Dlaczego zaprzestano dymania Stiffa, na psp?

Data: 2009-03-26 09:34:08
Autor: Piotr
Dlaczego zaprzestano dymania Stiffa, na psp?
No, dlaczego?
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-26 09:43:54
Autor: jadrys
Dlaczego zaprzestano dymania Stiffa, na psp?
Piotr pisze:
No, dlaczego?
pzdr
Piotr

Najprawdopodobniej kasownik zrobił sobie przerwę.. Albo daje Stiffowi kolejną szansę żeby się opamiętał.. ;-)

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-26 11:30:31
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gqff84$o7c$1news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
[...]

Zeby SIEM... czy raczej.... NAS... zre-socjalizowal?

Kol

Data: 2009-03-26 11:51:08
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:30:31 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Zeby SIEM... czy raczej.... NAS... zre-socjalizowal?

Nu tak, a Stiff inaczyj nie umi, jak rzygamy...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-26 12:20:46
Autor: jadrys

Piotr pisze:
[...]

Nie nas, Kasownik próbuje Stiffa sprowadzić na dobrą drogę.. Zresztą daje się zauważyć że wszystkim paściarzom od czasu do czasu daje szansę..

Data: 2009-03-26 15:41:02
Autor: jadrys
cirrus pisze:

Nie nas, Kasownik próbuje Stiffa sprowadzić na dobrą drogę.. Zresztą daje się zauważyć że wszystkim paściarzom od czasu do czasu daje szansę..

Ale z ciebie kretyn- 90% kasowanych wiadomości to polemiki bez jakiegokolwiek cytowania, możesz sprawdzić w Google.

No tak, w Twoim przypadku kasowanie to pewnie pokłosie wcześniejszej działalności na grupie..
Jak już się podpadnie recenzentowi to później ciężko zrobić na nim dobre wrażenie..

Data: 2009-03-26 16:11:09
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gqg46k$ijc$1news3.onet...
cirrus pisze:
[...]

Zdecydowanie, ty jako nieszkodliwy idiota robisz dobre.

Jeszcze widać mu nie podpadłem, na grupie jestem dopiero parę miesięcy..

Data: 2009-03-26 16:35:19
Autor: jadrys
cirrus pisze:
cirrus pisze:
[...]

To nie kwestia okresu, przecież wypisując bzdury nie zaszkodzisz żadnemu guru, na które ma uczulenie.

  Ty też nie piszesz mądrości.. A swoją drogą myślisz że taka nachalna reklama w wykonaniu min. Ciebie, pomaga platformie?

Data: 2009-03-26 17:50:16
Autor: jadrys
cirrus pisze:
cirrus pisze:
[...]

Platformie, czy kapitalistom?

Platformie.. Myślę również tacy jak awe robią krecią robotę z kolei PIS-owi..

Data: 2009-03-27 10:19:33
Autor: jadrys
cirrus pisze:

Platformie.. Myślę również tacy jak awe robią krecią robotę z kolei PIS-owi..

A jeśli chodzi o PiS to się zgadzam, ale nie krecią, bo uważam tą formacje za wysoce szkodliwą dla Polski, PO traktuje jako mniejsze zło.

Dlaczego mniejsze? Gdyby z PIS-u wyrzucić paru durni to byłaby całkiem sensowna partia, której myślę,  naprawdę udałoby się zrobić coś dobrego dla Polski..

Data: 2009-03-27 15:01:55
Autor: Vic
jadrys wrote:
Gdyby z PIS-u wyrzucić paru durni to byłaby całkiem sensowna partia, której myślę,  naprawdę udałoby się zrobić coś dobrego dla Polski..

Jakoś mnie nie dziwi sympatia do PiS-u ze strony marksisty-leninisty ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-27 15:36:53
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Gdyby z PIS-u wyrzucić paru durni to byłaby całkiem sensowna partia, której myślę,  naprawdę udałoby się zrobić coś dobrego dla Polski..

Jakoś mnie nie dziwi sympatia do PiS-u ze strony marksisty-leninisty ;)

Jak narazie PIS z tymi czarnymi owcami jest tylko prawy, na sprawiedliwość nie ma miejsca..

Data: 2009-03-30 08:11:45
Autor: Vic
jadrys wrote:
Jak narazie PIS z tymi czarnymi owcami jest tylko prawy

Raczej lewy. I to podręcznikowo lewy...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-30 08:48:15
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Jak narazie PIS z tymi czarnymi owcami jest tylko prawy

Raczej lewy. I to podręcznikowo lewy...

Próbują robić pozory, ale w rzeczywistości niewiele się różnią od od prawicowego PO..

Data: 2009-03-30 10:04:51
Autor: Vic
jadrys wrote:
Próbują robić pozory, ale w rzeczywistości niewiele się różnią od od prawicowego PO..

Prawicowego PO? Zaiste, pomysł spłacania z kasy państwa czyichś prywatnych kredytów, jest typowo prawicowy?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-30 10:32:49
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Próbują robić pozory, ale w rzeczywistości niewiele się różnią od od prawicowego PO..

Prawicowego PO? Zaiste, pomysł spłacania z kasy państwa czyichś prywatnych kredytów, jest typowo prawicowy?

Oczywiście, w sytuacji gdy normalnych ludzi nie stać na chleb..

Data: 2009-03-30 11:14:04
Autor: Vic
jadrys wrote:
Prawicowego PO? Zaiste, pomysł spłacania z kasy państwa czyichś prywatnych kredytów, jest typowo prawicowy?

Oczywiście, w sytuacji gdy normalnych ludzi nie stać na chleb..

