Dlaczego zlikwidowano polskie gornictwo weglowe?

Data: 2009-12-06 17:02:00
Autor: bolek
Dlaczego zlikwidowano polskie gornictwo weglowe?

Użytkownik "Karol " <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfgit6$skh$1inews.gazeta.pl...

Tu nawet nie chodzi o zlikwidowanie górnictwa.
Chodzi o zlikwidowanie Polski jako niezależnego państwa.
Gaz z Rosji, ropa też, a energetyka polska już nie istnieje.
I co, Wania zakręci rurę, a Hans przekręci wyłącznik i jesteśme
na początku IXX wieku. Rzytowska polityka.

bolek

Data: 2009-12-06 19:02:09
Autor: cirrus
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfgl68$22n$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A na ciebie kretynie szykują już komory gazowe i krematoria. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-06 19:15:45
Autor: bolek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hfgoo7$u5m$1news.vectranet.pl...
[...]

Ja się zgłosiłem do konserwacji, żeby stale były gotowe.
Między innymi na takich parchów jak ty.

Data: 2009-12-06 19:22:37
Autor: bolek

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfgt12$6gn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Może pewnego dnia dostaniesz uprzejme zaproszenie.

Data: 2009-12-07 09:41:49
Autor: cirrus
[...]

Kretynie nie nadajesz się, upalisz czubek nosa.

--
stevep

Dlaczego zlikwidowano polskie gornictwo weglowe?