Dlaczego zginął Andrzej Lepper?

Data: 2011-08-22 22:58:49
Autor: boukun
Dlaczego zginął Andrzej Lepper?
Czy Andrzej Lepper zginął dlatego, że jako jedyny Polak miał dostęp do ściśle tajnych materiałów i posiadł wiedżę o reżimie w Polsce, która Polakom jest ściśle zakazana?

boukun

Data: 2011-08-22 23:07:58
Autor: Lorn
Dlaczego zginął Andrzej Lepper?
Bo chciał...

Data: 2011-08-22 23:12:00
Autor: Lorn
Dlaczego zginął Andrzej Lepper?
W dniu 2011-08-22 23:07, Lorn pisze:
Bo chciał...

PS. Mit dokumentów Leppera upadł dawno, a nawet bardzo dawno... Chociażby podczas osławionej aferze gruntowej, gdzie mając papiery mógł się zemścić i wstrząsnąć politycznym bagnem :>

Data: 2011-08-22 23:14:29
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-08-22 23:12, Lorn pisze:
[...]

Tyle ze w gruntowej rąbnęli go nie ci co trzeba. I nie o Leppera wtedy chodziło a o tego, komu Lepper by tę wziątkę w zębach zaniósł.
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-08-22 23:27:07
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-22 23:14, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Czyli Leppera nie ciągali po sądach? Nagranko Ziobry nie było gwoździem do politycznej trumny? :>

Data: 2011-08-22 23:40:14
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-08-22 23:27, Lorn pisze:
[...]

Zdaje się, że napisałem wyżej że rąbnęli go nie ci, na których miał papiery. A właściwie to uprzedzając go rąbnęli go swoi bo poprzez przeciek przecięto drogę do tych, do których poprzez Leppera Kaczyński chciał dotrzeć. A Lepper jako już umoczony znalazł się pomiędzy młotem a Kowadłem. Bylo jasne, że ma możnego protektora i było jasne, że protektor go ciepnął między śmiecie. Jeszcze tylko użyto go do okładania Kaczora przed wyborami 2007 a potem zielona trawka. A Lepper nie chciał w odstawkę. Wyciągnęli go z rynsztoka, z samego spodu. Zasmakował salonów, nie chciał wracać do rynsztoka, do ziemi, do gnojowicy. Przywykł do luksusów i albo ich brak pchnął go do samobójstwa albo postanowił utrzymać się na szczycie bez względu na to, jakie zdanie na ten temat będzie miał jego właściciel - i wlaściciel się wkurwił...

Data: 2011-08-22 22:10:53
Autor: obserwator
Dlaczego zginął Andrzej Lepper?
Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a): ...wlaściciel się wkurwił...

...murzyn robote wykonal, ale chcial za duzo... --

Data: 2011-08-23 00:12:13
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 00:10,  obserwator pisze:
Andrzej Zbierzchowski<a@vp.pl>  napisał(a):

..wlaściciel się wkurwił...

..murzyn robote wykonal, ale chcial za duzo...

Już cie Maciora prześwietli murzynie...

Data: 2011-08-22 22:25:07
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Już cie Maciora prześwietli murzynie...
 napisz cos jeszcze, jestes bardzo inteligentny:))

Data: 2011-08-23 00:32:42
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 00:25,  obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):

Już cie Maciora prześwietli murzynie...

napisz cos jeszcze, jestes bardzo inteligentny:))

Dziękuję. Szkoda, że nie mogę napisać tego samego o tobie...

Data: 2011-08-22 22:36:24
Autor: obserwator
Dlaczego zginął Andrzej Lepper?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> napisz cos jeszcze, jestes bardzo inteligentny:))

Dziękuję.

naprawde nie ma za co:))

Data: 2011-08-22 23:52:27
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-22 23:40, Andrzej Zbierzchowski pisze:

[...]

Skoro to takie jasne, to ja chce zobaczyć te jego *niby* papiery raz raz... Między bajki wsadzić..

Data: 2011-08-23 00:18:58
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-08-22 23:52, Lorn pisze:
Skoro to takie jasne, to ja chce zobaczyć te jego *niby* papiery raz
raz... Między bajki wsadzić..

W ABW zapytaj.
Jak przeczytamy nagłówek "tajemnicza śmierć internauty" to będzie oznaczało, że były :)

Data: 2011-08-23 00:20:27
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 00:18, Andrzej Zbierzchowski pisze:
W dniu 2011-08-22 23:52, Lorn pisze:
Skoro to takie jasne, to ja chce zobaczyć te jego *niby* papiery raz
raz... Między bajki wsadzić..

