Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?

Data: 2009-12-14 15:35:00
Autor: cyc
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
Zdrada jest to intencjonalne zawiedzenie zaufania i sprzeniewierzenie sie danemu komus , organizacji , czy panstwu slowu , wskutek czego zdradzeni ponosza lub moga poniesc niepozadane konsekwencje .
Jak uczy historia miliony ludzi stracilo zycie tylko dlatego , ze nie chcieli sprzeniewierzyc sie danemu slowu . Przywolam tylko wczesnych chrzescijan , ktorzy bez wahania oddawal zycie tylko dlatego , ze nie chcieli zaprzec sie wierze a wiec danemu slowu . Z danego raz slowa moze zwolnic tylko formalne i oficjalne zadeklarowanie sie , ze "umowa " przestaje obowiazywac . Kazda inna forma sprzeiewierzenia sie owej " umowie " jest zdrada !.
Tak przynajmniej robia ludzie honoru .
Zapytam teraz , kim byl Kuklinski ? .

cyc

Data: 2009-12-14 14:51:27
Autor: Karol
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):  ty w ogole zapomnij o jakichkolwiek definicjach w odniesieniu do ludzi ktorzy
urodzili sie w zniewolonej przez Sowietow Polsce i w ogole nie zdawali sobie z
tego faktu sprawy. System komunistyczny byl tak zorganizowany, jak ZOO, gdzie zwierzeta nie zdaja sobie sprawy z tego, ze swiat w ktorym zyja nie jest
swiatem wolnym i naturalnym

Dzisiaj juz napisalem konserwatorowi, ze w zasadzie WSZYSCY ludzie ktorzy zlozyli przysiege wojskowa w okresie okupacji Sowieckiej, sa ZDRAJCAMI.

Wiekszosc nie moze nadal tego zrozumiec, tak maja mozgi przerobione, bo
zindoktrynowane.

A ty cycu-roberciebigu, pieprzysz sobie jak ten czerwony prosiak z tego ZOO,
ktoremu sie wydaje ze jest najbardziej rozumnym prosiakiem.

Data: 2009-12-14 18:40:59
Autor: cyc

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5jdf$745$1inews.gazeta.pl...

A ty cycu-roberciebigu, pieprzysz sobie jak ten czerwony prosiak z tego ZOO,
ktoremu sie wydaje ze jest najbardziej rozumnym prosiakiem.

Powiem po Twojemu .
Gowno prawda .
Gowno prawda  rowniez w tym , ze cyc i jakis robertbig to ta sama osoba .
Nie mam ani zwyczaju , ani potrzeby prezentowania sie pod roznymi nickami jak kilku psychopatow rezydujacych na grupie . Wtedy kiedy zmienilem nick a zdarzylo mi sie to zrobic ze dwa a moze trzy razy z uwagi na "kasownika " i po to aby moje posty jednak sie ukazaly , zawsze w tresci pisanego posta pisalem , ze pisze je cyc .
Paranoja to najczystsza postac idei picowcow .
Do "prosiaka" sie nie odniose rozumiejac , ze jako pomocnik stajennego ze specjalizacja  chlew , masz w tej materii jakies doswiadczenie choc nauka , nawet w tej nieskomplikowanej materii idzie ci widze dosc opornie skoro ludzi od swin nie odrozniasz .

cyc

Data: 2009-12-15 08:40:15
Autor: WW
  Karol pisze:
[...]

Wiesz, fajne to ZOO było, Wielu dzisiejszych dzisiejszych wielkich zdobywało wtedy dyplomy, Kaczyński bronił doktoratu o wyższości socjalizmu i nikt jedzenia na śmietniku nie szukał.

A kukliński jest ścierwem.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-15 13:28:59
Autor: =heÂŽsk=
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
On Tue, 15 Dec 2009 08:40:15 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 [...]

A kukliński jest ścierwem.

 oj zalazl on komuchom za skore, oj zalazl ;o)))
 czym jest w takim razie lenin ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 14:21:43
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:
On Tue, 15 Dec 2009 08:40:15 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 [...]

A kukliński jest ścierwem.

 oj zalazl on komuchom za skore, oj zalazl ;o)))

Nie komuchom tylko nam, Polakom. Wszak nasze domy jako cele wskazywał.

 czym jest w takim razie lenin ?

Nie czy a kim. :-)

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-15 14:57:43
Autor: =heÂŽsk=
On Tue, 15 Dec 2009 14:21:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  oj zalazl on komuchom za skore, oj zalazl ;o)))
Nie komuchom tylko nam, Polakom.

 nie wypowiadaj sie w imieniu wszystkich.  czasy kiedy Narod mowil ustami I sekretarza pzpr minely.

Wszak nasze domy jako cele wskazywał.

sadzisz, ze pod naszymi domami byly wyrzutnie rakiet ? ;o)))

>  czym jest w takim razie lenin ?
Nie czy a kim. :-)

 skoro wg ciebie kuklinski to "scierwo" to jaki stan  fizyczny przypiszesz leninowi ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 16:19:17
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:
[...]

