Dławienie się Lanosa na wyższych obrotach - rozwiązanie :)

Data: 2009-05-20 14:46:33
Autor: SP1 QXL
Dławienie się Lanosa na wyższych obrotach - rozwiązanie :)
Problemem był zapchany (jednak) tłumik środkowy. Wymiana w serwisie z diagnostyką: 275,51zł, czas od 19 wczoraj do 8 rano dziś...

TLZ

Data: 2009-05-20 20:09:54
Autor: pwz
SP1 QXL pisze:
Problemem był zapchany (jednak) tłumik środkowy. Wymiana w serwisie z diagnostyką: 275,51zł, czas od 19 wczoraj do 8 rano dziś...

OK, dobrze, że udało się naprawić i dobrze, że wrzucasz rozwiązanie na grupę. Mam nadzieję, że ta wiedza nigdy się nie przyda, ale... ;-)
pwz

Data: 2009-05-20 21:04:03
Autor: Tomasz Pyra
SP1 QXL pisze:
Problemem był zapchany (jednak) tłumik środkowy. Wymiana w serwisie z diagnostyką: 275,51zł, czas od 19 wczoraj do 8 rano dziś...

Łe... to ja u siebie już sprawdzałem i nic.

Data: 2009-05-20 22:24:06
Autor: Nex@pl
SP1 QXL pisze:
Problemem był zapchany (jednak) tłumik środkowy. Wymiana w serwisie z diagnostyką: 275,51zł, czas od 19 wczoraj do 8 rano dziś...

TLZ

Czyli dobrze trafiłem :)

Data: 2009-05-20 22:33:29
Autor: JKK

Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv1pf2$jfn$1nemesis.news.neostrada.pl...
SP1 QXL pisze:
Problemem był zapchany (jednak) tłumik środkowy. Wymiana w serwisie z diagnostyką: 275,51zł, czas od 19 wczoraj do 8 rano dziś...

TLZ

Czyli dobrze trafiłem :)

Aby na pewno ;-) ?

Pzdr

JKK

Dławienie się Lanosa na wyższych obrotach - rozwiązanie :)