Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?

Data: 2009-12-14 14:51:27
Autor: Karol
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):  ty w ogole zapomnij o jakichkolwiek definicjach w odniesieniu do ludzi ktorzy
urodzili sie w zniewolonej przez Sowietow Polsce i w ogole nie zdawali sobie z
tego faktu sprawy. System komunistyczny byl tak zorganizowany, jak ZOO, gdzie zwierzeta nie zdaja sobie sprawy z tego, ze swiat w ktorym zyja nie jest
swiatem wolnym i naturalnym

Dzisiaj juz napisalem konserwatorowi, ze w zasadzie WSZYSCY ludzie ktorzy zlozyli przysiege wojskowa w okresie okupacji Sowieckiej, sa ZDRAJCAMI.

Wiekszosc nie moze nadal tego zrozumiec, tak maja mozgi przerobione, bo
zindoktrynowane.

A ty cycu-roberciebigu, pieprzysz sobie jak ten czerwony prosiak z tego ZOO,
ktoremu sie wydaje ze jest najbardziej rozumnym prosiakiem.

Data: 2009-12-14 18:40:59
Autor: cyc
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg5jdf$745$1inews.gazeta.pl...

A ty cycu-roberciebigu, pieprzysz sobie jak ten czerwony prosiak z tego ZOO,
ktoremu sie wydaje ze jest najbardziej rozumnym prosiakiem.

Powiem po Twojemu .
Gowno prawda .
Gowno prawda  rowniez w tym , ze cyc i jakis robertbig to ta sama osoba .
Nie mam ani zwyczaju , ani potrzeby prezentowania sie pod roznymi nickami jak kilku psychopatow rezydujacych na grupie . Wtedy kiedy zmienilem nick a zdarzylo mi sie to zrobic ze dwa a moze trzy razy z uwagi na "kasownika " i po to aby moje posty jednak sie ukazaly , zawsze w tresci pisanego posta pisalem , ze pisze je cyc .
Paranoja to najczystsza postac idei picowcow .
Do "prosiaka" sie nie odniose rozumiejac , ze jako pomocnik stajennego ze specjalizacja  chlew , masz w tej materii jakies doswiadczenie choc nauka , nawet w tej nieskomplikowanej materii idzie ci widze dosc opornie skoro ludzi od swin nie odrozniasz .

cyc

Data: 2009-12-15 08:40:15
Autor: WW
  Karol pisze:
[...]

Wiesz, fajne to ZOO było, Wielu dzisiejszych dzisiejszych wielkich zdobywało wtedy dyplomy, Kaczyński bronił doktoratu o wyższo¶ci socjalizmu i nikt jedzenia na ¶mietniku nie szukał.

A kukliński jest ¶cierwem.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Data: 2009-12-15 13:28:59
Autor: =he®sk=
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
On Tue, 15 Dec 2009 08:40:15 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 [...]

A kukliński jest ¶cierwem.

 oj zalazl on komuchom za skore, oj zalazl ;o)))
 czym jest w takim razie lenin ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 14:21:43
Autor: WW
=he®sk= pisze:
On Tue, 15 Dec 2009 08:40:15 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 [...]

A kukliński jest ścierwem.

 oj zalazl on komuchom za skore, oj zalazl ;o)))

Nie komuchom tylko nam, Polakom. Wszak nasze domy jako cele wskazywał.

 czym jest w takim razie lenin ?

Nie czy a kim. :-)

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-15 14:57:43
Autor: =he®sk=
On Tue, 15 Dec 2009 14:21:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  oj zalazl on komuchom za skore, oj zalazl ;o)))
Nie komuchom tylko nam, Polakom.

 nie wypowiadaj sie w imieniu wszystkich.  czasy kiedy Narod mowil ustami I sekretarza pzpr minely.

Wszak nasze domy jako cele wskazywał.

sadzisz, ze pod naszymi domami byly wyrzutnie rakiet ? ;o)))

>  czym jest w takim razie lenin ?
Nie czy a kim. :-)

 skoro wg ciebie kuklinski to "scierwo" to jaki stan  fizyczny przypiszesz leninowi ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 16:19:17
Autor: WW
=he®sk= pisze:
[...]