Nadeszły nowe czasy i czarni za nas mówią. Duża zmiana, no, no, no....
A co ciekawe, i tamtych i tych nie my wybieraliśmy.

Wszak nasze domy jako cele wskazywał.

sadzisz, ze pod naszymi domami byly wyrzutnie rakiet ? ;o)))

Wystarczy, Ĺźe niedaleko.

 czym jest w takim razie lenin ?
Nie czy a kim. :-)

 skoro wg ciebie kuklinski to "scierwo" to jaki stan  fizyczny przypiszesz leninowi ?

Nie stan fizyczny a kryterium wartości.
Stalin przynajmniej wierzył w to co robi a ten zwyczajnie nas sprzedawał.

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-16 12:45:46
Autor: =heÂŽsk=
On Tue, 15 Dec 2009 16:19:17 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  nie wypowiadaj sie w imieniu wszystkich. >  czasy kiedy Narod mowil ustami I sekretarza pzpr minely.

Nadeszły nowe czasy i czarni za nas mówią. Duża zmiana, no, no, no....

 a niby co za ciebie mowia ? ogladasz tvp czy trwam ?

A co ciekawe, i tamtych i tych nie my wybieraliśmy.

 a ktoz ci kaze stosowac sie do tego co chca czarni?

> sadzisz, ze pod naszymi domami byly wyrzutnie rakiet ? ;o)))
Wystarczy, że niedaleko.

 demagogia. mydlenie oczu. wymysl cos lepszego.

>  skoro wg ciebie kuklinski to "scierwo" to jaki stan >  fizyczny przypiszesz leninowi ?
Nie stan fizyczny a kryterium wartości.

 ach, wiec "scierwo" to ocena kuklinskiego przez komuchow, czy tak?

Stalin przynajmniej wierzył w to co robi a ten zwyczajnie nas sprzedawał.

 jasne. stalin byl cacy. wyrznal 20 mln ludzi ale byl "wierzacy".
 kuklinski sprzedal takich jak ty... dlatego jest "be". --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 14:47:31
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:

Wszak nasze domy jako cele wskazywał.
sadzisz, ze pod naszymi domami byly wyrzutnie rakiet ? ;o)))
Wystarczy, Ĺźe niedaleko.

 demagogia. mydlenie oczu. wymysl cos lepszego.

Nie kolego, nie demagogia, tylko prawda.
Cele, które to bydle wskazywało amerykanom, na Polskiej ziemi leżą i opad radioaktywny i promieniowanie Polaków by zabijało, i ich dzieci, i dzieci ich dzieci.

Data: 2009-12-16 14:18:04
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Nie kolego, nie demagogia, tylko prawda.
Cele, ktĂłre to bydle wskazywaĹ&#65533;o amerykanom, na Polskiej ziemi leĹźÄ&#65533; i opad radioaktywny i promieniowanie PolakĂłw by zabijaĹ&#65533;o, i ich dzieci, i dzieci ich dzieci.

to co piszesz to bezczelne KLAMSTWO. --

Data: 2009-12-16 15:47:10
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Jeszcze pozostaje tego dowieść.

Data: 2009-12-16 14:52:11
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

> to co piszesz to bezczelne KLAMSTWO.

Jeszcze pozostaje tego dowieść.

wystarczy wyciagnac wnioski z twoich postow.

Data: 2009-12-16 16:05:24
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

to co piszesz to bezczelne KLAMSTWO.

Jeszcze pozostaje tego dowieść.

wystarczy wyciagnac wnioski z twoich postow.

Wnioski to nie dowody. :-P
Skoro twierdzisz, że to kłamstwo, to przedstaw dowody .

Data: 2009-12-16 15:18:24
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Wnioski to nie dowody. :-P
Skoro twierdzisz, że to kłamstwo, to przedstaw dowody .

dowodem sa twoje (liczne) posty. Wniosek z nich wyplywajacy potwierdza, ze
klamiesz.

Mam powolac komisje grupowa, aby ci to udowodnic? Badz chociac odrobine powazny.

Data: 2009-12-16 16:49:52
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Wnioski to nie dowody. :-P
Skoro twierdzisz, że to kłamstwo, to przedstaw dowody .

dowodem sa twoje (liczne) posty. Wniosek z nich wyplywajacy potwierdza, ze
klamiesz.

Posty to nie dowody, przykro mi.

Mam powolac komisje grupowa, aby ci to udowodnic?

Zrób to, proszę, błagam   :-P

Pozdrawiam
WW
  --
Dwa aksjomaty wojny:
1. Nie będziesz maszerował na Moskwę.

Data: 2009-12-16 16:24:03
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:
> WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> dowodem sa twoje (liczne) posty. Wniosek z nich wyplywajacy potwierdza, ze
> klamiesz.

