Dlaczego w innych krajach nie ma czegos takiego jak WOSP?

Data: 2012-01-07 14:53:55
Autor: Biały.Murzyn.PL
Dlaczego w innych krajach nie ma czegos takiego jak WOSP?
Na przyklad w takie Francji, Anglii albo nawet w Czechach.

Data: 2012-01-07 15:13:28
Autor: Marek Czaplicki
Biały.Murzyn.PL pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 07 styczeń 2012 14:53:

Na przyklad w takie Francji, Anglii albo nawet w Czechach.

A dlaczego w innych krajach nie ma takiego karnawału jak w Rio?

Data: 2012-01-07 15:23:05
Autor: rAzor
Użytkownik - Marek Czaplicki napisał:
Biały.Murzyn.PL pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 07 styczeń 2012 14:53:

Na przyklad w takie Francji, Anglii albo nawet w Czechach.

A dlaczego w innych krajach nie ma takiego karnawału jak w Rio?

Jak to nie ma? Są i to na całym świecie - w Europie najbardziej znane masz w Wenecji i Londynie.
W Ameryce Łacińskiej są wszędzie.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

Data: 2012-01-07 15:26:40
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 07 styczeń 2012 15:23:

[...]

A widziałeś kiedyś karnawał w Rio? Sambodrom? Zgadza się że w innych krajach też jest karnawał. W innych krajach też działają różne organizacje charytatywne.

Data: 2012-01-07 15:57:43
Autor: rAzor
[...]

I twoim zdaniem sambodrom (czy coś w tym stylu) jest praktyką zupelnie niespotykaną w innych krajach? :-)
Otóş jest.
Ale i tak w kwestii, do której się odnosiłeś nawet sambodromu nie trzeba.

Zgadza się że w innych krajach
też jest karnawał. W innych krajach też działają różne organizacje
charytatywne.

No widzisz? Trzeba było tak od razu.
Tyle, ze te organizacje nie korzystają z darmowego wsparcia ze strony mediów - prywatne to sobie mogą robic co chcą, ale publiczne... WOŚP żeruje na czasie antenowym, za który... ja nie płacę abonamentu. ;-)
I nie mam zamiaru, dopóki publiczna TV będzie szastała moimi pieniedzmi na lewo i prawo tyrmaniąc kasę na wyciskające kucharkom łzy duperele.

Data: 2012-01-07 16:08:54
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 07 styczeń 2012 15:57:

[...]

Więc dla Ciebie każda informacja o przeprowadzanej akcji, zbiórce, kweście publicznej jest wspieraniem organizacji? Czy przekazywanie przez urzędy skarbowe nieodpłatnie i darmowo funduszy zebranych na OPP w 1% jest wspieraniem darczyńcy w jego dobroczynności czy organizacji? Pytanie było dlaczego w innych krajach nie ma tego czy tamtego, co jest w Polsce? Ja więc się zapytam: Czy Polacy wiecznie powinni być "papugą narodów", mającą u siebie tylko to co w innych krajach jest?

Data: 2012-01-07 15:19:50
Autor: Obserwator
Dlaczego w innych krajach nie ma czegos takiego jak WOSP?
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): Czy Polacy wiecznie powinni być "papugą narodów", mającą u siebie
tylko to co w innych krajach jest?

w innych krajach nie robi sie po prostu rzeczy nieoplacalnych dla
SPOLECZENSTWA, na ktorych korzysta tylko jakas mala grupka cwaniaczkow. Spoleczenstwa panstw cywiliowanych nie daja zgody na takie postepowanie.

Polacy nigdy wlasciwie nie byli papuga narodow, chociazby dlatego, ze zadne
panstwo na swiecie nie sprzedawalowalo sie darmo panstwom osciennym.

Ale W Polsce niestety zawsze byl dostatek, takich sprzedajnych kanalii.

Data: 2012-01-07 17:10:24
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 07 styczeń 2012 16:19:

[...]

Mam sobie znane powody, dla których wspieram zarówno Orkiestrę, jak i Caritas, czy inne organizacje PP. Jeżeli ktoś nie wspiera to jego sprawa. Nic mi do tego.

Data: 2012-01-07 15:38:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je9kg9$7q8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Takiego karnawału jak w Rio nie ma.

Data: 2012-01-07 06:42:43
Autor: J-23
On 7 Sty, 15:38, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "rAzor" <komu...@na.koBym .ru> napisał w wiadomościnews:je9kg9$7q8$1inews.gazeta.pl...

> Jak to nie ma? Są i to na całym świecie - w Europie najbardziej znane masz
> w Wenecji i Londynie.
> W Ameryce Łacińskiej są wszędzie.

Takiego karnawału jak w Rio nie ma.

karnawal w Wenecji
https://www.google.com/search?q=karnawa%C5%82+w+Wenecji+zdj%C4%99cia&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=qlkIT9v_KIufsgbcyYSCDw&ved=0CC0QsAQ&biw=1419&bih=824

Data: 2012-01-07 15:49:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f28bfaea-e145-4aa6-8b89-3ce1aa6a8fc3t30g2000vbx.googlegroups.com...
On 7 Sty, 15:38, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

> Jak to nie ma? Są i to na całym świecie - w Europie najbardziej znane > masz
> [...]

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Nie rób z siebie błazna.

Data: 2012-01-07 07:02:39
Autor: J-23
On 7 Sty, 15:49, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:f28bfaea-e145-4aa6-8b89-3ce1aa6a8fc3t30g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

> Takiego karnawału jak w Rio nie ma.

> --
> Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

???

Data: 2012-01-07 17:25:56
Autor: stevep
Dnia 07-01-2012 o 14:53:55 Biały.Murzyn.PL <bialy@murzyn.pl> napisał(a):

Na przyklad w takie Francji, Anglii albo nawet w Czechach.

Bo za dużo tam podobnych tobie kretynówe.

--
stevep

Data: 2012-01-07 18:34:41
Autor: Bou

http://images02.bebzol.com/data/201201/47993-bfb0246c24489f7956a9a356ee50f1c7.jpg

Data: 2012-01-07 19:13:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bou" <abc@poczta.fm> napisał w wiadomości news:je9vlc$1fr8$1newsread1.aster.pl...

[...]

Tak z ciekawości. Skąd NFZ czerpie pieniądze?

Dlaczego w innych krajach nie ma czegos takiego jak WOSP?