Dlaczego zginął ks. Popieluszko?

Data: 2013-01-13 23:54:51
Autor: jr
Dlaczego zginął ks. Popieluszko?
Mechanizm psychologiczny jest prosty:
Wokol Kosciola wyrasta aura swietosci, wzrasta zaufanie podziemia do zubeczonego kosciola, jednoczesnie eliminuje sie tych, ktorzy tego zaufania sa nabardziej godni. Tak slepy narodzie dales sie prowadzic.

Data: 2013-01-14 07:03:02
Autor: abc
Dlaczego zginął ks. Popieluszko?
Dlaczego zginął?  Bo został zamordowany przez oprawców z SB.

Data: 2013-01-14 17:30:27
Autor: jr

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:50f39fff$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
| Dlaczego zginął?  Bo został zamordowany przez oprawców z SB.

Odpowiedz na miare baby od krzyza (co i tak nie jest do konca pewne, ze zabila go ekipa Piotrowskiego)
Postaraj zastanowic sie na tym, kto Popieluszke wystawil.
Postaraj zastanowic sie na tym, co na temat okraglego mebla mialby do powiedzenia ks. Popieluszko, jego przyjaciel ks. Suchowolec, ks, Jancarz z Nowej Huty, ks Zych, ks Niedzielak....
Postaraj zastanowic sie na tym, jakim polskim biskupom smierc takich ludzi byla na reke.

Data: 2013-01-14 17:48:04
Autor: u2
Dlaczego zgin�� ks. Popieluszko?
W dniu 2013-01-14 17:30, jr pisze:
[...]

Odpowiedz mi dlaczego tylu katolickich ksiezy zabila bezpieka za czasow Jaruzelskiego i Kiszczaka w latach 80-tych ub. wieku ?

Data: 2013-01-14 21:49:01
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f436c6$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

| Odpowiedz mi dlaczego tylu katolickich ksiezy zabila bezpieka za czasow
| Jaruzelskiego i Kiszczaka w latach 80-tych ub. wieku ?

To wlasnie zrobilem w poprzednim poscie (kilkanascie wierszy powyzej - przeczytaj je uwaznie).

Data: 2013-01-14 21:52:20
Autor: u2
W dniu 2013-01-14 21:49, jr pisze:
> [...]
| Jaruzelskiego i Kiszczaka w latach 80-tych ub. wieku ?

To wlasnie zrobilem w poprzednim poscie (kilkanascie wierszy powyzej -

Nic nie odpowiedziales. Zrzucasz wine na ofiary.

Data: 2013-01-14 22:35:26
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f47005$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

| Nic nie odpowiedziales. Zrzucasz wine na ofiary.

Nic nie rozumiesz, bo postrzegasz Kosciol jak monolit bedacy jednoznacznie ofiara czerwonego diabla. Tymczasem spolecznosc duchownych jest tak samo podzielona jak reszta spoleczenstwa - a raczej nie tak samo, gdyz procent TW wsrod nich byl duzo wiekszy niz wsrod ogolu.
Fakt, ze wsrod duchownych katolickich 10% - 15% stanowili TW swiadczy o tym, ze w koscielnej hierarchii bylo duze przyzwolenie na takie kontakty (szczegolnie w latach 80). Gdyby nie porozumienie w willi Kiszczaka, polski kosciol czekalaby nie lada terapia wstrzasowa, co nie dla wszystkich byloby milym doswiadczeniem.
Ksieza tacy ja Popieluszko sa koscielnymi ofiarami komunistycznych sluzb. Jednak musisz zrozumiec fakt, ze oni byli w zdecydowanej mniejszosci (dlatego tak latwo bylo ich zlikwidowac). Byli oni takze szykanowani przez wladze duchowne, co tylko zachecalo komunistow do zbrodni. Obawiam sie, ze posrod polskiego duchowienstwa wiecej bylo winnych niz ofiar.