Posty to nie dowody, przykro mi.

owszem sa to dowody. Nawet w tym watku potwierdzasz kim jestes.

> Mam powolac komisje grupowa, aby ci to udowodnic? Zrób to, proszę, błagam   :-P

widzisz, ty nie dyskutujesz uczciwie, a z takimi ludzmi jak ty po prostu sie
nie gada, bo zadna sensowna dyskusja z klamca nie jest mozliwa.

Podobnie jak nie dyskutuje sie z oszustami, tylko ich sie sadzi.

Data: 2009-12-16 17:31:20
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Widzisz, nawet twoje groźby są śmieszne.

Dla kogoś o tak uproszczonym myśleniu szkoda mi czasu.

Żegnam.
WW

Data: 2009-12-16 16:38:05
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Widzisz, nawet twoje groźby są śmieszne.

...to nie sa grozby, to tylko stwierdzenie jak sie z oszustami powinno
postepowac. To wcale smieszne nie jest, to tragiczne, kiedy klamca usiluje sie kreowac na niewinnego, a niewinnego bezkarnie oskarza.

Dla kogoś o tak uproszczonym myśleniu szkoda mi czasu.

...ja ci pomimo twojego plykiego myslena, poswiecilem czas, ale tylko dlatego
aby ucziwi ludzie zrozumieli, kto na tej grupie rozpowszechnia klamstwa.

Data: 2009-12-16 17:04:35
Autor: cyc

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hgavnl$p43$2atlantis.news.neostrada.pl...

Mam powolac komisje grupowa, aby ci to udowodnic?

Zrób to, proszę, błagam   :-P

Pozdrawiam
WW

Zglaszam sie na przewodzniczacego ! i odrazu wykluczam z komisji 2 czlonkow PiS-u . Jota 23 i Hamera . Bede wzywac ich na swiadkow !.
:)

cyc

Data: 2009-12-16 15:07:28
Autor: =heÂŽsk=
On Wed, 16 Dec 2009 14:47:31 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  demagogia. mydlenie oczu. wymysl cos lepszego.

Nie kolego,

 nie jestem twoim kolega ;o))). remis !

nie demagogia, tylko prawda.

 nie. nizej zagrywasz dziecmi. typowa metoda komunistow.

Cele, które to bydle wskazywało amerykanom, na Polskiej ziemi leżą i opad radioaktywny i promieniowanie Polaków by zabijało, i ich dzieci, i dzieci ich dzieci.

 cos takiego jak czernobyl, prawda?  w kogo byly wymierzone te "nasze" czyli RUSKIE rakiety?  w zolwiki na galapagos? a moze w atol bikini ?  kto je tam zainstalowal, chinczycy? no...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 15:53:30
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:
On Wed, 16 Dec 2009 14:47:31 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 demagogia. mydlenie oczu. wymysl cos lepszego.

Nie kolego,

 nie jestem twoim kolega ;o))). remis !

Niech Ci będzie, ale ja "kolegi" i "przyjaciela" nie stawiam na równi.

nie demagogia, tylko prawda.

 nie. nizej zagrywasz dziecmi. typowa metoda komunistow.

Oni też czasem prawdę mówili. Czas połowicznego rozpadu niektórych zabawnych pierwiastków używanych w rakietach wynosi kilka pokoleń.
Zatem troska o dzieci jest jak najbardziej uzasadniona. O sobie tez warto pomyśleć.

Cele, które to bydle wskazywało amerykanom, na Polskiej ziemi leżą i opad radioaktywny i promieniowanie Polaków by zabijało, i ich dzieci, i dzieci ich dzieci.

 cos takiego jak czernobyl, prawda?

Znacznie gorzej. Rakiet miało być kilka a ich efekty by się skumulowały. Poza tym ich moc daleko przewyższyła by Czernobyl.

 w kogo byly wymierzone te "nasze" czyli RUSKIE rakiety?

Zapytaj Rosjan, ale pewnie w Niemcy i w USA. Tej informacji kukliński im nie sprzedał, bo jej po prostu nie miał.

Data: 2009-12-16 15:05:43
Autor: Karol
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Zapytaj Rosjan, ale pewnie w Niemcy i w USA. Tej informacji kukliĹ&#65533;ski im nie sprzedaĹ&#65533;, bo jej po prostu nie miaĹ&#65533;.

typowa manipulacja obliczona na wyjatkowo naiwnego obiarce klamliwego komunikatu:

*ale pewnie w Niemcy i w USA*

*Tej informacji kukliĹ&#65533;ski im nie sprzedaĹ&#65533;, bo jej po prostu nie miaĹ&#65533;.*

A ty skad wiesz skoro piszesz *pewnie*?

Ty w ogole myslisz kiedy cos piszesz? --

Data: 2009-12-16 16:15:53
Autor: WW
  Karol pisze:

A ty skad wiesz skoro piszesz *pewnie*?

