Dlaczego żadanie wyjaśnienia katastrofy Smoleńskiej = wojna z Rosją?

Data: 2012-04-20 14:08:15
Autor: T.
Dlaczego żadanie wyjaśnienia katastrofy Smoleńskiej = wojna z Rosją?
Czyżby było coś na rzeczy?
T.

Data: 2012-04-20 12:35:46
Autor: Obserwator
Dlaczego żadanie wyjaśnienia katastrofy Smoleńskiej = wojna z Rosją?
T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):
Czyżby było coś na rzeczy?

nic nie ma na rzeczy. Polacy to po prostu zastrachane glupki ktore wierza nadal klamcom i oszustom.

Obcna klika siega po niedorzeczne argumenty, a sama ma pelne gacie strachu
przed kara za morderstwa, przestepstwa oraz zdrade kraju.

Przeciez w Rosji i poza Rosja dziala wielu opozycjonistow, ktorym kagiebista
Putin nie daje rady. On sam sie boi o siebie i swoja rodzine, bo ma kupe wrogow.

 To juz nie te czasy jakie byly wczesniej w Rosji i na swiecie.

Ponadto nikt nie udowodnil, ze zamachu dokonali kagiebisci Putina. Byc moze, ze oni tylko ochraniaja zamachowcow po stronie polskiej i
wykorzystuje strach dupka Tuska, ktorego maja teraz w lapie i kreca nim jak mi
sie podoba.

Data: 2012-04-20 14:05:26
Autor: dante
Dnia Fri, 20 Apr 2012 12:35:46 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Ciekawe dlaczego przy wersji "zamachu" mówi się tylko o stronie "putinowskiej" i "polskiej".
A co jeśli ktoś (trzeci) zrobił Putinowi koło pióra?

Data: 2012-04-20 14:54:57
Autor: Obserwator
dante <invalid@not-for-mail.invalid> napisał(a):

Ciekawe dlaczego przy wersji "zamachu" mówi się tylko o stronie "putinowskiej" i "polskiej".
A co jeśli ktoś (trzeci) zrobił Putinowi koło pióra?

calkiem prawdopodobne, ze ktos trzeci mogl brac w tym udzial, nawet moga to
byc ludzie strony rosyjskiej ktorzy chcieli zrobic Putinowi kolo piora.

Problemem jest jednak to, ze strona polska nie chce uczciwego dochodzenia
i tym samym wspoldziala z przestepcami. Kagiebisci Putina moga w tej chwili po
prostu tylko wykorzystywac nadarzajaca sie okazje dla wlasnych interesow.  --

Data: 2012-04-20 15:05:29
Autor: Andy Niwinski

"Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jmrl71$9nq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Cały czas twierdzę, że zamachu dokonali ludzie Jarka Kaczyńskiego. Przecież on jako jedyny nie był internowany w stanie wojennym. Wtedy pomogli kumple z KGB, to czemu teraz nie mogli teraz zrobić? Przecież krótko przed katastrofą samolot był na przeglądzei w Rosji. Na zlecenie Jarka zamontowano odpowiednie "bombki". A potem wystarczyło odpowiednio wybrać listę "zaproszonych" na pokład i samemu w ostatniej chwili zrezygnować z lotu z powodu choroby kota/matki. Wygraną w wyborach miał praktycznie w kieszeni. Tyle, że przeliczył się odrobinę z jednym - Polacy nie są tak głupi, jak zakładali kumple Jarusia z KGB....

Data: 2012-04-20 13:22:23
Autor: Obserwator
Dlaczego żadanie wyjaśnienia katastrofy Smoleńskiej = wojna z Rosją?
Andy Niwinski <andyniwinski@nteria.pl> napisał(a): (ciach) brednie funkcyjnego sciemniacza na grupie ps.p.

A ja twierdze i podalem nawet dowody, ze piszesz na tej grupie pod wieloma
nickami glupkowate teksty. Pytanie: czy robisz to tylko z wrodzonej glupoty czy za kase pozostaje otwarte.

Zastanawiajace jest, ze na tej grupie siedzisz prawie 24 godziny na dobe.

Pewnie na innych produkujesz te idiotyczne posty rowniez.

Data: 2012-04-20 19:43:03
Autor: Andy Niwinski

" Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jmrnue$gln$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteś wyjatkowo merytoryczny. A może tylko pojebany?

Data: 2012-04-20 18:07:53
Autor: Obserwator
> [...]

> Pewnie na innych produkujesz te idiotyczne posty rowniez.

Jesteś wyjatkowo merytoryczny. A może tylko pojebany?

zabolalo? zacznij sie leczyc, bo ci klepki w glowce sie poprzestawialy,
prostaku i prymitywie o mentalnosci sowieckiej.

Data: 2012-04-20 20:46:54
Autor: Andy Niwinski

" Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jms8lp$rn8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zabolalo? zacznij sie leczyc, bo ci klepki w glowce sie poprzestawialy,
prostaku i prymitywie o mentalnosci sowieckiej.

