Dlatego spekulant Soros chce kryzysu

Data: 2017-07-29 17:58:08
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Dlatego spekulant Soros chce kryzysu
Panie Kolego
coś Pan tu napisał...

przecież to gówno na którym świętej pamięci balcerowiczo-belko-gronkiewiczo-tusk zbudowali swój "ustrój" to od zawsze działająca tak giełda papierów wartościowych...

pamiętam, jak liderzy przychodzili do pracy i ja musiałem naprawiać jakieś gówniane drukarki, a oni/e cały czas "w wspólnocie" obserwowali jakieś popierdolone wskaźniki...

to były czasy, teraz oni/e są kadrą zarządzającą a ja na bruku...

Dlatego spekulant Soros chce kryzysu