Dlaczego zablokowano serwis google ?

Data: 2011-08-03 15:19:47
Autor: obserwator
Dlaczego zablokowano serwis google ?

..ostatni post widoczny 1 sierpnia.

--

Data: 2011-08-03 17:34:24
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego zablokowano serwis google ?
 obserwator pisze w wiadomości j1bouj$p48$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 03 sierpień 2011 17:19:

.ostatni post widoczny 1 sierpnia.

Może na grupie poświęconej komputerom, albo internetowi znajdziesz rozwiązanie?

Data: 2011-08-03 15:39:08
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Może na grupie poświęconej komputerom, albo internetowi znajdziesz rozwiązanie?

...a nie w pelowski ABW?

Data: 2011-08-03 17:47:08
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego zablokowano serwis google ?
 obserwator pisze w wiadomości j1bq2s$s9j$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 03 sierpień 2011 17:39:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Może na grupie poświęconej komputerom, albo internetowi znajdziesz
rozwiązanie?

..a nie w pelowski ABW?

Nie wiem. Poszukaj. Zadałeś pytanie, to chyba zależy Ci na odpowiedzi? Mi tam google nie szwankuje. Może masz jakiegoś wirusa?

Data: 2011-08-03 15:50:52
Autor: obserwator
> [...]

Nie wiem. Poszukaj. Zadałeś pytanie, to chyba zależy Ci na odpowiedzi? Mi tam google nie szwankuje. Może masz jakiegoś wirusa?

to jakis dziwny wirus, tylko dziala jesli pisze sie przez serwisy ulokowane
poza Polska:))

Z serwisow tych korzysta sie w celach bezpieczenstwa, przed pelowska cenzura>

Data: 2011-08-03 17:58:40
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego zablokowano serwis google ?
 obserwator pisze w wiadomości j1bqos$vm$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 03 sierpień 2011 17:50:

> [...]

poza Polska:))

Z serwisow tych korzysta sie w celach bezpieczenstwa, przed pelowska

Ja tam nigdy nie miałem problemów. Może dlatego, że uważam cenzurę w obecnych czasach za cokolwiek... anachroniczną. :-)

Data: 2011-08-03 16:06:43
Autor: obserwator
Dlaczego zablokowano serwis google ?
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Ja tam nigdy nie miałem problemów. Może dlatego, że uważam cenzurę w obecnych czasach za cokolwiek... anachroniczną. :-)

moze nie miales problemow dlatego, ze wielbisz nowego Stalina - Tuska i nowa
partie PZPR, ktora nazywa sie teraz PO?

Data: 2011-08-03 18:10:10
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego zablokowano serwis google ?
 obserwator pisze w wiadomości j1brmj$3hc$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 03 sierpień 2011 18:06:

[...]

Można to łatwo sprawdzić. Na przykład tak Chujowy rząd, ale następny będzie miejmy nadzieję - lepszy.
I co, pokazało się?

Data: 2011-08-03 16:15:35
Autor: obserwator
[...]

dalej nie kapujesz o co chodzi? Jesli piszesz z serwerow polskich to mozesz JESZCZE chujowac. Ale NARAZIE nie chca, aby te opinie o rzadzie wydostaly sie poza Polske. Niech zyje Stalin I Tusk!!:)))

Data: 2011-08-03 18:26:58
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego zablokowano serwis google ?
 obserwator pisze w wiadomości j1bs77$50s$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 03 sierpień 2011 18:15:

[...]

Chyba nie znasz trochę natury internetu. Wytłumaczę. Mam kumpla w Australii i czasami gawędzimy sobie a to na GG, a to na Skypie. Mimo, że nie był fizycznie w Polsce od lat to doskonale orientuje się w Polskich sprawach. Po prostu przegląda dowolne serwisy, słucha kanałów radiowych propagujących sygnał w internecie, np takie jak publiczne radio, Radio Maryja i inne takie bardziej niszowe. Pracuje w rozgłośni publicznej w jednym z głównych miast Australii i jak zdarzyła się "tragedia smoleńska" to raptownie musieli zmieniać temat audycji bo wszyscy Polacy zamieszkali w jego mieście, korzystający z internetu i zainteresowani sprawami Polski natychmiast wiedzieli o tym. Czy dalej wierzysz w cenzurę internetu? Zobacz jak daleko Polska-Australia.

Data: 2011-08-03 18:14:34
Autor: stevep01
> [...]

> czasach za cokolwiek... anachroniczną. :-)

moze nie miales problemow dlatego, ze wielbisz nowego Stalina - Tuska i nowa

Sam to wymyśliłeś kretynie?
stevep  --

Data: 2011-08-03 16:17:26
Autor: obserwator
Dlaczego zablokowano serwis google ?
stevep01@onet.eu napisał(a):
Sam to wymyśliłeś kretynie?

...debilu z gowna, przeciez to oczywiste. Te same metody. --

Data: 2011-08-03 19:15:14
Autor: cirrus3
W dniu 2011-08-03 18:17,  obserwator pisze:
stevep01@onet.eu napisał(a):

Sam to wymyśliłeś kretynie?

..debilu z gowna, przeciez to oczywiste. Te same metody.

Rzeczywiście, sam to wymyśliłeś kretynie?

--

stevep

Data: 2011-08-03 17:20:00
Autor: obserwator
cirrus3 <cirrus3@gazeta.pl.WYTNIJ.TO> napisał(a):

> ..debilu z gowna, przeciez to oczywiste. Te same metody.

Rzeczywiście, sam to wymyśliłeś kretynie?

...plyta sie zaciela, towarzyszu?

Data: 2011-08-03 17:43:36
Autor: Leprechaun
Dlaczego zablokowano serwis google ?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j1bouj$p48$1inews.gazeta.pl...

.ostatni post widoczny 1 sierpnia.

Na pewno Tusk albo Putin. Zablokowano w ramach walki z MATOŁAMI takimi jak
ty. http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-08-03 19:17:58
Autor: matusm
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Dlaczego zablokowano serwis google ?