Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?

Data: 2009-12-14 15:30:30
Autor: Hans Kloss
Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jak uczy historia miliony ludzi stracilo zycie tylko dlatego , ze nie chcieli sprzeniewierzyc sie danemu slowu .
Ile milionów ludzi straciło życie dlatego że nikt w otoczeniu Hitlera (o
stalinie nie napiszę ani słowa) nie chciał się sprzeniewierzyć słowu danemu
temu psychopacie? A jak już się taki znalazł to spartaczył sprawę.... niemniej
i tak Niemcy trzymają go za bohatera.
Z danego raz slowa moze zwolnic tylko formalne i oficjalne zadeklarowanie
sie , ze "umowa " przestaje obowiazywac .
W warunkach komunizmu czy w III Rzeszy równie dobrze mógłbyś od razu iść do
stajni powiesić się na lejcach. Skutek ten sam ale mniej by bolało.
Kazda inna forma sprzeiewierzenia sie owej " umowie " jest zdrada !.
Wobec tego cała nasza (oi nietylko nasza) historia pełna jest zdrajców- z
hetmanem Czarnieckim i Józefem Piłsudskim na czele

Tak przynajmniej robia ludzie honoru .
Poinstruuj o tym, Michnika, on jest specem od "ludzi honoru"

Zapytam teraz , kim byl Kuklinski ? .
Człowiekiem który przejrzał na oczy na tyle szybko aby przyczynić się do
uniknięcia nieszczęścia. W sztabie 42 pułku zmechanizowanego w Żarach już
leżały bardzo szczegółowe mapy Danii.... następna banda psychopatycznych,
sklerotycznych skurwysynów, tym razem z kremla i okolic, szykowała się do
podboju wszechświata
J-23

Data: 2009-12-14 18:53:11
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5lmm$fc4$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Spor wewnetrzny jest sporem naturalnym , sprzedawanie sie obcemu byla , jest i zawsze bedzie zdrada , przynajmniej dla tych , ktorzy nie relatywizuja lajdactwa .
Nie komuna byla moja , Twoja i Kuklinskiego ojczyzna , tylko Polska i to ja i nas zdradzil . Kropka , koniec .

[...]

Naprawde nie rozumiesz na czym polega zdrada ?
Nie wierze !

Zapytam teraz , kim byl Kuklinski ? .
Człowiekiem który przejrzał na oczy na tyle szybko aby przyczynić się do
uniknięcia nieszczęścia.

Mial palnac sobie w leb chocby dlatego , ze przez tyle lat wyslugiwal sie sovietom osiagajac najwyzsze w podporzadkowanym im wojsku zaszczyty a nie zdradzac ojczyzne jakaby ona nie byla !. Dzieci najczesciej kochaja matke rowniez wtedy , kiedy ta okazuje sie k...a , alkoholiczka i zlodziejem .

[...]

Mialem Cie za madrzejszego !.
Ktore panstwo nie ma przygotowanych planow strategicznych na wypadek wojny ? Planow tak obronnych , jak i ofensywnych ? .
No moze Watykan bo poza nim nie ma takiego na siecie . Czy sadzisz , ze Amerykanie nie maja opracowanych planow bombardowania Polski bombami atomowymi na wypadek wopjny ? , no moze nie z nami ale np. z Rosja lub z UE ?.
Tylko naiwniak moze sadzic , ze jest inaczej .
Robienie wiec sensacji z tego , ze byly plany zwiazane z "zagospodarowaniem " Danii jest nawet nie naiwnoscia ale ciezkim grzechem glupoty .

J-23

cyc

Data: 2009-12-14 11:03:45
Autor: Hans Kloss
cyc napisał(a):

Spor wewnetrzny jest sporem naturalnym , sprzedawanie sie obcemu byla , jest
i zawsze bedzie zdrada , przynajmniej dla tych , ktorzy nie relatywizuja lajdactwa
Tak, sprzedanie kraju sowietom przez polskich obywateli było zdradą i
łajdactwem.

. Nie komuna byla moja , Twoja i Kuklinskiego ojczyzna , tylko Polska i to ja
i nas zdradzil . Kropka , koniec .
Nie było żadnej Polski- była sowiecka kolonia zarządzana przez
sowieckich namiestników polskiej narodowości, nie prowadząca żadnej
samodzielnej polityki- ani gospodarczej, ani zagranicznej, ani
wojskowej. Żadnej, decyzje w najdrobniejszych sprawach  podejmowano
pod dyktando Kremla.

