Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow

Data: 2010-07-05 10:53:28
Autor: awe
Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow
Data: 2010-07-05 04:01:56
Autor: J-23
Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow
On 5 Lip, 10:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.zegardlugu.pl/

latamito, nie mam dlugow

Data: 2010-07-05 13:57:23
Autor: awe
Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e14713ed-df08-4901-9992-ce7fd67e20f5w12g2000yqj.googlegroups.com...
On 5 Lip, 10:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.zegardlugu.pl/

latamito, nie mam dlugow
-- -- -- --
ale to ma tez wplyw na kazdego z nas, chocby posrednio. rozpierdalac kase kazdy potrafi ale chyba nie o to chodzi w rzadzeniu panstwem. niech PO zaciaga kredyty na swoje indywidualne konta
Wybory powinny byc jawne i pod dokladnymi danymi. Splacalbys teraz te 200 mld zl solidarnie z innymi glupolami glosujacymi za PO
awe

Data: 2010-07-05 09:49:00
Autor: J-23
On 5 Lip, 13:57, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:e14713ed-df08-4901-9992-ce7fd67e20f5w12g2000yqj.googlegroups.com...> On 5 Lip, 10:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> latamito, nie mam dlugow

-- -- -- --
[...]

latamito, rzadko mieszkam w Polsce

Data: 2010-07-05 22:20:42
Autor: awe
Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:75d5116e-ef9a-485c-878d-ef00c7999f24s9g2000yqd.googlegroups.com...

> latamito, nie mam dlugow

-- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -
i to jest cale ze tak powiem clue calej sprawy;-) ci to lata
awe

Data: 2010-07-05 14:02:19
Autor: J-23
On 5 Lip, 22:20, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:75d5116e-ef9a-485c-878d-ef00c7999f24s9g2000yqd.googlegroups.com...

> latamito, rzadko mieszkam w Polsce

-- -- -- -- -
i to jest cale ze tak powiem clue calej sprawy;-) ci to lata
awe

Zaczne sie przejmowac losem Polski jak zostanie rozwiazany konkordat,
i zlikwiduje sie wszelkie dotacje panstwowe na rzecz KK. Kiedy TV
panstwowa nie bedzie tuba hierarchow, i wypie... z niej
pispieszalskiego. I maly drobiazg, nie chce mi sie jezdzic po kraju, w
ktorym w srodku lata przy pelnym sloncu trzeba zapalac swiatla. A
wymyslili to gowno chu..i politycy z pisu, w osobie min. Polaczka.

Data: 2010-07-06 12:08:21
Autor: awe
Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:ed89493f-2434-428a-9cca-38818ded94efk39g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

ktorym w srodku lata przy pelnym sloncu trzeba zapalac swiatla. A
wymyslili to gowno chu..i politycy z pisu, w osobie min. Polaczka.
-- -- -- -- -- -- -
nie on nigdy nie bedzie sie przejmowal Polska bo ma to w dupie a ty tu sie podniecasz. I  w sumie ma racje, bo miec takiego sasiada jak ty to naprawde mozna sie pochlastac. Do tego idiota jestes. TVP panstwowa nie bedzie tuba jak to powiedziales - a niewiem czemu hierarchow kosciola, tylko juz jest pelowska tuba obok polsatu i Tvn'u. teraz nawet jakby wydali ustawe ze chca cie wykastrowac to oczywiscie te wszystkie media beda pialy z zachwytu. a zes baran bez jaj to co to za roznica ze je ci wytna?
awe

Data: 2010-07-06 12:32:34
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0uv6a$2oa$1news.onet.pl...

> [...]

nie on nigdy nie bedzie sie przejmowal Polska bo ma to w dupie a ty tu sie podniecasz. I  w sumie ma racje, bo miec takiego sasiada jak ty to naprawde mozna sie pochlastac. Do tego idiota jestes. TVP panstwowa nie bedzie tuba jak to powiedziales - a niewiem czemu hierarchow kosciola, tylko juz jest pelowska tuba obok polsatu i Tvn'u. teraz nawet jakby wydali ustawe ze chca cie wykastrowac to oczywiscie te wszystkie media beda pialy z zachwytu. a zes baran bez jaj to co to za roznica ze je ci wytna?

Ofiaro spadniętego kondoma, wyłysiały capie. Ktoś ci w końcu wygarnie ty przygłupie z podgdańskiech wiochy!

Zahir

Data: 2010-07-06 06:24:40
Autor: zbig
Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow
On 6 Lip, 12:32, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
 To przybłęda spod Sierpca. Teraz wiem, skąd u niego takie kompleksy.
Miałem kiedyś dyrektora, który pochodził spod Sierpca. Tak się
wstydził tego swojego pochodzenia, ze nawet nie używał swojego
pierwszego imienia bo brzmiało mu ono nieco z wiejska. To była
komedia. Zero autorytetu wśród pracowników. Dodam jeszcze , ze był
aktywnym członkiem partii, stąd to zatrudnienie w Trójmieście na
kierowniczym stanowisku.

