Dług publiczny - pomysł na zmniejszenie

Data: 2010-09-29 09:58:58
Autor: Tomek
Dług publiczny - pomysł na zmniejszenie

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca2e721$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
Prosta sprawa - odebrać klechom to co dostali za darmochę! Będzie tego kilka miliardów!

--

Ja mam inny pomysł - za czasów komuny NRD "sprzedawała" - czyli pozwalała wyjechać - złapanym "szpiegom" (byli to głównie opozycjoniści). U nas - sądząc po efektach ich pracy - na rzecz RFN działa Tusk i połowa rządu. Może by ich aresztować i odsprzedać Niemcom za jakieś godziwe pieniądze?
Tomek

Dług publiczny - pomysł na zmniejszenie