Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?

Data: 2013-05-16 09:08:01
Autor: BaX
Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
Chciałem zapytać, dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?

Większość to nowobogackie luje w suwach i "szybkich" furach, taki nie ma czasu na pierdoły bo wiecznie zapierdala. Druga grupa to paniusie w jakiś crossrowerach którym się chyba wydaje, że są tak zajebiste że nie muszą używać kierunków. Jak jade za takim to nigdy nie mam pewności czy nie zacznie wyprzedzać jak ja zaczne wyprzedzać jego bo nie dość że nie używa kierunków to jeszcze nie patrzy w lusterka.

Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?