Dlaczego zginął ks. Popieluszko?

Data: 2013-01-14 07:03:02
Autor: abc
Dlaczego zginął ks. Popieluszko?
Dlaczego zginął?  Bo został zamordowany przez oprawców z SB.

Data: 2013-01-14 17:30:27
Autor: jr

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:50f39fff$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
| Dlaczego zginął?  Bo został zamordowany przez oprawców z SB.

Odpowiedz na miare baby od krzyza (co i tak nie jest do konca pewne, ze zabila go ekipa Piotrowskiego)
Postaraj zastanowic sie na tym, kto Popieluszke wystawil.
Postaraj zastanowic sie na tym, co na temat okraglego mebla mialby do powiedzenia ks. Popieluszko, jego przyjaciel ks. Suchowolec, ks, Jancarz z Nowej Huty, ks Zych, ks Niedzielak....
Postaraj zastanowic sie na tym, jakim polskim biskupom smierc takich ludzi byla na reke.

Data: 2013-01-14 17:48:04
Autor: u2
Dlaczego zgin�� ks. Popieluszko?
W dniu 2013-01-14 17:30, jr pisze:
[...]

Odpowiedz mi dlaczego tylu katolickich ksiezy zabila bezpieka za czasow Jaruzelskiego i Kiszczaka w latach 80-tych ub. wieku ?

Data: 2013-01-14 21:49:01
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f436c6$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

| Odpowiedz mi dlaczego tylu katolickich ksiezy zabila bezpieka za czasow
| Jaruzelskiego i Kiszczaka w latach 80-tych ub. wieku ?

To wlasnie zrobilem w poprzednim poscie (kilkanascie wierszy powyzej - przeczytaj je uwaznie).

Data: 2013-01-14 21:52:20
Autor: u2
W dniu 2013-01-14 21:49, jr pisze:
> [...]
| Jaruzelskiego i Kiszczaka w latach 80-tych ub. wieku ?

To wlasnie zrobilem w poprzednim poscie (kilkanascie wierszy powyzej -

Nic nie odpowiedziales. Zrzucasz wine na ofiary.

Data: 2013-01-14 22:35:26
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f47005$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

| Nic nie odpowiedziales. Zrzucasz wine na ofiary.

Nic nie rozumiesz, bo postrzegasz Kosciol jak monolit bedacy jednoznacznie ofiara czerwonego diabla. Tymczasem spolecznosc duchownych jest tak samo podzielona jak reszta spoleczenstwa - a raczej nie tak samo, gdyz procent TW wsrod nich byl duzo wiekszy niz wsrod ogolu.
Fakt, ze wsrod duchownych katolickich 10% - 15% stanowili TW swiadczy o tym, ze w koscielnej hierarchii bylo duze przyzwolenie na takie kontakty (szczegolnie w latach 80). Gdyby nie porozumienie w willi Kiszczaka, polski kosciol czekalaby nie lada terapia wstrzasowa, co nie dla wszystkich byloby milym doswiadczeniem.
Ksieza tacy ja Popieluszko sa koscielnymi ofiarami komunistycznych sluzb. Jednak musisz zrozumiec fakt, ze oni byli w zdecydowanej mniejszosci (dlatego tak latwo bylo ich zlikwidowac). Byli oni takze szykanowani przez wladze duchowne, co tylko zachecalo komunistow do zbrodni. Obawiam sie, ze posrod polskiego duchowienstwa wiecej bylo winnych niz ofiar.

Dlaczego zginął ks. Popieluszko?