Dlaczego zdymisjonowano A. Macierewicza?

Data: 2018-01-10 11:30:49
Autor: jacekbialy80
Dlaczego zdymisjonowano A. Macierewicza?
Z całym szacunkiem, ale chyba zbyt długi język miał... Poniżej rozmowa z R. Szeremietiewem w radiu WNET:

https://youtube.com/watch?v= 2muoGgm02vw

https://m.youtube.com/#/watch? v=2muoGgm02vw

Data: 2018-01-10 12:31:31
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Dlaczego zdymisjonowano A. Macierewicza?
Odsłuchałem.
Z innego filmu:
https://youtu.be/Dl0KdO5QssM?t=18m14s
cyt.
Ze względu na przyszłego prezydenta pokroju Bolka, w konstytucji założono
mu aż dwa kaftany bezpieczeństwa...

OT. Wklejaj poprawnie linki. Spacja jest tam niepotrzebna.

Data: 2018-01-10 23:42:11
Autor: jacekbialy80
Dlaczego zdymisjonowano A. Macierewicza?
Jeśli chodzi o linki, to same się łamią przy wklejaniu (a raczej mój smartone je łamie).
Jeśli chodzi o p. Antoniego, to sam zauważyłem, że zbyt głośno się chwalił co ma zamiar kupić dla wojska, więc kontrahent nie schodził z cen (sojusze sojuszami, ale życie jest takie, że trzeba umieć się targować).
Pozdr

Dlaczego zdymisjonowano A. Macierewicza?