Bo szanuje rozmówcę a to są tylko moje domysły. Wynikają one ze znajomości realów tamtego czasu. Rosjanie  mieli zawsze obsesje na punkcie tajemnicy i naszej armii raczej nie zdradzili koordynat celów swoich rakiet.
A skąd wiem o Niemczech i USA - to proste. W Niemczech były wtedy duże bazy USA a terytorium USA jest naturalnym celem dla rakiet w razie ataku USA na Rosję.

Ty w ogole myslisz kiedy cos piszesz?

A jak myślisz?

Data: 2009-12-16 15:26:41
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

> A ty skad wiesz skoro piszesz *pewnie*?

Bo szanuje rozmówcę a to są tylko moje domysły. Wynikają one ze znajomości realów tamtego czasu.

gdybys szanowal rozmowce, to na podstawie swoich *domyslow* , nie
kwestionowalbys dowodow przedstwionych w publikacjach na ten temat.

Rosjanie  mieli
zawsze obsesje na punkcie tajemnicy i naszej armii raczej nie zdradzili koordynat celów swoich rakiet.

....taaak, dlatego Amerykanie i Rosjanie przyznali, ze Kuklinski byl jednym z
najlepszych agentow, ktory powaznie zaszkodzil komunizmowi.

A skąd wiem o Niemczech i USA - to proste. W Niemczech były wtedy duże bazy USA a terytorium USA jest naturalnym celem dla rakiet w razie ataku USA na Rosję.

..sorry, ale ty w ogole wypowiadzsz sie o dokumentach ktore przekazal
Kuklinski, nie majac o nich pojecia.

> Ty w ogole myslisz kiedy cos piszesz?

A jak myślisz?

Mysle, ze NIE.

* wysylam drugi raz, bo post mi wcielo.

Data: 2009-12-16 16:48:13
Autor: WW
  Karol pisze:

gdybys szanowal rozmowce, to na podstawie swoich *domyslow* , nie
kwestionowalbys dowodow przedstwionych w publikacjach na ten temat.

Toż ja o te dowody proszę od kilku dni.

...taaak, dlatego Amerykanie i Rosjanie przyznali, ze Kuklinski byl jednym z
najlepszych agentow, ktory powaznie zaszkodzil komunizmowi.

Skoro tak twierdzą, dlaczego nie ujawnią, co im zdrajca sprzedał.?
Zakończyło by to spór raz na zawsze.

.sorry, ale ty w ogole wypowiadzsz sie o dokumentach ktore przekazal
Kuklinski, nie majac o nich pojecia.

Czy mam rozumieć, że Ty je masz?

  Pozdrawiam
WW

Data: 2009-12-16 16:18:48
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

> gdybys szanowal rozmowce, to na podstawie swoich *domyslow* , nie
> kwestionowalbys dowodow przedstwionych w publikacjach na ten temat.

Toż ja o te dowody proszę od kilku dni.

..zostaly opublikowane. Nawet w sieci je znajdziesz. Lepiej zapoznac sie z
tymi w j. angielskim, a nie tymi ktore tendencyjnie opublikowala GW.

> [...]
> najlepszych agentow, ktory powaznie zaszkodzil komunizmowi.

Skoro tak twierdzą, dlaczego nie ujawnią, co im zdrajca sprzedał.?

Kuklinski jest zdrajca tylko dla sowietow, a nie dla Polakow.
Spor prowadza w Polsce tylko komunisci i sowieckie przydupasy,  ktorzy udaja
demokratow. Gdyby Polska byla krjem suwerennym, a nie nadal pod okupacja specsluzb prosowieckich, spor juz dawno bylby zazegnany,

> .sorry, ale ty w ogole wypowiadzsz sie o dokumentach ktore przekazal
> Kuklinski, nie majac o nich pojecia.

Czy mam rozumieć, że Ty je masz?

...ty je tez mozesz miec, wystarczy tylko dobra wola i odrobine czasu posiecic
aby je przeczytac. Gdybys byl Polakiem, to juz dawno bys to zrobil.
Niestety Polakiem nie jestes i sam mi o tym kiedys napisales, kiedy cie
zapytalem, dlaczego udajesz Polaka.

Data: 2009-12-16 17:36:09
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

[...]

Każdy może pleść najrozmaitsze głupstwa i twierdzić, że dowody są w sieci.
To zwykła wymówka.
Wymówki są jak du**, każdy ją ma ale każda śmierdzi.

Dla Ciebie dowodami były Twoje wnioski, a nawet moje wypowiedzi.
Szkoda mojego oczasu.

Data: 2009-12-16 16:40:56
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Każdy może pleść najrozmaitsze głupstwa i twierdzić, że dowody są w sieci.
To zwykła wymówka.

hehehehehe.....ale ty jestes zalosny.

