Dlaczego w Polsce żadne związki zawodowe nie walczą co roku o podwyżki dla pracowników?

Data: 2013-05-16 12:56:48
Autor: Marek
Dlaczego w Polsce żadne związki zawodowe nie walczą co roku o podwyżki dla pracowników?
On 16 Maj, 15:10, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:
W Niemczech co roku toczą się zażarte walki związków zawodowych różnych
branż z pracodawcami o podwyżki, rekompensujące stopień inflacji. W tym
roku po raz pierwszy, przynajmniej o dłuższego czasu, związek zawodowy
metalowców dogadał się z przedstawicielami pracodawców bez strajku co do
podwyżki dla 3,7 mln metalowców w Niemczech. IG Metall i pracodawcy
dogadali się wcześnie w środę w sprawie nowej umowy taryfowej dla
przemysłu elektrycznego i metalowego. Tym samym strajk w tych branżach
został zażegnany. Pensje i zarobki dla tych branż mają wzrastać zgodnie
z wczorajszą umową w dwóch krokach, do 1-go lipca do 3,4 % i do 1-go
maja 2014 roku jeszcze raz o 2,2%. Ta umowa będzie obowiązywać w sumie
przez 20 miesięcy.

http://www.focus.de/finanzen/news/tarifstreit-beigelegt-ig-metall-ein...

A jak to jest w Polsce, kto walczy o coroczne podwyżki dla polskich
niewolników, rekompensujące choć w części galopującą inflację?

Co to kurwa za kraj, ta dzika Polska?  Co to kurwa za ludzie teraz w nim
żyją?

Tu sie z toba zgadzam.
Jak to mozliwe, ze ludzie zyja za pensje 4x-6x nizsze, niz w
Niemczech, przy podobnych cenach produktow...
....i sie nie burzą...
To jest dla mnie wielka zagadka.
I jeszcze 70% poparcia dla matola, ktory to wszystko firmuje...
Niemcy mowia, ze , kiedys Hitler, to ich "zahipnotyzowal", ze
popierali Nar.Socj....
To, ciekawe, co kiedys powiedza Polacy ?

Data: 2013-05-16 22:17:42
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 21:56, Marek pisze:
Jak to mozliwe, ze ludzie zyja za pensje 4x-6x nizsze, niz w
Niemczech, przy podobnych cenach produktow...
...i sie nie burzą...
To jest dla mnie wielka zagadka.

No wiesz, ludzie zyja od lat w III erpe, nie maja porownania ze szkoplandia. A poki nie przymieraja glodem to i mniejsze zarobki nas nie smuca.

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-16 22:42:21
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 22:17, u2 pisze:
[...]

Niemcy też nie przymierają głodem, ale jak im inflacji nie zrekompensuje się, to wychodzą na ulicę i zawsze wywalczą swoje. I poziom życia Niemców się stale powiększa, a przepaść Polaków do Niemców stale zwiększa.

Data: 2013-05-16 14:10:03
Autor: Marek
On 16 Maj, 22:42, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:

> No wiesz, ludzie zyja od lat w III erpe, nie maja porownania ze
> szkoplandia. A poki nie przymieraja glodem to i mniejsze zarobki nas nie
> smuca.

Niemcy te nie przymieraj g odem, ale jak im inflacji nie zrekompensuje
si , to wychodz na ulic i zawsze wywalcz swoje. I poziom ycia
Niemc w si stale powi ksza, a przepa Polak w do Niemc w stale zwi ksza.

Musisz dalej walczyc, zeby miec wreszcie te upragniona plazme !

Data: 2013-05-16 23:14:32
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 23:10, Marek pisze:
[...]

Właśnie, że ją sobie teraz kupię i to za tydzień.
I zawieszę w sypialni na ścianie, uchwyt już zamontowany.

Data: 2013-05-16 14:22:35
Autor: Marek
On 16 Maj, 23:14, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:

>>> smuca.

> Musisz dalej walczyc, zeby miec wreszcie te upragniona plazme !

Właśnie, że ją sobie teraz kupię i to za tydzień.
I zawieszę w sypialni na ścianie, uchwyt już zamontowany.

To gratuluje - bedziesz mogl wreszcie "Shrecka" obejrzec !!!

Data: 2013-05-16 23:21:35
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:14, Gonzalez pisze:
Musisz dalej walczyc, zeby miec wreszcie te upragniona plazme !

Właśnie, że ją sobie teraz kupię i to za tydzień.
I zawieszę w sypialni na ścianie, uchwyt już zamontowany.

a po co ci plasma ?

Data: 2013-05-16 14:27:05
Autor: Marek
On 16 Maj, 23:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

najpierw jest ona wyszydzana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem,
a na końcu jest traktowana jak oczywistość.

Plazma jest dobra - ale 3D to tylko, zeby Shrecka , Avatar i Krol Lew
ogladac.

