Dlaczego w systemie judeo-bolszewickim panującym 20 lat okradziono Oświecim?

Data: 2009-12-18 14:55:00
Autor: Yabber
Dlaczego w systemie judeo-bolszewickim panującym 20 lat okradziono Oświecim?
Dzikie azjatyckie bydło z Armii Czerwonej tego nie zrobiło, 45 lat
sowieckiej okupacji i nikt tego nie zrobił i teraz za rządów żydo-
bolszewickich partii załozonych przez michnika z kiszczakiem przy
półlitrze?
No wstyd dla plemion nadwiślańskich zwanych kiedyś Polską.

Data: 2009-12-19 00:06:06
Autor: Lorn
Yabber pisze:
[...]

Wstyd mi, że kiedyś ukradziono mi rower... Zostawiłem go w piwnicy z miernym zabezpieczeniem. Dlaczego utrzymanie symbolu masowego morderstwa ma ograniczać się wyłącznie na Polsce? Nasze to? Mój był rower... Dlatego mi wstyd. :> Na zamówienie kradną obrazy z dobrze strzeżonych muzeów... Żule zapierniczyli? :> Wstyd mi za takich jak Ty... :>

Data: 2009-12-18 15:26:19
Autor: Yabber
On 19 Gru, 00:06, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Yabber pisze:

> [...]

Dlatego mi wstyd. :> Na zamówienie kradną obrazy z dobrze strzeżonych
muzeów... Żule zapierniczyli? :> Wstyd mi za takich jak Ty... :>

Celem judeo-bolszewickiego prozumienia michnik-kiszczak jest
utylizacja narodu polskiego i pozostawienie niewielkiej grupy plemion
nadwiślańskich zajmujących się zbieractwem runa leśnego i wyplataniem
koszyków z wikliny.
Najlepszym przykładem jest działalność NFZ powałanego do masowych
zbrodni na ludności poskiego pochodzenia.

Data: 2009-12-19 01:06:23
Autor: Lorn
Yabber pisze:

[...]

Należę do ludu sięgającego IX wieku naszej ery... Nadnarwiańska osada w której różnej maści ludki się przewijały. :> Nikt, ani nic nie jest w stanie pozbawić mnie, a już na pewno wyssać polskość ze mnie i mojej rodziny. :>

Najlepszym przykładem jest działalność NFZ powałanego do masowych
zbrodni na ludności poskiego pochodzenia.

A tu pretensję do Leszka, któremu nie podoba się reforma zdrowia zaproponowana przez rząd. :> Będąc w opozycji szkodzi Polsce.

Data: 2009-12-19 00:43:43
Autor: boukun

Użytkownik "Yabber" <yabber.ika@gmail.com> napisał w wiadomości news:f4a113d0-b294-4bac-852a-77aab55415ecm25g2000yqc.googlegroups.com...
[...]
Ruskie Auschwitz oswobodzali.

boukun

Dlaczego w systemie judeo-bolszewickim panującym 20 lat okradziono Oświecim?