Dlaczego zginął Lepper

Data: 2015-04-03 11:49:34
Autor: the_foe
Dlaczego zginął Lepper
W dniu 2015-04-02 o 13:04, Klin.................................................... pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=CRUG7Pr9aTg

i zabójcy czekali 10 lat by go za to zabić, a miedzy czasie został nawet wicepremierem? U niektórych logika na poziomie Storkrotki....

--
@foe_pl

Data: 2015-04-03 12:00:37
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego zginął Lepper
W dniu 03.04.2015 o 11:49, the_foe pisze:
W dniu 2015-04-02 o 13:04,
Klin.................................................... pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=CRUG7Pr9aTg

i zabójcy czekali 10 lat by go za to zabić, a miedzy czasie został nawet
wicepremierem? U niektórych logika na poziomie Storkrotki....

To jest ten sam typ ludzi, którzy uważają, że cały program Apollo to mistyfikacja - mimo iż mistyfikacja byłaby droższa od autentycznych misji.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-04-03 19:51:52
Autor: the_foe
Dlaczego zginął Lepper
Klin.................................................... pisze:
[...]

dokladnie 6 misji, no i multum misji gdzie ladował próbnik bez ludzi. Bawią mnie ludzie którzy wyznają odwrotnosc brzytwy Ockhama - zawsze uznają za prawdziwe to co jest najmniej prawdopodobne.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-04 15:36:32
Autor: Patriota
Dlaczego zginął Lepper
W dniu 2015-04-03 o 19:51, the_foe pisze:
 Bawią mnie ludzie którzy wyznają odwrotnosc brzytwy Ockhama - zawsze uznają za prawdziwe to co jest najmniej prawdopodobne.

Za to Ty swoja naiwnością bardziej przerażasz niż bawisz. Jakie masz prawo krytykować ludzi za ich rozsądek i umiarkowanie w wierzeniu komuś na słowo? Zawłaszcza gdy takie wiadomości pochodzą od notorycznych kłamców i oszustów.

Data: 2015-04-05 11:08:29
Autor: leming.show
Dlaczego zginął Lepper
 użytkownik Patriota napisał:

[...]

Nie dyskutuj z beneficjentem obecnego systemu, to tak jakbyś
szklarzowi powiedział: zastąpimy szyby blachą.

Bez sensu.

Data: 2015-04-06 09:07:12
Autor: Patriota
Dlaczego zginął Lepper
W dniu 2015-04-05 o 20:08, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Widać że to bezkrytyczny, proamerykański, prokapitalistyczny propagandzista, i to że jego do swoich racji przekonam, tak że publicznie przyzna mi rację, to raczej nie wchodzi w rachubę, ale mam nadzieję że chociaż trochę swoją opinią zmuszę do samodzielnego myślenie innych grupowiczów.

Dlaczego zginął Lepper