Nadeszły nowe czasy i czarni za nas mówią. Duża zmiana, no, no, no....
A co ciekawe, i tamtych i tych nie my wybieraliśmy.

Wszak nasze domy jako cele wskazywał.

sadzisz, ze pod naszymi domami byly wyrzutnie rakiet ? ;o)))

Wystarczy, ĹĽe niedaleko.

 czym jest w takim razie lenin ?
Nie czy a kim. :-)

 skoro wg ciebie kuklinski to "scierwo" to jaki stan  fizyczny przypiszesz leninowi ?

Nie stan fizyczny a kryterium wartości.
Stalin przynajmniej wierzył w to co robi a ten zwyczajnie nas sprzedawał.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-16 12:45:46
Autor: =he®sk=
On Tue, 15 Dec 2009 16:19:17 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  nie wypowiadaj sie w imieniu wszystkich. >  czasy kiedy Narod mowil ustami I sekretarza pzpr minely.

Nadeszły nowe czasy i czarni za nas mówi±. Duża zmiana, no, no, no....

 a niby co za ciebie mowia ? ogladasz tvp czy trwam ?

A co ciekawe, i tamtych i tych nie my wybierali¶my.

 a ktoz ci kaze stosowac sie do tego co chca czarni?

> sadzisz, ze pod naszymi domami byly wyrzutnie rakiet ? ;o)))
Wystarczy, że niedaleko.

 demagogia. mydlenie oczu. wymysl cos lepszego.

>  skoro wg ciebie kuklinski to "scierwo" to jaki stan >  fizyczny przypiszesz leninowi ?
Nie stan fizyczny a kryterium warto¶ci.

 ach, wiec "scierwo" to ocena kuklinskiego przez komuchow, czy tak?

Stalin przynajmniej wierzył w to co robi a ten zwyczajnie nas sprzedawał.

 jasne. stalin byl cacy. wyrznal 20 mln ludzi ale byl "wierzacy".
 kuklinski sprzedal takich jak ty... dlatego jest "be". --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 14:47:31
Autor: WW
=he®sk= pisze:

Wszak nasze domy jako cele wskazywał.
sadzisz, ze pod naszymi domami byly wyrzutnie rakiet ? ;o)))
Wystarczy, ĹĽe niedaleko.

 demagogia. mydlenie oczu. wymysl cos lepszego.

Nie kolego, nie demagogia, tylko prawda.
Cele, które to bydle wskazywało amerykanom, na Polskiej ziemi leżą i opad radioaktywny i promieniowanie Polaków by zabijało, i ich dzieci, i dzieci ich dzieci.

Data: 2009-12-16 14:18:04
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Nie kolego, nie demagogia, tylko prawda.
Cele, ktĂłre to bydle wskazywaĹ&#65533;o amerykanom, na Polskiej ziemi leĹĽÄ&#65533; i opad radioaktywny i promieniowanie PolakĂłw by zabijaĹ&#65533;o, i ich dzieci, i dzieci ich dzieci.

to co piszesz to bezczelne KLAMSTWO. --

Data: 2009-12-16 15:47:10
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Jeszcze pozostaje tego dowie¶ć.

Data: 2009-12-16 14:52:11
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

> to co piszesz to bezczelne KLAMSTWO.

Jeszcze pozostaje tego dowie¶ć.

wystarczy wyciagnac wnioski z twoich postow.

Data: 2009-12-16 16:05:24
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

to co piszesz to bezczelne KLAMSTWO.

Jeszcze pozostaje tego dowie¶ć.

wystarczy wyciagnac wnioski z twoich postow.

Wnioski to nie dowody. :-P
Skoro twierdzisz, że to kłamstwo, to przedstaw dowody .

