeo.com/27450277

Data: 2012-11-28 08:17:29
Autor: Trybun
Dlaczego w Polsce rodzi się tak mało dzieci.
W dniu 2012-11-27 19:21, Albin sękowski pisze:
Państwo które nie inwestuje w przyszło¶ć zmierza do samozniszczenia,wła¶nie z tym mamy do czynienia.

O jakim państwie można mówić żyj±c w kapitalizmie?, gdzie to na każdym kroku niby rodak a tylko patrzy jakby ci tu wydrzeć twoje zasoby. Mam komu¶ płacić za rodzenie dzieci, które gdy dorosn± wyjad± budować "wielkie Niemcy"?

Data: 2012-11-28 08:49:56
Autor: leszek niewiadomski
Am 28.11.2012 08:17, schrieb Trybun:
[...]

Jeszcze troche socjalizmu zostalo na tym globie, mozna tam pojechac i rodzic. A Niemcy male czy duze tez juz nie socjalistyczne.
ln.

Data: 2012-12-03 10:26:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-28 08:49, leszek niewiadomski pisze:

[...]

"Można pojechać", piszesz tak jakby był jaki¶ wybór dla Polaka..

Data: 2012-11-28 08:59:47
Autor: WW
Dlaczego w Polsce rodzi się tak mało dziec i.
W dniu 2012-11-27 19:21, Albin sękowski pisze:
Państwo które nie inwestuje w przyszłość zmierza do samozniszczenia,właśnie z tym mamy do czynienia.

Jeśli za przylanie gówniarzowi można iść do pierdla, to co w tym dziwnego?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-11-28 18:16:04
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 27 Nov 2012 10:21:13 -0800 (PST), Albin sękowski napisał(a):

Państwo które nie inwestuje w przyszło¶ć zmierza do samozniszczenia,wła¶nie z tym mamy do czynienia.

Dziwisz sie? Jarosław Kaczyński jest starym kawalerem i niby sk±d się maj±
wzi±c dzieci? Z nieprawego łoża? Rydzyk zabrania!

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-12-03 12:03:47
Autor: the_foe
Dlaczego w Polsce rodzi się tak mało dzieci.
W dniu 2012-11-27 19:21, Albin sękowski pisze:
Państwo które nie inwestuje w przyszło¶ć zmierza do samozniszczenia,wła¶nie z tym mamy do czynienia.

A co robi kosciol? Dlaczego nie robia promocji typu: jestes biedny zrob piatke dzieci damy ci milion? Zamiast wysysac te kilka milardow rocznie i przeznaczac je na idiotyzmy trzeba dac panstwu przyklad

--
the_foe

Dlaczego w Polsce rodzi się tak mało dzieci.