W ABW zapytaj.

Ty zapytałeś? Co powiedzieli?

Jak przeczytamy nagłówek "tajemnicza śmierć internauty" to będzie
oznaczało, że były :)

Czekam  ;-p

Data: 2011-08-22 22:25:56
Autor: obserwator
> [...]
>
> W ABW zapytaj.

Ty zapytałeś? Co powiedzieli?

> Jak przeczytamy nagłówek "tajemnicza śmierć internauty" to będzie

Czekam  ;-p

pod latarnia?

Data: 2011-08-22 23:17:33
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2ugn4$um9$4news.onet.pl...
[...]

Co zawiera płyta, którą Krzysztof Rutkowski dostał od anonimowego mężczyzny na cmentarzu podczas pogrzebu Andrzeja Leppera? Detektyw zdradza w rozmowie z Wirtualną Polską, co do tej pory udało mu się ustalić ws. okoliczności śmierci lidera Samoobrony.

O tym, że sprawą wyjaśniania okoliczności śmierci Andrzeja Leppera zajmuje się prywatny detektyw i były poseł Samoobrony Krzysztof Rutkowski ponad tydzień temu informował "Super Express". Detektyw tłumaczył, że córka i zięć Leppera zjawili się w jego łódzkim biurze trzy dni po śmierci lidera Samoobrony. - Nie mieli wątpliwości co do samego samobójstwa, ale jego podłoża. Byli bardzo rozżaleni. Podejrzewali, że ktoś mógł Leppera szantażować lub w inny sposób zmusić go do podjęcia tak dramatycznej decyzji - mówi Wirtualnej Polsce Rutkowski. Córka Leppera miała mu mówić o różnych osobach, wymieniać konkretne nazwiska. - Pytała też o ludzi z bliskiego otoczenia ojca. Rodzina nie znała dobrze tego środowiska - wyjaśnia.

Detektyw przyznaje, że wraz z pracownikami swojego biura bardzo intensywnie pracuje, zbierając materiały i informacje, które mogą okazać się istotne. Jak na razie jednym z najważniejszych dowodów jest nagranie, które Rutkowski otrzymał w czasie pogrzebu Andrzeja Leppera w Krupach niedaleko Zielnowa. - Na cmentarzu podszedł do mnie nieznany mężczyzna i podał płytę DVD ze słowami: "proszę to wykorzystać" - opowiada b. poseł Samoobrony.

Nagranie trwa około pięciu minut. Jest fragmentem dłuższego niepublikowanego nigdzie wcześniej wywiadu z Andrzejem Lepperem. - Nagranie zostało zrobione niedawno, w ciągu kilku ostatnich miesięcy w biurze lub mieszkaniu Leppera - mówi Rutkowski. Na razie nie chce ujawniać, co jest tematem wywiadu. Zapewnia jednak, że dowodzi on, że lider Samoobrony posiadał wiedzę, przez którą dla wielu osób mógł być niewygodny. Lepper był tego świadom. - Na nagraniu widać, że czegoś się obawia. Czuł się zaszczuty, żył pod bardzo silną presją - podkreśla Rutkowski.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,129314,title,Kto-i-dlaczego-nagral-Andrzeja-Leppera,wid,13707165,komentarz.html

boukun

Data: 2011-08-22 21:46:31
Autor: obserwator
Dlaczego zginął Andrzej Lepper?
Rutkowski?

Noooo....rzeczywiscie specjalista:)

Data: 2011-08-22 23:50:47
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-22 23:46, obserwator pisze:
Rutkowski?

Noooo....rzeczywiscie specjalista:)

Wyspecjalizowany w swoim fachu :>

Data: 2011-08-22 23:28:23
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-22 23:17, boukun pisze:
[...]

Taa... No to niech to ujrzy światło dzienne ;-p Jako człowiek wywodzący się z chłopskich tradycji i zapowiadający koniec wersalu, powinien już dawno pochwalić się dokumentami, które rzekomo posiadał... Pogrążył się wielokrotnie ogłaszając w sejmie, że ma dokumenty, które to okazały się jego wymysłem.

Data: 2011-08-22 23:58:45
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2uhlr$2e7$4news.onet.pl...
[...]

Wszystko, co Lepper powiedział, było prawdą, także to o złodziejach z sejmu - żydomasonerii...

boukun

Data: 2011-08-23 00:00:19
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-22 23:58, boukun pisze:

[...]

Było prawdą? :> Ty weź mi to jakoś udowodnij :)

Data: 2011-08-23 00:04:34
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2ujhn$9lr$2news.onet.pl...
[...]

