Dlaczego ze zwolennikami PO nie mozna normalnie porozmawiac?

Data: 2010-07-23 21:17:22
Autor: abc
Dlaczego ze zwolennikami PO nie mozna normalnie porozmawiac?
Jesli uzywasz argumentow na ktore zwolennicy PO nie potrafia
odpowiedziec, to zamiast racjonalnej wymiany zdan slyszysz,
ze jestes: "glupi", "durny", "cham", "skurwiel", "swinia" i "szambo".

Taki właśnie żargon wykształciuchów lansują ichnie "autorytety" w merdiach.
Na tle Palikota taki pan Lepper to wręcz arbiter elegancji. A taka Olejnikowa brzydziła się panem Lepperem i bojkotowała go.

Data: 2010-07-23 12:47:40
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 23, 2:17 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Na tle Palikota taki pan Lepper to wręcz arbiter elegancji. A taka
Olejnikowa brzydziła się panem Lepperem i bojkotowała go.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Ja tam z tymi PO-wcami się nie ceregielę. Jak mi który podpadnie to
różańcem przez łeb.
Właśnie załatwiłam tak sąsiada, studenta, myślał że posiadł wszystkie
rozumy 'Ten Kaczyński był miernym prezydentem' - powiedział.

Szkoda że nie można tak lać wirtualnie.

magdavera

Data: 2010-07-23 21:53:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:609d4501-01a8-4f6a-9ef2-0a8fe54d6fa0f33g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Właśnie załatwiłam tak sąsiada, studenta, myślał że posiadł wszystkie
rozumy 'Ten Kaczyński był miernym prezydentem' - powiedział.

Jak mogłaś? Przecież chłopak miał rację!

Data: 2010-07-25 19:21:00
Autor: Krzysztof
[...]

Taaak a jutro bic dzieci , pojutrze męża - typowy przykład kochającej pisowskiej rodzinki,
Własnie zbeszczesciłaś różaniec - wsydź sie, zbieraj siedzenie i do spowiedzi.
PS:
miernym to bardzo lekko powiedziane.
K.

Dlaczego ze zwolennikami PO nie mozna normalnie porozmawiac?