Boleć to ciebie boli. Widać po tym co wypisujesz. Takich głupot jak ty wymendzasz to nawet pijany kret by nie wymyślił. A twoja mania prześladowcza połaczona z głupotą......

Data: 2012-04-20 19:09:03
Autor: Obserwator
[...]

 nie wysilaj sie zalosny GrzegorzuZ. aka tzva adonai, aka jaksa itp.. Masz sowiecka mentalnosc. Wlasnie zamiescilem na temat takich jak ty sowieckich wypierdkow - tekst.

Data: 2012-04-20 21:29:14
Autor: Andy Niwinski

" Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jmsc8f$9bs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz, grupowy przygłupku, nawet 10 latek o poziomie inteligencji słabo wyrosniętego kalafiora analizując adresy tych w/w moich "klonów" wytłumaczył by ci dlaczego się mylisz. Znaczy się, wytłumaczył by, gdybyś nie był istotą glupszą od przecinaka...

Data: 2012-04-20 19:38:14
Autor: Obserwator
[...]
 chcesz znowu wywolac klotnie bo na nic wiecej cie umyslowo ograniczony prowokatorze nie stac? Zmieniles polgowku serwer na niemiecki i juz sadzisz, zes bardzo cwany?

Nie ze mna te numery, degeneracie.

Data: 2012-04-20 22:00:51
Autor: Andy Niwinski

" Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jmsdv6$edr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak to fajnie się czyta, gdy najbardziej pojebany prowokator na grupie nazywa innych prowokatorami, hehe....

Zmieniles polgowku serwer na niemiecki i juz sadzisz, zes bardzo cwany?

Nie ze mna te numery, degeneracie.

Przyjmij do wiadomości, panie "Macierewicz", że na tej i na innych grupach piszę tylko i wyłącznie z tego servera i tylko i wyłącznie pod w/w nickiem.
Zresztą, wymagać od ciebie myślenia i życia bez teorii spiskowych to chyba za dużo? Ty to przecież jesteś tym gówniarzem odgrażającym się jak to innym zrobi koło pióra? I co? Podobno gdzieśtam udowodniłeś, że jestem tu na grupie pod innymi nickami obecny? Gdzie? Udowodnij, a nie wypisuj bredni....

Data: 2012-04-20 20:18:28
Autor: Obserwator
> [...]

Przyjmij do wiadomości, panie "Macierewicz", że na tej i na innych grupach piszę tylko i wyłącznie z tego servera i tylko i wyłącznie pod w/w nickiem.

 bredzisz, gnoju. Za glupi jestes abys robil kogos w  bambuko.

Data: 2012-04-20 23:50:32
Autor: Andy Niwinski

" Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jmsgak$l7p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

piszę tylko i wyłącznie z tego servera i tylko i wyłącznie pod w/w nickiem.

bredzisz, gnoju. Za glupi jestes abys robil kogos w  bambuko.

No i dla mnie wszystko na ten temat....
PLONK

Data: 2012-04-20 22:15:26
Autor: u2
W dniu 2012-04-20 22:00, Andy Niwinski pisze:
Zresztą, wymagać od ciebie myślenia i życia bez teorii spiskowych to
chyba za dużo? Ty to przecież jesteś tym gówniarzem odgrażającym się jak
to innym zrobi koło pióra?

Znowu bredzisz o samym sobie.

Data: 2012-04-20 19:01:52
Autor: Tymon

Użytkownik "Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmrl71$9nq$1inews.gazeta.pl...
T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

Czyżby było coś na rzeczy?

nic nie ma na rzeczy. Polacy to po prostu zastrachane glupki ktore wierza
nadal klamcom i oszustom.

Polacy czyli kto Władziu? Ty jako Rosjanin z pochodzenia traktowałeś Polaków jak bydło. Musiałeś Władziu spieprzać z kraju bo dzis wąchałbyś wrzosy od spodu.

BomBel

Data: 2012-04-20 14:37:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Dlaczego żadanie wyjaśnienia katastrofy Smoleńskiej = wojna z Rosją?

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f91525c$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
Czyżby było coś na rzeczy?

Nie pamiętasz jak to określił Belka? To ci przypomnę: "nie będę się z koniem kopał". I to właśnie zachodzi taki przypadek, geniuszu!

Data: 2012-04-20 15:51:52
Autor: stevep
Dlaczego żadanie wyjaśnienia katastrofy Sm oleńskiej = wojna z Rosją?
Dnia 20-04-2012 o 14:08:15 T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

Czyżby było coś na rzeczy?
T.

Zapytaj Macierewicza bo to ten kretyn ogłosił wojnę.
--
stevep

Data: 2012-04-20 19:00:08
Autor: Tymon
[...]

Tak, mohery w sierpniu maszerują na Kreml!

BomBel

Dlaczego żadanie wyjaśnienia katastrofy Smoleńskiej = wojna z Rosją?