Data: 2013-01-14 11:38:51
Autor: Aleksander
Dlaczego zginął ks. Popieluszko? bo był głupi
Gdyby Popiełuszko zajmował sie tylko sprawami wiary , żył by do dzis szczęśliwie.
Popiełuszko miał chore ambicje obalania państwa, występował przeciw obowiązującemu prawu, jątrzył, podżegał, siał nienawiść do państwa za którym dziś ponad połowa Polaków tęskni. Nie miało to nic wspólnego z wiarą, było działaniem na szkodę państwa, ojczyzny, narodu, społeczeństwa, gospodarki, ...... cóż sam chciał z własnej głupoty się wybić politycznie nie bacząc z kim zadziera .   Jak władza ma walczyć gdy wszystkie środki perswazji nie pomagały inaczej z nawiedzonym głupcem, jak mu wytłumaczyć że źle robi, że jest głupi, ... nic nie pomaga , nie dociera... to wariat......a takiego jak nie zabije to nie zrozumie. To oczywiście nie usprawiedliwia faktu, powinien być w wariatkowie, ale sam brnąc zawistnie w nienawiść doprowadził do własnej śmierci.

Alx

Data: 2013-01-14 16:41:24
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 14 Jan 2013 11:38:51 +0100, Aleksander napisał(a):

[...]

Ile dali ci za te brednie? --
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2013-01-14 17:18:32
Autor: jr

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:50f3e044$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
| Gdyby Popiełuszko zajmował sie tylko sprawami wiary , żył by do dzis
| szczęśliwie.
| Popiełuszko miał chore ambicje

Przytocz na to przyklad, ze mial chore ambicje.
Gdyby mial chore ambicje, donosilby na SB, a potem zostal biskupem lub kardynalem, zamiast sie ujmowac za jakimis robotnikami wyrzucanymi z pracy.

  obalania państwa, występował przeciw
| obowiązującemu prawu, jątrzył, podżegał, siał nienawiść do państwa za którym | dziś ponad połowa Polaków tęskni.

Moze ty tesknisz za tym chlewem... Tylko swinia wypuszczona na wolnosc teskni za chlewem.

> [...]
| ..... cóż sam chciał z własnej głupoty się wybić politycznie nie bacząc z

To byl jego ludzki i kaplanski obowiazek bronic prostych ludzi (nie baczac nawet na to, ze 'zadziera' z takimi jak ty).

Data: 2013-01-14 17:59:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-14 17:18, jr pisze:

Moze ty tesknisz za tym chlewem... Tylko swinia wypuszczona na wolnosc
teskni za chlewem.

Oczywiście musisz wyzywać tego co inaczej widzi pewne sprawy od ciebie, ty zwolenniku bezkarnego wyżerania innym z ich misek?

Data: 2013-01-14 21:50:17
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kd1ea8$g3f$1node2.news.atman.pl...

| Oczywiście musisz wyzywać tego co inaczej widzi pewne sprawy od ciebie,
| ty zwolenniku bezkarnego wyżerania innym z ich misek?

Wasz chlew juz sie skonczyl Andrzeju. Wyrazaj sie kulturalnie.

Data: 2013-01-14 17:21:17
Autor: jr
> [...]
| jest głupi, ... nic nie pomaga , nie dociera... to wariat......a takiego jak

Myslisz komuchu, ze jak kogos zabijesz, to cokolwiek zrozumie?
:-DDDDDDDDDDDD

  To oczywiście nie usprawiedliwia faktu, powinien
| być w wariatkowie

Sami jestescie pierdolnieci co do jednego.

Data: 2013-01-14 17:46:28
Autor: u2
W dniu 2013-01-13 23:54, jr pisze:
[...]

A powiedz mi dlaczego tylu ksiezy zginelo za Kiszczaka w latach 80-tych ub. wieku z rak bezpieki ?

Data: 2013-01-14 21:52:26
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f43666$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

| A powiedz mi dlaczego tylu ksiezy zginelo za Kiszczaka w latach 80-tych
| ub. wieku z rak bezpieki ?

No wlasnie caly czas o tym pisze (czy w twojej parafii wszyscy sa tacy nierozgarnieci?)

Dlaczego zginął ks. Popieluszko?