W żydolandzie? Tu mason masona kryje, a lewe konta w Szwajcarii nikt nie ujawni. Demokracja to raczej na Ukrainie. Jak Jarusiowi przybijano Telegraf, Stolzmanowi inne przekręty, Tuskowi resztę Polski za bezcen, to kto kogo ma wsypać?

A naród zniewolony łyka, że tak trzeba wyprzedawać kraj...

boukun

Data: 2011-08-23 00:08:49
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 00:04, boukun pisze:

[...]

Czyli brak dowodów? :> Tylko twoje fobie? :>

A naród zniewolony łyka, że tak trzeba wyprzedawać kraj...

Jeszcze ciebie nie sprzedali cud Tuska! :-p

Data: 2011-08-23 00:11:06
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2uk1l$bi8$1news.onet.pl...
[...]

Brak dowodów? Ostatnio wczoraj było o wyprzedaży Polski za bezcen.. Codziennie coś. Złodzieje u władzy wyprzedajuą codziennie za bezcen...

A naród zniewolony łyka, że tak trzeba wyprzedawać kraj...

Jeszcze ciebie nie sprzedali cud Tuska! :-p

Mnie tez sprzedali, z całym narodem
www.zus-okrada-ludzi.za.pl

boukun

Data: 2011-08-23 00:15:31
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 00:11, boukun pisze:

[...]

Tak relikcie złodziejskiej sekty PRL`u... Wolny rynek jest wam obcy, o globalizacji nie wspomnę... Wyprzedajemy się i jesteśmy zniewoleni ;-p Tak bardzo, że twoja żona zapierdala w Niemczech... Natomiast niemiec nie może u nas sobie kupić ziemi/udziałów bo się wyprzedajemy :-p

A naród zniewolony łyka, że tak trzeba wyprzedawać kraj...

Jeszcze ciebie nie sprzedali cud Tuska! :-p

Mnie tez sprzedali, z całym narodem
www.zus-okrada-ludzi.za.pl

Ciebie nie sprzedali, bo nie pracujesz... Ile razy mam to samo pisać? :>

Data: 2011-08-23 00:42:22
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2uke8$d9s$1news.onet.pl...
[...]

Relikt złodziejskiej sekty PRLu to jest właśnie obecny reżim tępaku. To ten reżim od 22 lat, od układu okrątgłego żłobu okrada w biały dzień naród. Wy te złodziejstwo nazywacie wolny rynek, a to jest zwykłe kurewskie okradanie polskiego narodu!!! Wyprzedawaj, ale swoje, prywatne, a nie nasze, państwowe złodzieju...

[...]

Sprzedali, link jak wyżej...

Pracuję i to bardzo ciężko, pod koniec tygodnia będzie klip...

boukun

Data: 2011-08-23 00:47:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 00:42, boukun pisze:

[...]

jaki ty jesteś posranym idiotą... Wybacz, ale inaczej nie mogę ;-p jakbyś kupił w Niemczech dom, to oni by nie wyprzedawali swojej ziemi? Polska może kupić udziały w całej europie i pewnie tak jest, tylko co ty ograniczony narodowcu możesz wiedzieć, skoro Żyda masz za sąsiada i psem cie szczuje :)

Nadaj szpachlujesz murek? :-p

Data: 2011-08-23 00:53:59
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2uma7$ivl$1news.onet.pl...
[...]

Dom to nie stocznia, dom to nie telegraf, dom to nie PZU, dom to nie huta, dom to nie PKN Orlen, dom to nie cała Polska talmudysto!!!
Złodzieje u władzy nie sprzedają swoich domów, co je własnymi rekami wybudowali, tylko nasz, narodowy majątek za bezcen, okradają nas z wielodziesiątkowej pracy... Kupczą i frymarczą jak chcą,  bogacą się i  ozłacają tylko swoje rodziny i nazwali sobie te złodziejstwo zmianą systemu...

boukun

Data: 2011-08-23 01:06:29
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 00:53, boukun pisze:

[...]

Może coś zrozumiałeś... :>

Złodzieje u władzy nie sprzedają swoich domów, co je własnymi rekami
wybudowali, tylko nasz, narodowy majątek za bezcen

Co co jest twoim/waszym domem? :>

okradają nas z wielodziesiątkowej pracy... Kupczą i frymarczą jak chcą, bogacą się i
ozłacają tylko swoje rodziny i nazwali sobie te złodziejstwo zmianą
systemu...

Ty w tym czasie olałeś sprawę i zacząłeś *niby* walczyć z systemem... Do kogo więc pretensja?

