Dlaczego warto posprawdzac hipotezy MIchalkiewicza !!

Data: 2009-12-08 22:01:34
Autor: kefirh
Dlaczego warto posprawdzac hipotezy MIchalkiewicza !!
  Karol pisze:

   Prorocy nigdy nie byli popularni. W Starym Testamencie władze wrzucały ich

Tez mam mieszane nie tyle uczucia co mysli n.t. "sluzby" Pana Michalkiewicza.
Nie mam juz wiary, ze istnieje ktokolwiek na swiecie kto glosi niezalezne poglady. Uczuciowo jednak jestem baardzo ZA Michalkiwiczem!

Moze byc hipoteza, za ma statystycznie za malo czytelnikow aby wyladowac w piasku. Moze tez byc tak, ze przekroczyl pewien rubikon stylu , ktory jest nie do podwazenia przez STERUJACYCH razwiedka, chocby ze wzgledow estetycznych.

k.

Data: 2009-12-08 21:19:53
Autor: Karol
kefirh <madonna@doda.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

> [...]

Moze byc hipoteza, za ma statystycznie za malo czytelnikow aby wyladowac w piasku. Moze tez byc tak, ze przekroczyl pewien rubikon stylu , ktory jest nie do podwazenia przez STERUJACYCH razwiedka, chocby ze wzgledow estetycznych.

ja ci powiem, ze ja tez sie czesto lapie na tym, ze zaczynam podejrzewac, iz moze to kolejny facet ze *sluzby*. Jesli chodzi o Michalkiewicza, to roznie myslalem, ale kiedy zaczalem ualdac
skrupulatnie przeerozne puzle, to cholercia wychodzi na to, ze facet sporo
jednak wie i wyciaga wlasciwe wnioski.

Data: 2009-12-08 22:26:32
Autor: kefirh
  Karol pisze:
[...]

Wlasnie idzie fajna muza, Karolu.
Linkuje ja rowniez i przede wszystkim wszystkim lewakam i iinnym osieroconym "wyplutym z lon matek".
Glownie tym co nie czytaja Michalkiewicza!
Na prawde wzrusza.
Sorki Karolu ale poczucie humoru mnie nie opuszcza.

http://matig86.wrzuta.pl/audio/2gFLYBRMVqX/paul_kalkbrenner_-_gebrunn_gebrunn

Dlaczego warto posprawdzac hipotezy MIchalkiewicza !!