Stać cię na chleb? Tak? To zgodnie z twoim powyższym twierdzeniem jesteś nienormalny. :D

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-30 12:07:55
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

No tak, jestem trochę anormalny,  tylko ze względu na zagraniczną emeryturę..  :-P

Data: 2009-03-30 13:12:54
Autor: Vic
jadrys wrote:
No tak, jestem trochę anormalny,  tylko ze względu na zagraniczną emeryturę..  :-P

No fajnie. Zatem normalni są ci, którzy nie mają na chleb.

Był już taki jeden co pierdzielił, że ludzie z biedy wyjadają resztki ze śmietników... obrońca ludu z rolexem na ręce...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-30 14:52:54
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

I miał rację, są ludzie żywiący się resztkami ze śmietników..
Obrońca ludu nie musi być ubogi..

Data: 2009-03-30 15:59:25
Autor: Vic
jadrys wrote:
Obrońca ludu nie musi być ubogi..

Nigdy nie jest ubogi.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-30 14:55:44
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqq5lm$3fi$1news.task.gda.pl...
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

To ty bierzesz emeryturę od kapitalitów? Koniec świata.

Nie biorę, mam tam założone konto z którego są mi wypłacane pieniądze.. Wyzyskiwacze nie wypłacają mi emerytury na "piękne oczy"..

Data: 2009-03-27 16:24:55
Autor: jadrys
cirrus pisze:

[...]

Akurat paru durnni przewodzi innym jeszcze liczniejszym rzeszom durni, a ci mądrzejsi, albo już odeszli, albo nie mają nic do powiedzenia.

Ale mimo wszystko w PIS-e widzę większą szansę niż w PO  na to żeby było w Polsce   lepiej.. Dla normalnego człowieka oczywiście..

Data: 2009-03-26 16:13:30
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqff84$o7c$1news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
[...]

Ciebie nie kasuje bo jesteś nieszkodliwym idiotą i nikt takich cudacznych poglądów nie traktuje serio.

Oj Stefan, nie ja jestem przedmiotem dyskusji..

Data: 2009-03-26 16:37:23
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Piotr pisze:
[...]

Wybacz, ale nie ty o tym decydujesz.

Ależ niema co wybaczać! Jest mi bardzo miło że tak światli ludzie chcą się zajmować moją skromną osobą.

Data: 2009-03-26 21:25:11
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Mar 2009 16:37:23 +0100, jadrys napisał(a):

Ależ niema co wybaczać! Jest mi bardzo miło że tak światli ludzie chcą się zajmować moją skromną osobą.

Jak światli?! Stiff pietrzykoski jest kapłonem ciemności, czy jakoś tak,
he, he...
pz
Piotr

Data: 2009-03-27 07:10:47
Autor: raff
[...]

No w tej swojej norze ma zapalniczke ? Czy cos tam ?

R.

Data: 2009-03-27 07:38:55
Autor: Piotr
Dnia Fri, 27 Mar 2009 07:10:47 +0100, raff napisał(a):

No w tej swojej norze ma zapalniczke ? Czy cos tam ?

Ma, coś tam, coś tam... :-)
pzdr
Piotr
PS. Po wypowiedzi madam Kruk (nomen-omen) zacząłem wyłapywać ten zwrot
u innych i kurde, okazało się, że jest on niezwykle popularny! :-)

Data: 2009-03-27 20:28:56
Autor: naprany jak kruk!
Dlaczego zaprzestano dymania Stiffa, na psp?
Fri, 27 Mar 2009 07:38:55 +0100, w <hcmkx03t0xpc$.dlg@masz.facet.luzik>, Piotr
<pnat@wp.pl> napisał(-a):

Dnia Fri, 27 Mar 2009 07:10:47 +0100, raff napisał(a):

[...]

zeby wam cos sie nie stalo od calowania sie po fiutkach hehehe

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel uświęca środki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborczą<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-03-27 20:51:47
Autor: raff
Dlaczego zaprzestano dymania Stiffa, na psp?
Dnia Fri, 27 Mar 2009 07:10:47 +0100, raff napisał(a):

[...]

zeby wam cos sie nie stalo od calowania sie po fiutkach hehehe

Ciebie nie byloby w co pocalowac Tony.

R.

Data: 2009-03-28 16:53:21
Autor: naprany jak kruk!
Dlaczego zaprzestano dymania Stiffa, na psp?
Fri, 27 Mar 2009 20:51:47 +0100, w <gqjap1$a8m$1@news.onet.pl>, raff
<trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

Ciebie nie byloby w co pocalowac Tony.

chocbys nie wiem jak prosil nie dostapisz tego zaczytu
klapouch musi ci wystarczyc

Data: 2009-03-28 17:32:44
Autor: raff
Dlaczego zaprzestano dymania Stiffa, na psp?
Ciebie nie byloby w co pocalowac Tony.

chocbys nie wiem jak prosil nie dostapisz tego zaczytu
klapouch musi ci wystarczyc

Idz poszukaj sobie podobnego goscia z dzdzownicą. Bedziecie sie mogli bawic pincetami.

R.

Data: 2009-03-31 19:44:36
Autor: naprany jak kruk!
Dlaczego zaprzestano dymania Stiffa, na psp?
Sat, 28 Mar 2009 17:32:44 +0100, w <gqljfv$j2h$1@news.onet.pl>, raff

> klapouch musi ci wystarczyc

Idz poszukaj sobie podobnego goscia z dzdzownicą. Bedziecie sie mogli bawic pincetami.

alez ty kaczorku masz ciety dowcip
prawie tak ciety jak twoja dzdzownica hehehe