Dlaczego wypadek CASY jest przez PiS przybijany Klichowi? [bo "nic" PO nim nie zrobi???]

Data: 2011-02-03 20:53:49
Autor: A. Filip
Dlaczego wypadek CASY jest przez PiS przybijany Klichowi? [bo "nic" PO nim nie zrobi???]
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> pisze:
Przecież wypadek zdarzył się jak rządził 2 miechy, czy oni są aż tak głupcy, czy celowo manipulują.

Wypadek Casy jest na konto zaniedbań rządów PiS.

Wypadek Casy *może* "nie podchodziłby pod Klicha (PO)" gdyby nie
zadowolił się realizacją zaleceń powypadkowych po nim "na papierze".

P.S. Zresztą czego się spodziewać po PO jak trafniejsza nazwa dawnego
ministra finansów to teraz minister kreatywnej księgowości.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi,

Data: 2011-02-03 20:14:05
Autor: wasabi
On Thu, 03 Feb 2011 20:53:49 +0100, A. Filip wrote:

wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> pisze:
Przecie¿ wypadek zdarzy³ siê jak rz±dzi³ 2 miechy, czy oni s± a¿ tak
g³upcy, czy celowo manipuluj±.

Wypadek Casy jest na konto zaniedbañ rz±dów PiS.

Wypadek Casy *mo¿e* "nie podchodzi³by pod Klicha (PO)" gdyby nie
zadowoli³ siê realizacj± zaleceñ powypadkowych po nim "na papierze".

to mogê zrozumieæ, ale tego PiS nie mówi otwarcie

P.S. Zreszt± czego siê spodziewaæ po PO jak trafniejsza nazwa dawnego
ministra finansów to teraz minister kreatywnej ksiêgowo¶ci.

tego samego co po Lipcu,Kaczmarku,Leprze i Giertychu w rz±dzie PiS.

Data: 2011-02-03 21:01:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:mpkrbj7biq+B23@anne.huge.strangled.net...
[...]

Jakie były zalecenia powypadkowe?
I jak miał je sprawdzić?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-02-03 21:29:38
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

http://kajzer.salon24.pl/274632,pytanie-kto-dowodzil-od-lat-polska-luftwaffe

I jak miał je sprawdzić?

A gówno mnie to obchodzi. Minister MON jest od *kierowania* wojskiem
"jakie jest" a nie takim "jakie być powinno". Powinien z WP zmierzać
*wyraźnie* w kierunku "wojska jakie być powinno" *nie na papierze*.
Ja jestem w stanie uwierzyć i (niechętnie) przełknąć że minister sam (lub swoimi ludźmi) *każdego* "detaliku" nie sprawdzi. Ale jak sobie daje wciskać *szeroko* ciemnotę to się na ministra nie nadaje.

Min. Klich (PO) byłby niewinny (politycznie) w sprawie Casy gdyby
udowodnił *w praktyce* że zapobiegłby "gdyby tylko wiedział wcześniej" a nie wiedział tylko dlatego że był za krótko ministrem. Zadowoleniem
się wdrożeniem (tylko) "na papierze" zaleceń powypadkowych Casy udowodnił (mi) że nadaje zasadniczo do chronienia sobie dupy papierkami
a katastrofie Casy jakby wiedział to też by nie zapobiegł.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Wieczność? Jednostka czasu.

Data: 2011-02-03 22:01:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:hcqwcxokrz+B23@anne.huge.strangled.net...
[...]

A skąd wiesz, że na papierze?
Przecież to jest wojsko! Rozkaz i wykonać!
No i jest hierarchia!
Minister nie sprawdza, czy kapral wykonał rozkaz.

Dziś chcecie dymisji ministra, bo kapral, czy nawet porucznik nie wykonał rozkazu.

Jutro zdymisjonujecie ministra zdrowia, bo lekarz uśmiercił pacjentkę.

Pojutrze ministra oświaty, bo w jakiejś szkole nauczyciel wydymał uczennicę i zrobił jej dziecko.

Później....