Wymówki są jak du**, każdy ją ma ale każda śmierdzi.

GW-no prawda. Smierdzi tylko ewidentne i bezczelne klamstwo.

Dla Ciebie dowodami były Twoje wnioski, a nawet moje wypowiedzi.
Szkoda mojego oczasu.

....twoje wypowiedzi to ewidentne KLAMSTWA. Mnie nie szkoda czasu, bo chce aby
uczciwi ludzie zrozumieli jak KLAMIESZ.

Data: 2009-12-16 16:51:30
Autor: cyc
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hgau7h$nd2

..........<
...taaak, dlatego Amerykanie i Rosjanie przyznali, ze Kuklinski byl jednym z
najlepszych agentow, ktory powaznie zaszkodzil komunizmowi.

Znowu  "z szamba robisz perfumerie " , ze uzyje slow Twojego ulubionego polityka .
Kuklinski nie byl agentem , tylko szpiegiem - zdrajca .
Do agentow mozna miec szacunek i podziw , jak sprawny , do zdrajcow tylko pogarde i spluniecie w twarz , jesli nie stryczek .

cyc

Data: 2009-12-14 15:30:30
Autor: Hans Kloss
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jak uczy historia miliony ludzi stracilo zycie tylko dlatego , ze nie chcieli sprzeniewierzyc sie danemu slowu .
Ile milionów ludzi straciło życie dlatego że nikt w otoczeniu Hitlera (o
stalinie nie napiszę ani słowa) nie chciał się sprzeniewierzyć słowu danemu
temu psychopacie? A jak już się taki znalazł to spartaczył sprawę.... niemniej
i tak Niemcy trzymają go za bohatera.
Z danego raz slowa moze zwolnic tylko formalne i oficjalne zadeklarowanie
sie , ze "umowa " przestaje obowiazywac .
W warunkach komunizmu czy w III Rzeszy równie dobrze mógłbyś od razu iść do
stajni powiesić się na lejcach. Skutek ten sam ale mniej by bolało.
Kazda inna forma sprzeiewierzenia sie owej " umowie " jest zdrada !.
Wobec tego cała nasza (oi nietylko nasza) historia pełna jest zdrajców- z
hetmanem Czarnieckim i Józefem Piłsudskim na czele

Tak przynajmniej robia ludzie honoru .
Poinstruuj o tym, Michnika, on jest specem od "ludzi honoru"

Zapytam teraz , kim byl Kuklinski ? .
Człowiekiem który przejrzał na oczy na tyle szybko aby przyczynić się do
uniknięcia nieszczęścia. W sztabie 42 pułku zmechanizowanego w Żarach już
leżały bardzo szczegółowe mapy Danii.... następna banda psychopatycznych,
sklerotycznych skurwysynów, tym razem z kremla i okolic, szykowała się do
podboju wszechświata
J-23

Data: 2009-12-14 18:53:11
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5lmm$fc4$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Spor wewnetrzny jest sporem naturalnym , sprzedawanie sie obcemu byla , jest i zawsze bedzie zdrada , przynajmniej dla tych , ktorzy nie relatywizuja lajdactwa .
Nie komuna byla moja , Twoja i Kuklinskiego ojczyzna , tylko Polska i to ja i nas zdradzil . Kropka , koniec .

[...]

Naprawde nie rozumiesz na czym polega zdrada ?
Nie wierze !

Zapytam teraz , kim byl Kuklinski ? .
Człowiekiem który przejrzał na oczy na tyle szybko aby przyczynić się do
uniknięcia nieszczęścia.

Mial palnac sobie w leb chocby dlatego , ze przez tyle lat wyslugiwal sie sovietom osiagajac najwyzsze w podporzadkowanym im wojsku zaszczyty a nie zdradzac ojczyzne jakaby ona nie byla !. Dzieci najczesciej kochaja matke rowniez wtedy , kiedy ta okazuje sie k...a , alkoholiczka i zlodziejem .

[...]

Mialem Cie za madrzejszego !.
Ktore panstwo nie ma przygotowanych planow strategicznych na wypadek wojny ? Planow tak obronnych , jak i ofensywnych ? .
No moze Watykan bo poza nim nie ma takiego na siecie . Czy sadzisz , ze Amerykanie nie maja opracowanych planow bombardowania Polski bombami atomowymi na wypadek wopjny ? , no moze nie z nami ale np. z Rosja lub z UE ?.
Tylko naiwniak moze sadzic , ze jest inaczej .
Robienie wiec sensacji z tego , ze byly plany zwiazane z "zagospodarowaniem " Danii jest nawet nie naiwnoscia ale ciezkim grzechem glupoty .

J-23

cyc

Data: 2009-12-14 11:03:45
Autor: Hans Kloss
cyc napisał(a):

Spor wewnetrzny jest sporem naturalnym , sprzedawanie sie obcemu byla , jest
i zawsze bedzie zdrada , przynajmniej dla tych , ktorzy nie relatywizuja lajdactwa
Tak, sprzedanie kraju sowietom przez polskich obywateli było zdradą i
łajdactwem.

