Dlaczego ze zwolennikami PO nie mozna normalnie porozmawiac?

Data: 2010-07-23 17:43:37
Autor: Neko
Dlaczego ze zwolennikami PO nie mozna normalnie porozmawiac?
Na tej grupie?

Jesli zaczniesz dyskusje, to zaczynaja cie wyzywac.

Jesli uzywasz argumentow na ktore zwolennicy PO nie potrafia
odpowiedziec, to zamiast racjonalnej wymiany zdan slyszysz,
ze jestes: "glupi", "durny", "cham", "skurwiel", "swinia" i "szambo".

Nie ma szans na normalna dyskusje ze zwolennikami PO na
tej grupie. Dlaczego tak sie dzieje?

Przez jakis czas mozna bylo porozmawiac z Heskiem i nie byla
to zla rozmowa. Ale pozniej widze dziesiatki nowych watkow
w ktorych czytam o: "konusach", "wariatach", "jelopach" i "durniach".

No coz, sam swiety nie jestem, ale czasem mam ochote podyskutowac,
nawet niech bedzie to dyskusja mocna, nerwowa, ale na ARGUMENTY.

Bo ja potrafie przyznac racje adwersarzowi. Jesli ktos udowodni mi
swoje racje i sie do nich przekonam to przyznam racje. Tylko krowa
nie zmienia pogladow.

Ale z kim dyskutowac ???

Data: 2010-07-23 08:53:21
Autor: Zygmunt Stary
On 23 Lip, 17:43, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
[...]

Już miałem nic nie pisać, ale zobaczyłem Twój post i stwierdziłem, że
równocześnie przyszła nam do głowy podobna refleksja i nie wypada
milczeć. Cóż ... internet jest duży, a "maczugowcy", niech się
okładają nawzajem, bo tylko to potrafili i potrafią.
Zatem naciągnąłeś mnie na niekonsekwencję, a "maczugowcy" będą mieli
"ubaw"...
Pozdr.
z.w.

Data: 2010-07-23 18:17:22
Autor: Wojciech Pietruszewski
W dniu 2010-07-23 17:53, Zygmunt Stary pisze:
[...]

Prawdę mówiąc tyczy się to obu stron. Nie zauważyłem większej różnicy w
poziome wypowiedzi PO vs PiS

--
Wojciech Pietruszewski

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xD386865A.asc

Data: 2010-07-23 18:14:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2cdbt$51e$1news.onet.pl...
[...]

Ze sobą, panie wszystko lepiej wiedzący!

Data: 2010-07-23 21:17:22
Autor: abc
[...]

Taki właśnie żargon wykształciuchów lansują ichnie "autorytety" w merdiach.
Na tle Palikota taki pan Lepper to wręcz arbiter elegancji. A taka Olejnikowa brzydziła się panem Lepperem i bojkotowała go.

Data: 2010-07-23 12:47:40
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 23, 2:17 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Na tle Palikota taki pan Lepper to wręcz arbiter elegancji. A taka
Olejnikowa brzydziła się panem Lepperem i bojkotowała go.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Ja tam z tymi PO-wcami się nie ceregielę. Jak mi który podpadnie to
różańcem przez łeb.
Właśnie załatwiłam tak sąsiada, studenta, myślał że posiadł wszystkie
rozumy 'Ten Kaczyński był miernym prezydentem' - powiedział.

Szkoda że nie można tak lać wirtualnie.

magdavera

Data: 2010-07-23 21:53:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:609d4501-01a8-4f6a-9ef2-0a8fe54d6fa0f33g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Właśnie załatwiłam tak sąsiada, studenta, myślał że posiadł wszystkie
rozumy 'Ten Kaczyński był miernym prezydentem' - powiedział.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak mogłaś? Przecież chłopak miał rację!

Data: 2010-07-25 19:21:00
Autor: Krzysztof
[...]

Taaak a jutro bic dzieci , pojutrze męża - typowy przykład kochającej pisowskiej rodzinki,
Własnie zbeszczesciłaś różaniec - wsydź sie, zbieraj siedzenie i do spowiedzi.
PS:
miernym to bardzo lekko powiedziane.
K.

Data: 2010-07-24 01:28:07
Autor: zbig
[...]

A jak można normalnie  rozmawiać z szympansem, który zaczyna wątek o
nowej prezydentowej, dzielnej kobiecie wspierającej przez lata swojego
męża opozycjonistę, matce pięciorga dzieci słowami w stylu "ale sie
kaszalot upasł na salcesonie."
To był twój watek.
Albo taki pistacjusz "świnioprezedent zrobił coś tam, coś tam"
patrząc z boku , zwolennicy  PO niemalże nigdy nie zachowują się
niekulturalnie, jeśli nie zostali sprowokowani chamstwem drugiej
strony.

Dlaczego ze zwolennikami PO nie mozna normalnie porozmawiac?