Dlaczego wiekszosc pisowcow to chamy ?

Data: 2010-12-11 13:03:16
Autor: cyc
Dlaczego wiekszosc pisowcow to chamy ?
No dlaczego ? pytam ? .
Dlaczego wspolnym ianownikiem pisowca jest wulgarnosc , brak umiejetnosci wyrazania wlasnych osadow bez chaamstwa i obrazania odwersazy ? . Skad u nich ta nieprzejednana nienawisc do wszystkich wokol ktorzy mysla choc odrobine inaczej od nich ? .
Czy lezy to w ich naturze ,  czy sa to " wartosci " nabyte ? . Wielu z nich juz z oczu patrzy wrednosc bo maja je chytre , male , rozbiegane , falszywie patrzace i konusowate ale inni ? chyba zapatzryli sie na furera i usiluja sie do niego upodobnic .

cyc

Data: 2010-12-11 12:14:46
Autor: MH
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

====================

Tak już jest i koniec !!  Z tego powodu staram się unikać na psp "dyskusji" z
talibami , bo jak pokazuje praktyka , nie prowadzi to do żadnych
konstruktywnych wniosków bądź wymiany poglądów na cywilizowanym poziomie.
Prymitywna ideologia (krzyż , zamach i takiem tam pierdoły żywcem wyjęte ze
średniowiecza). Zwykła strata czasu. Twój wątek jest w zasadzie bez sensu. Za chwilę poleci na
Ciebie kupa pomyj i tyle...

MH

Data: 2010-12-11 16:26:49
Autor: obserwator
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

a teraz rozumiem, dlatego dyskutujesz na tej grupie najchetniej polokiem
prawdziwym i cycem. To klasyczne przyklad nie tylko kultury, ale i intelektu w wydaniu peowskim.

Data: 2010-12-11 17:16:06
Autor: cyc

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idvpvm$n60$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Pomyje lane na mnie przez pisowcow lub pisopodobnego menelstwa to rzecz zwyczajna tutaj .
Na mnie nie robi to wrazenia tak , jak nie robi wrazenia na czlowieku wrzaskliwa i przedrzezniajaca sie z za krat malpa w zoo , co najwyzej wzbudza ciekawosc . Chamstwo to taki pisowski folklor , rzeklbym nawet , powinnosc ktora czlonkowie i pisolubcy wyssali z kaczego kupra .
Juz dawno pozegnalbym sie z grupa gdyby nie postawa tego pisomotlochu . Moje odejscie a takze milczenie innych potraktowaliby , jak to kundle , jako wyraz ucieczki i uznania ich racji , przyznania tego , ze sa silni i madrzy ..
Uwazam , ze unikanie takich np.obsrywatorow , razorow i innych hansow jest bledem . Trzeba uzmyslawiac im na kazdym kroku mialkosc ich mysli , glupote , nieprzystosowanie sie do rzeczywistosci i faszystowskie zaciecie .
Hitler doszedl do wladzy tylko dlatego , ze zlekcewazono go we wczesnym okresie jego dzialalnosci politycznej , pozwolono mu urosnac w sile a zrobil to w sposob ktory bez zenady powiela Kaczynski , pozyskujac glownie najglupszy a co za tym idzie , najbardziej podatny na spektakularne sugestie i dajacy soba manipulowac elektorat .
Nie wolno im popuscic , trzeba lac na odlew , oczywiscie slowem i bez skrupulow tak , jak robia to oni .
Kazden pisowski post w zasadzie powinien znalezc wlasciwa dla pisowskiego chama odpowiedz .
Ten plebs i spoleczny margines musi zrozumiec , ze sa niechcianym dodatkiem do normalnego spoleczenstwa , ze sa jego zakala i przyslowiowa lyzka dziegdziu w beczce miodu , ze sa nabrzmialym ropa wrzodem na zdrowym tylku spoleczenstwa .
Tfu ! , pis to formacja , ktora nigdy nie moze sie juz odrodzic a to co z niego jeszcze zostalo trzeba wytepic wszystkimi mozliwymi i w ramach prawa dostepnymi srodkami .
Kaczynskie , blaszczaki , kempy , brudzinskie , macierewicze , fatygowe  i conajmniej kilka innych prominentnych osob kierownictwa tej partii to szalency , cos w rodzaju wypuszczonych w tlum ludzi malp z brzytwami a grupowe obsrywatory  im przyklaskujace znajduja w tym dla siebie cyrk nie baczac ile zlego , wrecz  krzywdy dla Polski i to na najblizsze dziesieciolecia z tego wynika .
Nie zgadzam sie wiec z Toba twierdzacym , ze trzeba unikac "rozmow " z tymi osobnikami !.

cyc

Data: 2010-12-11 17:28:06
Autor: Klin
Dlaczego wiekszosc pisowcow to chamy ?
Użytkownik cyc napisał:

   Dlaczego z takim uporem to sugerujesz?
   Samo zadawanie takiego pytania świadczy
   o upierdliwej chamowatości pytającego.

