Dlaczego warto zosta? ksi?dzem ??

Data: 2011-02-10 12:18:59
Autor: MH
Dlaczego warto zosta? ksi?dzem ??
Oficjalnie w ramach "rekompensaty" KK otrzymał 5 mld zeta. Nieoficjalnie
szacuje się tą kwotę na 5 razy wyższą , ale i tak wydaje mi się , że jest to
kwota zaniżona. Ale niech tam ... , cieńko licząc dostali majątek o wartości
25 mld zeta. Dalej , mają w Polsce 9967 parafii oraz 813 ośrodków sakralnych.
Tak CIENIUSIEŃKO licząc średnią wartość każdego obiektu na 0,5 mln zeta , daje
to wartość 5mld 380mln zeta. Razem : ponad 30 mld. Ilość sukienkowych , to ok.
35000 (razem z alumnami czy jakoś tam). No i prosty rachunek : majątek na
sukienkę - jakieś prawie 900 tys. Nieźle !! Do tego stała gwarantowana pensja ,
służba nadworna , opieka zdrowotna , robota bezstresowa bez żadnej
odpowiedzialności , gwarantowana emeryturka , służbowe auto i żelazny
immunitet. Żyć , nie umierać !!!

MH --

Data: 2011-02-10 13:23:13
Autor: u2
W dniu 2011-02-10 13:18,  MH pisze:
robota bezstresowa bez żadnej
odpowiedzialności

Żartujesz chyba, albo nie masz pojęcia o czym piszesz.

Data: 2011-02-10 18:23:12
Autor: =heÂŽsk=
Dlaczego warto zosta? ksi?dzem ??
On Thu, 10 Feb 2011 12:18:59 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

 zauwaz, ze niektore sukienki zgodnie z drabina wezma wiele  razy wiecej niz 0.9, a to oznacza, ze szary klecha dostanie
 co najwyzej na plyte nagrobna. ciekaw jestem ile wezmie ten
 esbek, ktory pilnowal interesu ?

[...]

 trzeba bylo zostac ksiedzem jak twoj tata... ;o)))

Data: 2011-02-10 19:07:04
Autor: jadrys
[...]

Jak to gwarantowana pensja? Kto księdzu ją gwarantuje?

Data: 2011-02-10 19:12:11
Autor: MH
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]
> immunitet. Żyć , nie umierać !!!
>
> MH

Jak to gwarantowana pensja? Kto księdzu ją gwarantuje?

=========

Baranki i Owieczki.

MH

Data: 2011-02-11 09:33:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-10 20:12,  MH pisze:
[...]

Ale jednak jego lenistwo nie zapewnia mu poza opieką zdrowotną niczego. Sam pewnie słyszałeś o spadku powołań, - nie każdemu podoba się taka orka na okrągło bez dni wolnych.

Data: 2011-02-10 20:13:52
Autor: Polok_prawdziwy
 MH wrote:

[...]

Noi Maryny....!
- abo inkse mimistranty dowyboru...

Akuświntom, toi gonska siem znojdzie i indycek nastole...

A syćko wimiem gzechuw łodpuscenio i załatwinio lepsego miejsca kole Nojwyzsego...

Data: 2011-02-10 20:08:28
Autor: MH
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

Akuświntom, toi gonska siem znojdzie i indycek nastole...

A syćko wimiem gzechuw łodpuscenio i załatwinio lepsego miejsca kole Nojwyzsego...

=====================

No baaa !!!  A bumga-bumga takie robiom , ze ten cołki Berluksomi to dzieciok
psy nich jez !!

MH

Data: 2011-02-10 21:53:24
Autor: Polok_prawdziwy

 MH wrote:

> [...]

Nojwyzsego...

=====================

No baaa !!!  A bumga-bumga takie robiom , ze ten cołki Berluksomi to

Nodyć...!

- kiedysik nas FRATER wioskowy napiknom imprezkem razem z Jontkiem nos zaprosił.
PARTY ROBIć BYDYMY nom oznajmił, ino musicie tych wasych carodziejskich mikstur zesobom psynieść, a ło Maryny jojus zadbom...

JEZUSICKUPSENOJśWINTSY - cotam siem wycyniało...!!!

- jakby MARYNANIGDYNIEWYMOLESTOWANO złobrozka kunom psysła, tobymy syćkietsy ijom wysturchały, tak nos te Maryny rozłochociły, wture WIKARY skonsik ściongnoł...

Data: 2011-02-10 20:44:10
Autor: u2
W dniu 2011-02-10 20:13, Polok_prawdziwy pisze:
Akuświntom, toi gonska siem znojdzie i indycek nastole...

Ty zboku.

Data: 2011-02-10 21:55:58
Autor: Polok_prawdziwy
u2 wrote:

W dniu 2011-02-10 20:13, Polok_prawdziwy pisze:
Akuświntom, toi gonska siem znojdzie i indycek nastole...

Ty zboku.

Francuskommiłość tes cynić uwielbiom.

A nojlepij na 69 - wuwcas łoba z Marynom DONIEBIOS wyksykujemy...

Data: 2011-02-10 22:27:57
Autor: u2
W dniu 2011-02-10 21:55, Polok_prawdziwy pisze:
Francuskommiłość tes cynić uwielbiom.

Z kozą, czy z burkiem ?

Dlaczego warto zosta? ksi?dzem ??