. Nie komuna byla moja , Twoja i Kuklinskiego ojczyzna , tylko Polska i to ja
i nas zdradzil . Kropka , koniec .
Nie było żadnej Polski- była sowiecka kolonia zarządzana przez
sowieckich namiestników polskiej narodowości, nie prowadząca żadnej
samodzielnej polityki- ani gospodarczej, ani zagranicznej, ani
wojskowej. Żadnej, decyzje w najdrobniejszych sprawach  podejmowano
pod dyktando Kremla.

Naprawde nie rozumiesz na czym polega zdrada ?
Nie wierze !
Niepiękna jest zdrada ideałów, zdrada małżonki....wydaje mi się że to
ty nie rozumiesz tego pojęcia. Zdradzić zdrajców- jak to uczynił Pan
Pułkownik- jest natomiast czynem wielce chwalebnym

Mial palnac sobie w leb chocby dlatego , ze przez tyle lat wyslugiwal sie
sovietom osiagajac najwyzsze w podporzadkowanym im wojsku zaszczyty
Chcielibyście- a tu g... Zamiast "palnąć sobie w łeb" postanowił
wykończyć tych którym w młodości naiwnie uwierzył a których zamiary
przejrzał dopiero będąc w wieku średnim. I chwała Bogu

> a nie  zdradzac ojczyzne jakaby ona nie byla !. Dzieci najczesciej
kochaja matke
rowniez wtedy , kiedy ta okazuje sie k...a , alkoholiczka i zlodziejem .
....i  ratują ją z nałogu, często nawet siłą i wbrew jej woli zamykając
w psychiatryku. Czasem im się udaje i wtedy ona im gotowa za to
dziękować  ;). Tak jak dziś my Panu Pułkownikowi za uratowanie nas
przed szaleństwem komunizmu.

Mialem Cie za madrzejszego !.
Ktore panstwo nie ma przygotowanych planow strategicznych na wypadek wojny ?
Planow tak obronnych , jak i ofensywnych ? .
Tam NIE BYŁO żadnych "planów obronnych". Nie było NIC na ewentualność
nagłego ataku konwencjonalnego wojsk NATO, wyłącznie plany ofensywy na
Danię i plany zachowania się w razie ataku jądrowego. Ponoc jeszce
jakieś plany awaryjnego natarcia w kierunku Hamburga ale tego już nie
widziałem.
Było tak z prostej przyczyny- wszystkie natowskie czołgi zebrane razem
do jakiejś rozpaczliwej szarży nie dojechałyby nawet do połowy
enerdówka a zostałaby z nich kupka pogiętych blach. Przewaga
konwencjonalna sowietów była PRZYGNIATAJĄCA i z ledwością jako-tako
równoważona przez amerykańskie wielogłowicowe atomówki oraz MINY
JĄDROWE  rozmieszone w akcie desperacji przez Niemców na terenie RFN.

. Czy sadzisz , ze  Amerykanie nie maja opracowanych planow bombardowania Polski bombami
atomowymi na wypadek wopjny ?
Jestem pewny ze nie mają. Rakiety międzykontynentalne US of A
wymierzone są w cele strategiczne- wyrzutnie rakiet wroga, ważne bazy
wojskowe, ośrodki dowodzenia itd. Niczego takiego obecnie na
terytorium Polski nie ma. Gdyby było inaczej i byłyby jakieś rakiety
zaprogramowane na rażenie celów cywilnych to już dawno byłby z tego
powodu straszliwy skandal międzynarodowy bo sprawa by się wydała na
100%- ktoś z ich obsługi lub byłej obsługi nie oparłby się chęci
zarobienia gotówki i sprzedałby tak sensacyjnego newsa. Natomiast
rakiety taktyczne programuje się w zależności od sytuacji na polu
walki więc póki co leżą sobie nijak nie zaprogramowane.

Robienie wiec sensacji z tego , ze byly plany zwiazane z "zagospodarowaniem
" Danii jest nawet nie naiwnoscia ale ciezkim grzechem glupoty .
A co powiesz o braku planów obrony granic kraju? W połączeniu z
planami ataku na Danię daje to całkiem czytelny obraz tego, o czym
Pułkownik Kukliński jako łącznik dowództwa sowieckiego z polskim
wiedział aż nadto dobrze. I czemu postanowił przeciwdziałać, jak się
okazało skutecznie ;). Ratował więc nie tylko Ojczyznę z opresji ale
wręcz całą zachodnią cywilizację przed bolszewicką dziczą. Cześć Jego
pamięci!
J-23

Data: 2009-12-15 09:34:23
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:438e657e-6620-4db2-b0fe-7728840bef89s20g2000yqd.googlegroups.com...
cyc napisał(a):

[...]