Data: 2010-07-06 17:45:00
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b338b810-28c9-433a-8901-4206eca012f8y11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
moja matka pochodzi spod sierpca ale to prawdziwa dama. i zgadza sie z toba ze wiele osob z mazowsza to buractwo ale sa tam wyspy starej mazowieckiej szlachty, a szlachty tam bylo dosc duzo
awe

Data: 2010-07-06 13:37:17
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c330641$0$19175$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

awe

Ofiaro spadniętego kondoma, wyłysiały capie. Ktoś ci w końcu wygarnie ty przygłupie z podgdańskiech wiochy!

nie akceptujesz rzeczywistosci? to skocz na glowke
awe

Data: 2010-07-06 13:59:39
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v4e5$jr5$1news.onet.pl...
[...]

Po 5-tym lipca ile razy skoczyłeś na główkę? Nie chcesz łajzo zaakceptować rzeczywistości?

Zahir

Data: 2010-07-06 17:43:24
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c331aab$0$19171$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ja ja akceptuje wlasnie taka jaka jest i to pokornie a ty starasz sie sikac pod wiatr i nie byloby nic z w tym zdroznego gdybys nie sikal se na twarz.
jak tu wpadasz na grupe to moglbys sie chociaz wytrzec i umyc
awe

Data: 2010-07-06 12:32:44
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

nie on nigdy nie bedzie sie przejmowal Polska bo ma to w dupie a ty tu sie podniecasz. I  w sumie ma racje, bo miec takiego sasiada jak ty to naprawde mozna sie pochlastac. Do tego idiota jestes. TVP panstwowa nie bedzie tuba jak to powiedziales - a niewiem czemu hierarchow kosciola, tylko juz jest pelowska tuba obok polsatu i Tvn'u. teraz nawet jakby wydali ustawe ze chca cie wykastrowac to oczywiscie te wszystkie media beda pialy z zachwytu. a zes baran bez jaj to co to za roznica ze je ci wytna?

Posłuchaj baranie. TVN i Polsat może popierać kogokolwiek i chuj ci do tego. To są prywatne media. telewizja państwowa na razie jest tubą picu i komuchów (nie lewicowców, mnie prezes może cmoknąć). Nie wykluczone, że w nabliższej przyszłości telewizja państwowa będzie tubą PO.

Płacisz alimenty na córkę?

Data: 2010-07-06 13:51:27
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c33064e$1news.home.net.pl...

> [...]

Posłuchaj baranie. TVN i Polsat może popierać kogokolwiek i chuj ci do tego. To są prywatne media. telewizja państwowa na razie jest tubą picu i komuchów (nie lewicowców, mnie prezes może cmoknąć). Nie wykluczone, że w nabliższej przyszłości telewizja państwowa będzie tubą PO.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
TVN i Polsat dostaly koncesje na dobro rzadkie - i te koncesje sa panstwowe. Ich zadaniem jesli prowadza programy informacyjne jest rzetelne i obiektywne informowanie spoleczenstwa a nie moderowanie opinii spolecznej. Doskonale wiemy ze zwlaszcza TVN nie trzymal sie tych standardow w ordynarny sposob otaczajac parasolem medialnym PO.
TV panstwowa owszem byla przeciwwaga dla TVN i Polsatu ale juz nie jest i nie ze nie wykluczone tylko na bank TVP bedzie tuba PO.
Nie place alimentow. Ile lat ma twoja zona?
awe

Data: 2010-07-06 15:11:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v58i$m9n$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Nie wiesz niedouku, że kobiet nie pyta się o wiek?

Data: 2010-07-06 17:45:29
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c332b81$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- --
trepie nie pytam twojej zony o wiek tylko ciebie o wiek twojej zony
awe

Data: 2010-07-05 10:56:27
Autor: Neko
Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

http://www.zegardlugu.pl/

Niezle to jest

Data: 2010-07-05 21:32:00
Autor: the_foe
Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow
W dniu 2010-07-05 10:53, awe pisze:
http://www.zegardlugu.pl/

Strona zgłoszona jako dokonująca ataków!

Strona www.zegardlugu.pl została zgłoszona jako strona stanowiąca zagrożenie i została zablokowana zgodnie z ustawieniami bezpieczeństwa.

Tego rodzaju strony mogą próbować instalować oprogramowanie wykradające poufne dane, używające komputera do pośredniczenia w atakach lub uszkadzające system.

Niektóre szkodliwe strony celowo rozpowszechniają niebezpieczne oprogramowanie, ale większość z nich działa na serwerach, na które nastąpiło włamanie.

--
the_foe

Data: 2010-07-05 22:22:31
Autor: awe

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i0tbvb$5vp$1news.dialog.net.pl...
[...]

tak tak, ale tez czesto blokuje sie takie strony ze wzgledu na tresc a nie na szkodliwe oprogramowanie. a szkoda bo to bardzo ciekawa stronka. powinna byc pokazywana ynteligencji w duzych miastach przed kazdymi wyborami. jakos nie rozumiem - niby tacy swiatli a uciekaja w blogie zycie bedac caly czas nieswiadomi zagrozen. chocby z tego wzgledu sadze ze tusk to juz moze sobie co najwyzej popiszczec
awe

Dlug publiczny a prywatne zadluzenie Polakow