Dlaczego warto popierać Łukaszenkę

Data: 2011-09-30 03:22:19
Autor: u2
Dlaczego warto popierać Łukaszenkę
... sam nie wiem, ale jak obejrzę wypowiedź JKM to się dowiem :

http://www.tvn24.pl/15037,2,rozmowa.html

Środa, 14.09

- Ja śpię spokojnie - mówił w TVN24 Janusz Korwin-Mikke, którego
partia Nowa Prawica złożyła do Sądu Najwyższego protest wyborczy, gdyż
Państwowa Komisja Wyborcza odmówiła rejestracji części list
ugrupowania. Gość "Rozmowy Rymanowskiego" w TVN24 mówił też, co by
zrobił z "bandą czworga", która rządzi Polską oraz czemu warto
popierać prezydenta Białorusi Aleksandra Łukaszenkę.

Dlaczego warto popierać Łukaszenkę