Polske sovietom sprzedali nie Polacy , tylko dzisiejsi nasi przyjaciele w Jalcie .

[...]

Glupie gadanie . Calu swiat uznawal Polske za suwerenny kraj , tylko Ty i kilku innych nieszczesliwych z nienawisci twierdza cos innego . Polska byla zwiazana z sovietami przymusowym sojuszem i lezala w obrebie ich wplywow  , tak samo jak dzisiaj nalezymy do UE .
To tylko polityka , panie , polityka a my , szczegolnie po wojnie, bylismy nieliczacymi sie w niej graczami .

[...]

banialuki .

[...]

Wycelowal w wlasny narod bron . To byla najwieksza zdrada jakiej dopuscil sie  w naszej 10 wiecznej historii  Polak .

> [...]

okazało skutecznie ;). Ratował więc nie tylko Ojczyznę z opresji ale
wręcz całą zachodnią cywilizację przed bolszewicką dziczą. Cześć Jego
To wszystko o czym wyzej piszesz to naiwne lub wynikajace z jednostronnego, nieobiektywnego  spojrzenia na sprawe,  komfabulacje  .

cyc

Data: 2009-12-14 15:38:30
Autor: Hans Kloss
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Tak przynajmniej robia ludzie honoru .

Jeszcze jedna s[prawa- w tym miejscu masz pewien, swoiście pojęty, rodzaj
racji. W pewnych kręgach określenie "człowiek honoru" jest synonimem człowieka
należącego do mafii. Fanatyczni esesmani na sprzączkach pasów i klingach noży
wygrawerowane meli "Meine Ehre heist Treue". I tym się właśnie różni
przyzwoity człowiek od bandziora czy fanatyka- myśli i OCENIA w każdej chwili
i w każdej sytuacji, a jeśli przy tym potrafi odróżnić dobro od zła to często
przeciwstawia się złu z całą mocą wszystkimi dostępnymi środkami. Tak jak to
zrobił Pan Pułkownik.
J-23

Data: 2009-12-14 15:48:41
Autor: Karol
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?

grupa oficerow z otoczenia Hitlera ktora chciala dokonac zamachu na fiurera,
tez zostala uznana za zdrajcow. Ile jeszcze istnien ludzkich kosztowal ten
nieudany zamach *zdrajcow* w/g Hitlera.

Jednym z wiekszych problemow wielu Polakow, jest KLAMSTWO. KLAMSTWO to plynie z gory (rzad, prezydent, partie, wymiar sprawiedliwosci,
system edukacji, niektorzy ksieza KK) a konczy sie na tej grupie.

Na KLAMSTWIE niczego sensownego zbudowac sie nie da. O tym mowil wlasnie
ks. Jerzy Popieluszko. Komuchy za to go zamordowaly.

Niestety Polacy nadal z upodobaniem morduja kazdego dnia PRAWDE, bez ktorej
nie mozna zyc normalnie.

Data: 2009-12-14 18:59:37
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5m5m$gpo$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Jesli pan pulkownik uznal , ze nie chce wyslugiwac sie komunie , to powinien odejsc do cywila i zajac sie handlem  konmi a nie sprzedawac obcym informacje o stanie naszego ( cokolwiekby o nim nie powiedziec ) wojska .
Sprzedawane informacje mialy kluczowe znaczenie dla naszego bezpieczenstwa i w razxie konfliktu moglu doprowadzic do ekterminacji narodu .
Przed Kuklinskim bylo kilku innych zdrajcow , ktorzy wspolpracowali z Amerykanami m.innymi rowniez w stopni pulkownika niejaki Pawlowski - zasluzony sportowiec , szablista . Nikt nie staje w jwego obronie i nie chce go rehabilitowac . Dlaczego ? bo nie ma dzisiaj takich projankeskich przyjaciol jak Kuklinski .
Tylko nieliczni akceptuja lajdactwo zdrady .

cyc

Data: 2009-12-14 12:07:16
Autor: Hans Kloss
On 14 Gru, 18:59, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Jesli pan pulkownik uznal , ze nie chce wyslugiwac sie komunie , to powinien
odejsc do cywila i zajac sie handlem  konmi

Taak słuchaj, to była naprawdę świetna myśl, aż dziwne że sam na to
nie wpadł. Z pewnością kupiliby mu na pożegnanie  bukiet czerwonych
róż i życzyli szczęścia w interesach. Po czym puścili do cywila z tym
wszystkim co wiedział jako- PRZYPOMINAM- oficer Sztabu Generalnego i
oficer łącznikowy owego sztabu z sowieckim dowództwem.
Mój szef kompanii w stopniu sierżanta po kolejnym ODMOWNIE
rozpatrzonym podaniu o przeniesienie do cywila najebał się z rozpaczy,
otworzy magazyn broni, wyciągnął SWD i siadł przy otwartym oknie
twierdząc że zaj.. tego s..syna dowódcę pułku. Dopiero tym sposobem
udało mu sę zająć "handlem końmi", rzecz jasna po rozprawie przed
sądem wojskowym i  kilkumiesięcznym przymusowym pobycie w
psychiatryku. Przypominam - SIERŻANT liniowej jednostki...

