Dlaczego zaglosuje na Kaczynskiego

Data: 2010-06-26 16:57:54
Autor: boukun
Dlaczego zaglosuje na Kaczynskiego

Użytkownik "Spector" <spector@apoco.pl> napisał w wiadomości news:4c260be0$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
Bo chce zeby sprawa katastrofy w Smolensku zostala wyjasniona.
Kaczynski jest jedynym czlowiekiem ktory bedzie drazyl ten temat.
Ma ku temu osobiste powody.
Rzad PO jak postepuje - widac golym okiem. Nie robi nic.
To byloby smieszne gdyby nie bylo tak tragiczne.

A co nam, Polakom po tym? Zginął tam ktoś z twoich bliskich? Ja tam za żadnym ciemężycielem nie ubolewam... Dla mnie może cały sejm i ich aparat represji wyginąć...

boukun

Dlaczego zaglosuje na Kaczynskiego