Data: 2010-12-11 18:24:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ie08r1$tk6$1news.onet.pl...
Użytkownik cyc napisał:

   Dlaczego z takim uporem to sugerujesz?
   Samo zadawanie takiego pytania świadczy
   o upierdliwej chamowatości pytającego.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co cyc napisał? Co z takim uporem sugeruje? Zadawanie jakiego pytania? Przecież wszystko wyciąłeś!

Data: 2010-12-11 18:48:37
Autor: Klin

[...]

    Popatrz na tytuł wątku starczy?  Widać, że z kojarzeniem masz problemy.

Data: 2010-12-11 17:54:12
Autor: obserwator
Dlaczego wiekszosc pisowcow to chamy ?
Klin napisal:

    Popatrz na tytu=B3 w=B1tku starczy?  Wida=E6, =BFe z kojarzeniem masz=
 problemy.

on czyta tylko to co mu pasuje:))

Data: 2010-12-12 10:24:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik cyc napisał:

[...]

Teraz też wycinasz. Zmienia to sens wypowiedzi. Koniec dyskusji!

Data: 2010-12-11 19:30:10
Autor: u2
Dlaczego wiekszosc pisowcow to chamy ?
Co cyc napisał? Co z takim uporem sugeruje? Zadawanie jakiego pytania?
Przecież wszystko wyciąłeś!

Wystarczy sam tytuł.

Data: 2010-12-11 20:20:32
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d03c335$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
Co cyc napisał? Co z takim uporem sugeruje? Zadawanie jakiego pytania?
Przecież wszystko wyciąłeś!

Wystarczy sam tytuł.

Bodzio udaje ze nie wie o co chodzi. Standard u niego.

R.

Data: 2010-12-11 13:08:50
Autor: Antenka
Dlaczego wiekszosc pisowcow to chamy ?
On 11 Gru, 13:03, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
No dlaczego ? pytam ? .<

Ble ble ble

Większego chama od ciebie nie uświadczysz. Nie mieścisz się w żadnych
ramach.

Antenka

Data: 2010-12-11 13:17:45
Autor: Panslavista
Dlaczego wiekszosc pisowcow to chamy ?

I popis i lewizna i ZSL to jednakowe chamy.

Data: 2010-12-11 13:21:56
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 13:17, Panslavista pisze:
I popis i lewizna i ZSL to jednakowe chamy.

Jednak pisiory pozytywnie się wyróżniają z tej chamówy.

Data: 2010-12-11 13:34:39
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-11 13:03, cyc pisze:
[...]

No co Ty kurwa nie powiesz...

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-11 14:27:02
Autor: Dirko
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:idvpa9$bkl$1news.onet.pl...
[...]

    To może wynikać z kompleksu niższości.

Data: 2010-12-11 17:25:46
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Bo chamstwo, wrzask, dezdenna głupota, to jedyne "argumenty"  jakie mają do poparcia swoich "racji".

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-11 21:54:19
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-11 17:25, Azor jest pedałem pisze:

Bo chamstwo, wrzask, dezdenna głupota, to jedyne "argumenty" jakie mają
do poparcia swoich "racji".
Przemysław Warzywny

Warzywny ... link Ci gdzieś wcięło!
I argumentów Ci zabrakło.

Podam za Ciebie:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8809976,PISowcy_to_ludzie_pojebani_do_kwadratu.html

....nie dziękuj, wiesz że Cię kocham!

Data: 2010-12-11 22:26:01
Autor: grzessiek
Dlaczego wiekszosc pisowcow to chamy ?
W dniu 11.12.2010 13:03, cyc pisze:
No dlaczego ? pytam ? .
marna prowokacja. ziew.

Data: 2010-12-11 22:46:48
Autor: raff

"grzessiek" <grzessssiek@poczta.onet.pl> wrote in message news:ie0prk$rfo$1news.onet.pl...
W dniu 11.12.2010 13:03, cyc pisze:
No dlaczego ? pytam ? .
marna prowokacja. ziew.

To nie jest prowokacja.

To jest rezultat jego procesow myslowych.

R.

Dlaczego wiekszosc pisowcow to chamy ?