Data: 2009-12-16 15:18:24
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Wnioski to nie dowody. :-P
Skoro twierdzisz, że to kłamstwo, to przedstaw dowody .

dowodem sa twoje (liczne) posty. Wniosek z nich wyplywajacy potwierdza, ze
klamiesz.

Mam powolac komisje grupowa, aby ci to udowodnic? Badz chociac odrobine powazny.

Data: 2009-12-16 16:49:52
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Wnioski to nie dowody. :-P
Skoro twierdzisz, że to kłamstwo, to przedstaw dowody .

dowodem sa twoje (liczne) posty. Wniosek z nich wyplywajacy potwierdza, ze
klamiesz.

Posty to nie dowody, przykro mi.

Mam powolac komisje grupowa, aby ci to udowodnic?

Zrób to, proszę, błagam   :-P

Pozdrawiam
WW
  --
Dwa aksjomaty wojny:
1. Nie będziesz maszerował na Moskwę.

Data: 2009-12-16 16:24:03
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:
> WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> dowodem sa twoje (liczne) posty. Wniosek z nich wyplywajacy potwierdza, ze
> klamiesz.

Posty to nie dowody, przykro mi.

owszem sa to dowody. Nawet w tym watku potwierdzasz kim jestes.

> Mam powolac komisje grupowa, aby ci to udowodnic? Zrób to, proszę, błagam   :-P

widzisz, ty nie dyskutujesz uczciwie, a z takimi ludzmi jak ty po prostu sie
nie gada, bo zadna sensowna dyskusja z klamca nie jest mozliwa.

Podobnie jak nie dyskutuje sie z oszustami, tylko ich sie sadzi.

Data: 2009-12-16 17:31:20
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Widzisz, nawet twoje groĽby s± ¶mieszne.

Dla kogo¶ o tak uproszczonym my¶leniu szkoda mi czasu.

Żegnam.
WW

Data: 2009-12-16 16:38:05
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Widzisz, nawet twoje groĽby s± ¶mieszne.

...to nie sa grozby, to tylko stwierdzenie jak sie z oszustami powinno
postepowac. To wcale smieszne nie jest, to tragiczne, kiedy klamca usiluje sie kreowac na niewinnego, a niewinnego bezkarnie oskarza.

Dla kogo¶ o tak uproszczonym my¶leniu szkoda mi czasu.

...ja ci pomimo twojego plykiego myslena, poswiecilem czas, ale tylko dlatego
aby ucziwi ludzie zrozumieli, kto na tej grupie rozpowszechnia klamstwa.

Data: 2009-12-16 17:04:35
Autor: cyc
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hgavnl$p43$2atlantis.news.neostrada.pl...

Mam powolac komisje grupowa, aby ci to udowodnic?

Zrób to, proszę, błagam   :-P

Pozdrawiam
WW

Zglaszam sie na przewodzniczacego ! i odrazu wykluczam z komisji 2 czlonkow PiS-u . Jota 23 i Hamera . Bede wzywac ich na swiadkow !.
:)

cyc

Data: 2009-12-16 15:07:28
Autor: =he®sk=
On Wed, 16 Dec 2009 14:47:31 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  demagogia. mydlenie oczu. wymysl cos lepszego.

Nie kolego,

 nie jestem twoim kolega ;o))). remis !

nie demagogia, tylko prawda.

 nie. nizej zagrywasz dziecmi. typowa metoda komunistow.

Cele, które to bydle wskazywało amerykanom, na Polskiej ziemi leż± i opad radioaktywny i promieniowanie Polaków by zabijało, i ich dzieci, i dzieci ich dzieci.

 cos takiego jak czernobyl, prawda?  w kogo byly wymierzone te "nasze" czyli RUSKIE rakiety?  w zolwiki na galapagos? a moze w atol bikini ?  kto je tam zainstalowal, chinczycy? no...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 15:53:30
Autor: WW
=he®sk= pisze:
On Wed, 16 Dec 2009 14:47:31 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 demagogia. mydlenie oczu. wymysl cos lepszego.

Nie kolego,

 nie jestem twoim kolega ;o))). remis !

