Dlaczego wieza kontrolna powiedziala...

Data: 2010-04-12 12:07:29
Autor: Neko
Dlaczego wieza kontrolna powiedziala...
....to znaczy czlowiek, ktory siedzial w wiezy, iz pilot nie znal
rosyjskich liczb ?

Po pierwsze kapitan znal perfect rosyjski.
Dwa. Rosyjskie liczebniki sa proste. Kazdy je zna.

Czy to nie bylo tak, ze w Rosji podaje sie parametry
w milimetrach slupka rteci, a w UE w paskalach ?

I ktos - moze napity w wiezy - pomylil parametry ?

Nie pije sie na zasciankowych, zrujnowanych,
rosyjskich wojskowych lotniskach ?

Albo - co malo prawdopodobne - bo przeciez polscy
piloci nie pierwszy raz latali nad Rosja - polscy piloci
zle wpisali parametry ?

Data: 2010-04-12 10:49:56
Autor: Marek
Dlaczego wieza kontrolna powiedziala...
On 12 Kwi, 12:18, "Bolek Waliza"
<nikt_nie_powie...@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> wrote:
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomościnews:hpure7$1gb$1news.onet.pl...

> I ktos - moze napity w wiezy - pomylil parametry ?

> Nie pije sie na zasciankowych, zrujnowanych,
> rosyjskich wojskowych lotniskach ?

Od rana od 7-mej juz pili?
Bo co? bo to Rosjanie?
Pijacy jak Polacy?
Wez daj spokoj z takimi nieudowodnionymi pomowieniami i krzywdzacymi moze
niewinnych ludzi ogolnieniami.

Podobno, po odtworzeniu nagran z czarnej skrzynki leciala piosenka:"
kagda by morje bylo z wodki, a rjeki byli iz winaaaa..., takdaaa
katallis by na lodkie i zapiewali do utraaaaa..."

Data: 2010-04-12 12:16:08
Autor: A
[...]

Brednie, normalne ciśnienie podawane w mm Hg to760, a w hPa 1013  -uważasz, że można to pomylić?

Data: 2010-04-12 12:16:36
Autor: Neko
Dlaczego wieza kontrolna powiedziala...
Użytkownik "A" <jaki@tp.pl> napisał

Brednie, normalne ciśnienie podawane w mm Hg to760, a w hPa 013  -uważasz, że można to pomylić?

Nie wiem. Dlatego pytam.

Data: 2010-04-12 12:20:21
Autor: A

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hpurvb$35a$1news.onet.pl...
Użytkownik "A" <jaki@tp.pl> napisał

Brednie, normalne ciśnienie podawane w mm Hg to760, a w hPa 13  -uważasz, że można to pomylić?

Nie wiem. Dlatego pytam.

Prędzej bym uwierzył w pomyłkę w podawaniu wysokości: stopy kontra metry.
Ale to nie w Rosji.

Data: 2010-04-12 14:04:45
Autor: cirrus
[...]

Ale nie chlaj przed zadawaniem takich pytań.

--
stevep

Data: 2010-04-12 12:27:56
Autor:
Dlaczego wieza kontrolna powiedziala...
On Mon, 12 Apr 2010 12:07:29 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Czy to nie bylo tak, ze w Rosji podaje sie parametry
w milimetrach slupka rteci, a w UE w paskalach ?

 w nagraniach naszych pilotow - sa wlasnie "paskale".  linki podawal juz ktos wczesniej.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-12 14:31:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bolek Waliza wrote:

[...]

U nich dwie godziny wcześniej niż u nas.
Wcześniej na tym lotnisku lądowały co najmniej dwa samoloty.
Jeden Polski, a drugi Rosyjski.

<Spekuluję>
Może z jednego z tych samolotów, może nawet i z polskiego, wysiadł pewien smutny pan, udał się na wieżę i:
-Zdrastwujtie tawariszczi. U mienia charoszyj, jewropiejskij spirit...
<Koniec spekulacji>

No, ale to tylko taka bajka, a ze mnie żaden bajkopisarz...
--
Pit

Data: 2010-04-12 15:48:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 14:31, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Bolek Waliza wrote:

[...]

Tak, zgadza się -  bajka i to w bardzo złym guście..

Data: 2010-04-12 16:06:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Bolek Waliza wrote:

[...]

O gustach złych bajkopisarzy się nie dyskutuje.
--
Pit

Data: 2010-04-12 19:52:58
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-12 12:07, Neko pisze:

Po pierwsze kapitan znal perfect rosyjski.
Dwa. Rosyjskie liczebniki sa proste. Kazdy je zna.

tym bardziej ze podaje sie je jako cyfry. Nie tysiac dwiesci trzydziesci piec tylko jeden dwa trzy piec. Ja nie znam rosyjskiego a znam 7 cyfr w tym jezyku. Od poczatku wydaje mi sie to watpliwe.

--
the_foe

Dlaczego wieza kontrolna powiedziala...