Dlaczego więcej jest w KK Hoserów niż Kacz kowskich?

Data: 2014-10-14 06:37:37
Autor: stevep
Dlaczego więcej jest w KK Hoserów niż Kacz kowskich?
# - Postanowiłem, że bez względu na wszystko tę końcówkę życia, która mi  została, będę żył na pełnej petardzie. Będę pracował więcej niż muszę -  mówi w rozmowie z Onetem ks. Jan Kaczkowski.
To człowiek-orkiestra, który ostatnie lata poświęcił budowie i prowadzeniu  Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio. Mimo śmiertelnej choroby (w 2012 roku  wykryto u niego glejaka) ksiądz Kaczkowski zachowuje pogodę ducha i nie  poddaje się
  "Taki młody, a wybrał sobie taką dziedzinę - obcowanie ze śmiercią" - to  o księdzu.

- Nie do końca wybrałem. Wybrali to moi przełożeni, gdy skierowali mnie do  domu pomocy społecznej i do szpitala jako kapelana. Spotykałem się z  tragediami, ze śmiercią, z dużą liczbą osób umierających na nowotwory. Z  drugiej strony już w seminarium byliśmy konfrontowani z wieloma osobami  niepełnosprawnymi. Po trzecie sam jakoś, w niedużym procencie będąc nie w  pełni sprawnym przez mój wzrok, mogłem wykazywać większą wrażliwość na  nieszczęście innych. Pewnie moi przełożeni to zauważyli. Potem potoczyło  się lawinowo. Likwidacja części oddziału wewnętrznego w powiatowym  szpitalu w Pucku, konieczność założenia hospicjum domowego i objęcia  opieką paliatywną na terenie powiatu puckiego i wejherowskiego wszystkich  leżących w domach. Później szybka decyzja o budowie hospicjum  stacjonarnego. #
Ze strony:
http://tnij.org/yfx70jb

--
stevep
-- -- -

Dlaczego więcej jest w KK Hoserów niż Kacz kowskich?