Data: 2011-08-23 00:26:06
Autor: stevep
Dnia 22-08-2011 o 23:58:45 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

90% tego co mówił było zwykłym bełkotem, a reszta to oczywistości, które  mowi co drugi polityk.
--
stevep

Data: 2011-08-23 00:44:35
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v0my9sxwv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Pewne jest, że każden jeden złodziej się obłowił niebotycznych majątków i pewne jest, że nie sposób uczciwie dojść do takich majątków...

Jakoś Julię Tymoszenko potrafil zamknąć, a naszych złodzieji złodziejska mafia kryje...

boukun

Data: 2011-08-22 23:34:01
Autor: A. Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
[...]

Wtedy mógł mieć opory przed użyciem "papierów *obosiecznych*",
nieprawdaĹź?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie próbuj pomnożyć mienia, próbuj raczej umniejszyć swe żądze.

Data: 2011-08-22 23:35:57
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-22 23:34, A. Filip pisze:
[...]

Nieprawdaż... Jakie miałby mieć opory, gdy go zmieszano z błotem i wyzwano od warcholstwa? :>

Data: 2011-08-22 21:43:00
Autor: obserwator
Dlaczego zginął Andrzej Lepper?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): Nieprawdaż... Jakie miałby mieć opory, gdy go zmieszano z błotem i wyzwano od warcholstwa? :>

*********************************
musisz rok pomyslec to moze wpadniesz dlaczego:)

Data: 2011-08-22 23:49:23
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-22 23:43,  obserwator pisze:
[...]

Twój idol już mu *gwoździa* do trumny za życia dobijał :>

Data: 2011-08-23 00:00:16
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2ui41$49s$1news.onet.pl...
[...]

Od warcholstwa to tylko wy z GWna go wyzywaliście...

boukun

Data: 2011-08-23 00:07:19
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2ujlt$9lr$4news.onet.pl...
[...]

Sam, sobie przypomnij. Dla mnie to by było poniżające, za tobą latać...

boukun

Data: 2011-08-23 00:11:06
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 00:07, boukun pisze:

[...]

Sam, sobie przypomnij.  Dla mnie to by było poniĹźające, za tobą latać...

LoL... Teraz jestem w pełni przekonany do zmiany systemu pomocy socjalnej... By nawet nie wydawać kasy na szkolenia dla takiego idioty jak Ty. Poderwałeś szatynę na tych wykładach, czy tylko się przechwalałeś? :>

Data: 2011-08-23 00:13:01
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2uk5v$bi8$2news.onet.pl...
[...]

Ty jesteś faktycznie tępa i zgryźliwa sraka Lorn...

boukun

Data: 2011-08-23 00:16:36
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 00:13, boukun pisze:

[...]

AĹź tak prawda boli? :>

Data: 2011-08-23 01:03:11
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j2ukg8$d9s$2news.onet.pl...
[...]

Kilka dni temu było zapodane o tym kurewskim złodziejstwie władzy:

Na kogo głosować jeżeli...

Przeciętna płaca przeciętnego polaka to 1500 zł/miesiąc
Należąca do państwa Enea znalazła sposób, by płacić swojemu prezesowi kilka razy
więcej, niż pozwala prawo. I to za aprobatą rządu

O blisko osiem razy wzrosły zarobki Maciej Owczarka, prezesa Enei, poznańskiej
spółki energetycznej kontrolowanej przez Skarb Państwa. Prezes będzie zarabiał
nawet 150 tys. miesięcznie i to bez naruszania ustawy kominowej.

Czytaj więcej:  http://www.wnp.pl/wiadomosci/146631.html

I jak tu iść do wyborów.

Data: 2011-08-23 01:10:48
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-23 01:03, boukun pisze:

[...]

A co ciebie to interesuje zakłamany jak Jaro hipokryto? Klepiesz na Jarusia, a sam jesteś takim samym obłudnikiem... Rozumiałbym gdybyś pracował, ale co ty reprezentujesz? jesteś jak alkoholik, który zaprzecza że jest chory :>

Reszta [cut - crup]

I jak tu iść do wyborów.

I tak nie chodzisz na wybory, więc po cholerę się produkujesz? :> Czy jesteś aż tak porąbany, że nie dostrzegasz swojej ułomności? :>

Data: 2011-08-23 13:44:03
Autor: stevep
Dnia 23-08-2011 o 01:03:11 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

nieprawdaż?

[...]

Aż tak prawda boli? :>

[...]

A gdzie ta przeciętna placa 1500 zł, podaj link?

--
stevep

Data: 2011-08-23 12:44:01
Autor: matusm

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j2ug0o$27c$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Dlaczego zginął Andrzej Lepper?