Naprawde nie rozumiesz na czym polega zdrada ?
Nie wierze !
Niepiękna jest zdrada ideałów, zdrada małżonki....wydaje mi się że to
ty nie rozumiesz tego pojęcia. Zdradzić zdrajców- jak to uczynił Pan
Pułkownik- jest natomiast czynem wielce chwalebnym

Mial palnac sobie w leb chocby dlatego , ze przez tyle lat wyslugiwal sie
sovietom osiagajac najwyzsze w podporzadkowanym im wojsku zaszczyty
Chcielibyście- a tu g... Zamiast "palnąć sobie w łeb" postanowił
wykończyć tych którym w młodości naiwnie uwierzył a których zamiary
przejrzał dopiero będąc w wieku średnim. I chwała Bogu

> a nie  zdradzac ojczyzne jakaby ona nie byla !. Dzieci najczesciej
kochaja matke
rowniez wtedy , kiedy ta okazuje sie k...a , alkoholiczka i zlodziejem .
....i  ratują ją z nałogu, często nawet siłą i wbrew jej woli zamykając
w psychiatryku. Czasem im się udaje i wtedy ona im gotowa za to
dziękować  ;). Tak jak dziś my Panu Pułkownikowi za uratowanie nas
przed szaleństwem komunizmu.

Mialem Cie za madrzejszego !.
Ktore panstwo nie ma przygotowanych planow strategicznych na wypadek wojny ?
Planow tak obronnych , jak i ofensywnych ? .
Tam NIE BYŁO żadnych "planów obronnych". Nie było NIC na ewentualność
nagłego ataku konwencjonalnego wojsk NATO, wyłącznie plany ofensywy na
Danię i plany zachowania się w razie ataku jądrowego. Ponoc jeszce
jakieś plany awaryjnego natarcia w kierunku Hamburga ale tego już nie
widziałem.
Było tak z prostej przyczyny- wszystkie natowskie czołgi zebrane razem
do jakiejś rozpaczliwej szarży nie dojechałyby nawet do połowy
enerdówka a zostałaby z nich kupka pogiętych blach. Przewaga
konwencjonalna sowietów była PRZYGNIATAJĄCA i z ledwością jako-tako
równoważona przez amerykańskie wielogłowicowe atomówki oraz MINY
JĄDROWE  rozmieszone w akcie desperacji przez Niemców na terenie RFN.

. Czy sadzisz , ze  Amerykanie nie maja opracowanych planow bombardowania Polski bombami
atomowymi na wypadek wopjny ?
Jestem pewny ze nie mają. Rakiety międzykontynentalne US of A
wymierzone są w cele strategiczne- wyrzutnie rakiet wroga, ważne bazy
wojskowe, ośrodki dowodzenia itd. Niczego takiego obecnie na
terytorium Polski nie ma. Gdyby było inaczej i byłyby jakieś rakiety
zaprogramowane na rażenie celów cywilnych to już dawno byłby z tego
powodu straszliwy skandal międzynarodowy bo sprawa by się wydała na
100%- ktoś z ich obsługi lub byłej obsługi nie oparłby się chęci
zarobienia gotówki i sprzedałby tak sensacyjnego newsa. Natomiast
rakiety taktyczne programuje się w zależności od sytuacji na polu
walki więc póki co leżą sobie nijak nie zaprogramowane.

Robienie wiec sensacji z tego , ze byly plany zwiazane z "zagospodarowaniem
" Danii jest nawet nie naiwnoscia ale ciezkim grzechem glupoty .
A co powiesz o braku planów obrony granic kraju? W połączeniu z
planami ataku na Danię daje to całkiem czytelny obraz tego, o czym
Pułkownik Kukliński jako łącznik dowództwa sowieckiego z polskim
wiedział aż nadto dobrze. I czemu postanowił przeciwdziałać, jak się
okazało skutecznie ;). Ratował więc nie tylko Ojczyznę z opresji ale
wręcz całą zachodnią cywilizację przed bolszewicką dziczą. Cześć Jego
pamięci!
J-23

Data: 2009-12-15 09:34:23
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:438e657e-6620-4db2-b0fe-7728840bef89s20g2000yqd.googlegroups.com...
cyc napisał(a):

[...]

Polske sovietom sprzedali nie Polacy , tylko dzisiejsi nasi przyjaciele w Jalcie .

[...]

Glupie gadanie . Calu swiat uznawal Polske za suwerenny kraj , tylko Ty i kilku innych nieszczesliwych z nienawisci twierdza cos innego . Polska byla zwiazana z sovietami przymusowym sojuszem i lezala w obrebie ich wplywow  , tak samo jak dzisiaj nalezymy do UE .
To tylko polityka , panie , polityka a my , szczegolnie po wojnie, bylismy nieliczacymi sie w niej graczami .

[...]

banialuki .

[...]

Wycelowal w wlasny narod bron . To byla najwieksza zdrada jakiej dopuscil sie  w naszej 10 wiecznej historii  Polak .

> [...]

okazało skutecznie ;). Ratował więc nie tylko Ojczyznę z opresji ale
wręcz całą zachodnią cywilizację przed bolszewicką dziczą. Cześć Jego
To wszystko o czym wyzej piszesz to naiwne lub wynikajace z jednostronnego, nieobiektywnego  spojrzenia na sprawe,  komfabulacje  .

cyc

Dlaczego zdrajca jest zdrajca ?