Dlaczego zmarł opolski obrońca krzyża? Prokuratura o wynikach sekcji

Data: 2010-10-27 01:57:15
Autor: muto2100
Dlaczego zmarł opolski obrońca krzyża? Prokuratura o wynikach sekcji
Data: 2010-10-27 11:09:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Dlaczego zmarl opolski obronca krzyza? Prokuratura o wynikach sekcji

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:d8d8c485-f688-4aec-a26a-e45d08f3f152j2g2000yqf.googlegroups.com...
http://opole.naszemiasto.pl/artykul/631584,dlaczego-zmarl-opolski-obronca-krzyza-prokuratura-o,id,t.html

"biegly nie stwierdzil u zmarlego obrazen wskazujacych na uraz wewnetrzny i ewentualny udzial osób trzecich"

ND wie lepiej:
"57-letni Jan Klusik zaslanial kobiete przed atakiem i sam zostal kopniety w klatke piersiowa przez chuligana. Mial pekniete zebro"

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101027&typ=po&id=po24.txt

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-10-27 02:17:28
Autor: muto2100
On 27 Paź, 11:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:d8d8c485-f688-4aec-a26a-e45d08f3f152j2g2000yqf.googlegroups.com...

> [...]

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

fakt   jest   ze   zaczal     miec   bole    serca    po  fakcie
kiedy    go    kopnieto     w   okolice    wlasnie    serca!
przypadek?

Data: 2010-10-27 11:25:17
Autor: Krzysztof
[...]

Czy słowa "biegły nie stwierdził u zmarłego obrażeń wskazujących na uraz wewnętrzny i ewentualny udział osób trzecich" są niezrozumiałe?
Najlepiej poczekajmy na końcowy wynik sekcji.

K.

Data: 2010-10-27 11:31:08
Autor: dK

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d3edf14d-6b80-4110-ba09-7a563f1b7340j18g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

fakt   jest   ze   zaczal     miec   bole    serca    po  fakcie
kiedy    go    kopnieto     w   okolice    wlasnie    serca!
===================

No ale skad się wzięło to pęknięte żebro??

dK

Data: 2010-10-27 11:15:42
Autor: dK
Dlaczego zmarl opolski obronca krzyza? Prokuratura o wynikach sekcji

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:4cc7ec5a$0$22801$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jesli cos przeczy faktom tym gorzej dla faktów :)
Oczywista oczywistosc, ze go kopneli skoro ND-cja tak twierdzi. W koncu to najwyzszy autorytet moralny, zródlo krystalicznej prawdy. Majaki prokuratorskie niech sobie pisze obca kulturowo, wroga Polsce prasa liberalna!

dK

Dlaczego zmarł opolski obrońca krzyża? Prokuratura o wynikach sekcji