Dlug wobec US a zakup dzialki

Data: 2015-12-08 07:51:52
Autor: michal.menago
Dlug wobec US a zakup dzialki
Witam,

Posiadam dlug wobec US(niezaplacony podatek dochodowy za 2007+odsetki).Sprawa w egzekucji.

Chcialbym kupic mala dzialke za 20k PLN w tym roku na polnocy polski, czy mam sie czegos obawiac? Czy US sie dowie?

Pozdr

Data: 2015-12-09 09:26:58
Autor: t-1
W dniu 08.12.2015 o 16:51, michal.menago@o2.pl pisze:
[...]

Sam musisz zgłosić, a właściwie notariusz to załatwi.

Data: 2015-12-10 00:17:14
Autor: G.S.
On Wed, 9 Dec 2015, t-1 wrote:

> [...]
> 2007+odsetki).Sprawa w egzekucji.
> mam sie czegos obawiac? Czy US sie dowie?
> Sam musisz zgłosić, a właściwie notariusz to załatwi.

 No właśnie, jakby sam "musiał", to mógłby "zapomnieć", a tak jest
to wykluczone (dzięki czemu miał nie będzie kolejnego długu
skarbowego ;))

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-12-11 18:03:59
Autor: t-1
W dniu 10.12.2015 o 00:17, G.S. pisze:

  No właśnie, jakby sam "musiał", to mógłby "zapomnieć", a tak jest
to wykluczone (dzięki czemu miał nie będzie kolejnego długu
skarbowego ;))

pzdr, Gotfryd

Wątkotwórca się nie odzywa ale mimo to pociągnę rozważania.
Chyba, że myśli na razie o zakupie na tzw. "umowę" z właścicielem.
Ale ponieważ nieruchomość można kupić tylko notarialnie, może mieć świstek papieru za 20tyś zł. szczególnie jak sprzedawca umrze.

Data: 2015-12-12 02:37:00
Autor: G.S.
On Fri, 11 Dec 2015, t-1 wrote:

Chyba, że myśli na razie o zakupie na tzw. "umowę" z właścicielem.
Ale ponieważ nieruchomość można kupić tylko notarialnie,

 Zgoda.

może mieć świstek
papieru za 20tyś zł. szczególnie jak sprzedawca umrze.

 Świstek od tego jeszcze mocy nie traci, zobowiązania "sprzedawcy"
przejdą na spadkobierców :) (znaczy nienależne świadczenie
w ostateczności), ale faktycznie miałby przeboje na widoku :)

pzdr, Gotfryd

Dlug wobec US a zakup dzialki