Niech Ci będzie, ale ja "kolegi" i "przyjaciela" nie stawiam na równi.

nie demagogia, tylko prawda.

 nie. nizej zagrywasz dziecmi. typowa metoda komunistow.

Oni też czasem prawdę mówili. Czas połowicznego rozpadu niektórych zabawnych pierwiastków używanych w rakietach wynosi kilka pokoleń.
Zatem troska o dzieci jest jak najbardziej uzasadniona. O sobie tez warto pomyśleć.

Cele, które to bydle wskazywało amerykanom, na Polskiej ziemi leżą i opad radioaktywny i promieniowanie Polaków by zabijało, i ich dzieci, i dzieci ich dzieci.

 cos takiego jak czernobyl, prawda?

Znacznie gorzej. Rakiet miało być kilka a ich efekty by się skumulowały. Poza tym ich moc daleko przewyższyła by Czernobyl.

 w kogo byly wymierzone te "nasze" czyli RUSKIE rakiety?

Zapytaj Rosjan, ale pewnie w Niemcy i w USA. Tej informacji kukliński im nie sprzedał, bo jej po prostu nie miał.

Data: 2009-12-16 15:05:43
Autor: Karol
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Zapytaj Rosjan, ale pewnie w Niemcy i w USA. Tej informacji kukliĹ&#65533;ski im nie sprzedaĹ&#65533;, bo jej po prostu nie miaĹ&#65533;.

typowa manipulacja obliczona na wyjatkowo naiwnego obiarce klamliwego komunikatu:

*ale pewnie w Niemcy i w USA*

*Tej informacji kukliĹ&#65533;ski im nie sprzedaĹ&#65533;, bo jej po prostu nie miaĹ&#65533;.*

A ty skad wiesz skoro piszesz *pewnie*?

Ty w ogole myslisz kiedy cos piszesz? --

Data: 2009-12-16 16:15:53
Autor: WW
  Karol pisze:

A ty skad wiesz skoro piszesz *pewnie*?

Bo szanuje rozmówcę a to s± tylko moje domysły. Wynikaj± one ze znajomo¶ci realów tamtego czasu. Rosjanie  mieli zawsze obsesje na punkcie tajemnicy i naszej armii raczej nie zdradzili koordynat celów swoich rakiet.
A sk±d wiem o Niemczech i USA - to proste. W Niemczech były wtedy duże bazy USA a terytorium USA jest naturalnym celem dla rakiet w razie ataku USA na Rosję.

Ty w ogole myslisz kiedy cos piszesz?

A jak my¶lisz?

Data: 2009-12-16 15:26:41
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

> A ty skad wiesz skoro piszesz *pewnie*?

Bo szanuje rozmówcę a to s± tylko moje domysły. Wynikaj± one ze znajomo¶ci realów tamtego czasu.

gdybys szanowal rozmowce, to na podstawie swoich *domyslow* , nie
kwestionowalbys dowodow przedstwionych w publikacjach na ten temat.

Rosjanie  mieli
zawsze obsesje na punkcie tajemnicy i naszej armii raczej nie zdradzili koordynat celów swoich rakiet.

....taaak, dlatego Amerykanie i Rosjanie przyznali, ze Kuklinski byl jednym z
najlepszych agentow, ktory powaznie zaszkodzil komunizmowi.

A sk±d wiem o Niemczech i USA - to proste. W Niemczech były wtedy duże bazy USA a terytorium USA jest naturalnym celem dla rakiet w razie ataku USA na Rosję.

..sorry, ale ty w ogole wypowiadzsz sie o dokumentach ktore przekazal
Kuklinski, nie majac o nich pojecia.

> Ty w ogole myslisz kiedy cos piszesz?

A jak my¶lisz?

Mysle, ze NIE.

* wysylam drugi raz, bo post mi wcielo.

Data: 2009-12-16 16:48:13
Autor: WW
  Karol pisze:

gdybys szanowal rozmowce, to na podstawie swoich *domyslow* , nie
kwestionowalbys dowodow przedstwionych w publikacjach na ten temat.