Pawlowski -zasluzony sportowiec , szablista . Nikt nie staje w jwego obronie i nie chce go rehabilitowac
Ja chętnie stanąłbym, choć ten robił to chyba wyłącznie dla kasy.
Niestety równocześnie był donosicielem ubeckim, a gdy go Amerykanie
wyciągnęli z pierdla- odmówił wyjazdu z Polski. Po czym obrzydliwie
podlizywał się komunie (co mu zresztą nic nie dało).
Tu masz pi x drzwi rzetelny artykuł Pawłowskim:
http://www.asme.pl/111058036745529.shtml
J-23

Data: 2009-12-15 09:39:02
Autor: cyc
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2171b462-73cd-4066-a44f-0906e433a33dg7g2000yqa.googlegroups.com...

.......................<

Pawlowski -zasluzony sportowiec , szablista . Nikt nie staje w jwego obronie i nie chce go rehabilitowac
Ja chętnie stanąłbym,

Dlatego , ze nie jestes w stanie zrozumiec pojecia " zdrada "

choć ten robił to chyba wyłącznie dla kasy.

...ze niby Kuklinski robil to dla pieknych amerykanskich oczu ? .

Data: 2009-12-14 16:54:44
Autor: jadrys
cyc wrote:

[...]

Twoje pytanie cycu jest czysto retoryczne. Wszyscy wiedzą kim był.

Data: 2009-12-14 16:04:08
Autor: Karol
jadrys <ilich@yahoo.com> napisał(a):
Twoje pytanie cycu jest czysto retoryczne. Wszyscy wiedzą kim był.

nie wypowiadaj sie za wszystkich trollu, wielbicielu komuszych mordercow i
polskiego okupanta, sowietow.

Data: 2009-12-14 22:41:13
Autor: matusm

Użytkownik "jadrys" <ilich@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg5n48$11g$1news.task.gda.pl...
cyc wrote:

[...]

Bardzo sluszna uwaga ale  zawsze tzreba  tlumaczyc  wszelkiej  zydokomunie ze byl PATRIOTA czemu zaprzecza  zydokomuna wg wytycznych,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-15 08:52:18
Autor: WW
matusm pisze:

Bardzo sluszna uwaga ale  zawsze tzreba  tlumaczyc  wszelkiej  zydokomunie ze byl PATRIOTA

To może zacznij od zdefiniowania tego pojęcia?

Data: 2009-12-14 22:39:07
Autor: matusm

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hg5iek$t81$1news.onet.pl...
[...]

Nawet prlowski kodeks karny  zakladal ze odstapienie od zamiaru popelnienia przetepstwa jest okolicznoscia wylaczajaca odpowiedzialnosc karna ,,,a wiec zawwsze mozna  zlamac przymierze ,zobowiazania  wobec bandyty

To chyba proste nawet jak na  sbeka

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-15 08:54:10
Autor: WW
matusm pisze:

Nawet prlowski kodeks karny  zakladal ze odstapienie od zamiaru popelnienia przetepstwa jest okolicznoscia wylaczajaca odpowiedzialnosc karna ,,,a wiec zawwsze mozna  zlamac przymierze ,zobowiazania  wobec bandyty

Tak ale jawnie. Skoro nie chciał dłużej służyć, to mógł wystąpić z wojska.
Nikt nie miał by o to do niego dziś pretensji.

Data: 2009-12-15 02:54:09
Autor: awe
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
Bohaterem Narodowym
awe

Data: 2009-12-15 08:54:48
Autor: WW
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
awe pisze:
Bohaterem Narodowym

Jeśli Amerykanie go za takiego uważają, to ich problem  :-P

Data: 2009-12-15 13:17:43
Autor: awe

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hg7fgg$mp2$3atlantis.news.neostrada.pl...
awe pisze:
Bohaterem Narodowym

Jeśli Amerykanie go za takiego uważają, to ich problem  :-P

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie wiem co o nim mysla Amerykanie, ale wiem co mysla o nim Polacy. Bohater Narodowy i tyle.
awe

Data: 2009-12-15 14:25:51
Autor: WW
awe pisze:
[...]

No patrz pan, następny jasnowidz na liście.

Ty, może cię do komisji wyborczej wezmą i przyoszczędzimy na organizowaniu wyborów, co ?.

Data: 2009-12-16 11:50:49
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
gowno masz do gadania wiec daruj sobie te hopy i upy
awe

Data: 2009-12-16 14:44:04
Autor: WW
awe pisze:

[...]

[...]

[...]