Data: 2013-05-16 23:37:15
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:27, Marek pisze:
Plazma jest dobra - ale 3D to tylko, zeby Shrecka , Avatar i Krol Lew
ogladac.

Nie ogladalem, pewnie nic nie stracilem...-;)

Data: 2013-05-16 23:27:21
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 23:21, u2 pisze:
[...]

Bo lubię. Nie ma nic lepszego, jak ładny obraz mieć w TV.

Data: 2013-05-16 14:29:50
Autor: Marek
On 16 Maj, 23:27, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:

> a po co ci plasma ?

Bo lubię. Nie ma nic lepszego, jak ładny obraz mieć w TV.

Tu sie zgadzam - to jest cos niesamowitego !
Ja tez mam ten tick - lubie ostro i wyraziscie !

Data: 2013-05-16 23:38:08
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:27, Gonzalez pisze:
Bo lubię. Nie ma nic lepszego, jak ładny obraz mieć w TV.

Ladny obraz to masz w realu. W telewizorni to tylko ersatz.

Data: 2013-05-16 14:56:46
Autor: Marek
On 16 Maj, 23:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-05-16 23:27, Gonzalez pisze:

> Bo lubię. Nie ma nic lepszego, jak ładny obraz mieć w TV.

Ladny obraz to masz w realu. W telewizorni to tylko ersatz.

--
Tu moge "polenizowac"...
W realu masz to, na co cie stac, a w TV mozesz zobaczyc obrazy,

Moze, dla ciebie nie jest to istotne, ale...tym sie roznimy.

Data: 2013-05-17 17:28:26
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:56, Marek pisze:
[...]

Byles kiedys na meczu pilkarskim ? Widziales mecz na zywo ? To teraz porownaj mecz na zywo z transmisja w telewizorni. Telewizornia sromotnie przegrywa...-;)

Data: 2013-05-17 19:20:30
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-17 17:28, u2 pisze:
[...]

Widziałeś klip z meczu na Now Camp?
Co ty z tego miejsca możesz zobaczyć?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTY8zgMTt2TzSFO5BID6VI2rMlkZWhPiSpnxGNzNjGaO2f7tfBoZA

Data: 2013-05-16 23:05:43
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 22:42, Gonzalez pisze:
Niemcy też nie przymierają głodem, ale jak im inflacji nie zrekompensuje
się, to wychodzą na ulicę i zawsze wywalczą swoje. I poziom życia
Niemców się stale powiększa, a przepaść Polaków do Niemców stale zwiększa.

no i cale szczescie. nie zycze sobie szkopow w mojej okolicy...-;)

Data: 2013-05-16 23:13:04
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 23:05, u2 pisze:
[...]

Na szkopa musisz i tak tyrać, bo polskiego już nima...

Data: 2013-05-16 23:19:28
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:13, Gonzalez pisze:
no i cale szczescie. nie zycze sobie szkopow w mojej okolicy...-;)

Na szkopa musisz i tak tyrać, bo polskiego już nima..

sadzisz innych po sobie, to ze ty tyrasz na szkopa nie oznacza, ze ja tyram...-;)

Data: 2013-05-16 23:22:14
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 23:19, u2 pisze:
[...]

Ty sam nie wiesz, kto twoim panem...

Data: 2013-05-16 23:36:15
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:22, Gonzalez pisze:
sadzisz innych po sobie, to ze ty tyrasz na szkopa nie oznacza, ze ja
tyram...-;)

Ty sam nie wiesz, kto twoim panem.

sam jestem sobie panem, a ty tyrasz na szkopa...-;)

Data: 2013-05-17 00:16:21
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 21:56:

Tu sie z toba zgadzam.
Jak to mozliwe, ze ludzie zyja za pensje 4x-6x nizsze, niz w
Niemczech, przy podobnych cenach produktow...

Nie rozumiem jak ty żyjesz? Normalnie. Jem i żyję.  :)

Data: 2013-05-17 01:49:16
Autor: Sancho Pansa
[...]

Jak tępy, bezmyślny niewolnik...

Data: 2013-05-17 09:06:34
Autor: Marek Czaplicki
Sancho Pansa pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 maja 2013 01:49:

[...]

Kiedyś ludzie nie dostawali żadnych pensji. Pieniądze były nieznane nawet i jakoś żyli. Nie chcesz chyba powiedzieć, że życie narodziło się wraz z wynalazkiem pieniędzy? :)

Data: 2013-05-17 11:21:03
Autor: Gonzalez
[...]

A dzisiaj wsadzą cię do pierdla, jak nie będziesz chciał płacić na bandziorów u władzy haraczu i pójdziesz polować, żeby przeżyć do lasu...

Dlaczego w Polsce żadne związki zawodowe nie walczą co roku o podwyżki dla pracowników?