Toż ja o te dowody proszę od kilku dni.

...taaak, dlatego Amerykanie i Rosjanie przyznali, ze Kuklinski byl jednym z
najlepszych agentow, ktory powaznie zaszkodzil komunizmowi.

Skoro tak twierdz±, dlaczego nie ujawni±, co im zdrajca sprzedał.?
Zakończyło by to spór raz na zawsze.

.sorry, ale ty w ogole wypowiadzsz sie o dokumentach ktore przekazal
Kuklinski, nie majac o nich pojecia.

Czy mam rozumieć, że Ty je masz?

  Pozdrawiam
WW

Data: 2009-12-16 16:18:48
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

> gdybys szanowal rozmowce, to na podstawie swoich *domyslow* , nie
> kwestionowalbys dowodow przedstwionych w publikacjach na ten temat.

Toż ja o te dowody proszę od kilku dni.

..zostaly opublikowane. Nawet w sieci je znajdziesz. Lepiej zapoznac sie z
tymi w j. angielskim, a nie tymi ktore tendencyjnie opublikowala GW.

> [...]
> najlepszych agentow, ktory powaznie zaszkodzil komunizmowi.

Skoro tak twierdz±, dlaczego nie ujawni±, co im zdrajca sprzedał.?

Kuklinski jest zdrajca tylko dla sowietow, a nie dla Polakow.
Spor prowadza w Polsce tylko komunisci i sowieckie przydupasy,  ktorzy udaja
demokratow. Gdyby Polska byla krjem suwerennym, a nie nadal pod okupacja specsluzb prosowieckich, spor juz dawno bylby zazegnany,

> .sorry, ale ty w ogole wypowiadzsz sie o dokumentach ktore przekazal
> Kuklinski, nie majac o nich pojecia.

Czy mam rozumieć, że Ty je masz?

...ty je tez mozesz miec, wystarczy tylko dobra wola i odrobine czasu posiecic
aby je przeczytac. Gdybys byl Polakiem, to juz dawno bys to zrobil.
Niestety Polakiem nie jestes i sam mi o tym kiedys napisales, kiedy cie
zapytalem, dlaczego udajesz Polaka.

Data: 2009-12-16 17:36:09
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

[...]

Każdy może ple¶ć najrozmaitsze głupstwa i twierdzić, że dowody s± w sieci.
To zwykła wymówka.
Wymówki s± jak du**, każdy j± ma ale każda ¶mierdzi.

Dla Ciebie dowodami były Twoje wnioski, a nawet moje wypowiedzi.
Szkoda mojego oczasu.

Data: 2009-12-16 16:40:56
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Każdy może ple¶ć najrozmaitsze głupstwa i twierdzić, że dowody s± w sieci.
To zwykła wymówka.

hehehehehe.....ale ty jestes zalosny.

Wymówki s± jak du**, każdy j± ma ale każda ¶mierdzi.

GW-no prawda. Smierdzi tylko ewidentne i bezczelne klamstwo.

Dla Ciebie dowodami były Twoje wnioski, a nawet moje wypowiedzi.
Szkoda mojego oczasu.

....twoje wypowiedzi to ewidentne KLAMSTWA. Mnie nie szkoda czasu, bo chce aby
uczciwi ludzie zrozumieli jak KLAMIESZ.

Data: 2009-12-16 16:51:30
Autor: cyc
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hgau7h$nd2

...taaak, dlatego Amerykanie i Rosjanie przyznali, ze Kuklinski byl jednym z
najlepszych agentow, ktory powaznie zaszkodzil komunizmowi.

Znowu  "z szamba robisz perfumerie " , ze uzyje slow Twojego ulubionego polityka .
Kuklinski nie byl agentem , tylko szpiegiem - zdrajca .
Do agentow mozna miec szacunek i podziw , jak sprawny , do zdrajcow tylko pogarde i spluniecie w twarz , jesli nie stryczek .

cyc

Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?