Długi Polski rośnie

Data: 2010-06-30 00:03:26
Autor: awe
Długi Polski rośnie
Data: 2010-06-30 00:03:01
Autor: rAzor
Długi Polski rośnie
Użytkownik awe napisał:
http://www.rp.pl/artykul/5,500968_Dlugi_Polski_rosnie.html

By żyło się lepiej.

--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-30 00:12:43
Autor: awe
Długi Polski rośnie

Użytkownik "rAzor" <"pisz\".pan\".na.ko'wno\"@na.ko\"w'no!.pl"> napisał w wiadomości news:i0dqik$tok$1news.onet.pl...
Użytkownik awe napisał:
http://www.rp.pl/artykul/5,500968_Dlugi_Polski_rosnie.html

By żyło się lepiej.
-- -- -- -- -- -
kulegom i kulezankom
awe

Data: 2010-06-30 00:32:37
Autor: the_foe
Długi Polski rośnie
W dniu 2010-06-30 00:03, awe pisze:
http://www.rp.pl/artykul/5,500968_Dlugi_Polski_rosnie.html

Polski czyli kogo? Co mnie obchodzi ze sasiad wzial kredyt we frankach a market obok kupil 10 tirow towarow z Niemiec za ktore zaplaci za kilka miesiecy?

--
the_foe

Data: 2010-06-29 17:00:17
Autor: Pistacjusz
Długi Polski rośnie
On 30 Cze, 00:32, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

Polski czyli kogo? Co mnie obchodzi ze sasiad wzial kredyt we frankach a
market obok kupil 10 tirow towarow z Niemiec za ktore zaplaci za kilka

Twój.
Ten dług jest pod zastaw twojej osoby.

Data: 2010-06-30 11:29:47
Autor:
Długi Polski -GDC!!!
Pistacjusz <pistacjusz@gmail.com> napisał(a):

> Polski czyli kogo? Co mnie obchodzi ze sasiad wzial kredyt we frankach a
> market obok kupil 10 tirow towarow z Niemiec za ktore zaplaci za kilka
> [...]
wyszukaj GDC!!!!
Tw=F3j.
Ten d=B3ug jest pod zastaw twojej osoby.

Data: 2010-06-30 00:52:25
Autor: awe
Długi Polski rośnie

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i0dsa3$av$2news.dialog.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
i o czym tu dyskutowac, ciec to ciec
awe

Data: 2010-06-30 01:23:22
Autor: the_foe
Długi Polski rośnie
W dniu 2010-06-30 00:52, awe pisze:
[...]

tak samo jak Ty Rz z glupoty albo na polityczne zamowienie laczy kwestie dlugu publicznego i stan obrotow biezacych. To drugie ma wplyw na PKB a nie na dlugi panstwa. Roznica miedzy eksportem a importem gdzies musi byc zbilansowana - sa to rozne zobowiazania, glownie natury handlowej. Ujemny bilans obrotow biezacych nie jest dlugiem publicznym tak wiec nie mozna go nazywac dlugiem Polski.

--
the_foe

Data: 2010-06-29 19:58:10
Autor: Bruner
Długi Polski rośnie
przyglupowi nie wytlumaczysz, kazali mu tu osmieszac PO, a wychodzi na odwrot ze robi idotow z PISu

Data: 2010-06-30 09:07:36
Autor: awe
Długi Polski rośnie

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i0dv98$1v3$1news.dialog.net.pl...
[...]

artykul jest o zestawieniu zadluzenia podmiotow publicznych i prywatnych, czyli podmiotow placacych podatki w Polsce i chocby stad jestem zdumiony ze cie to nie obchodzi. Brakuje tylko porownania do zobowiazan zagranicy wobec tych podmiotow ale i tak wiadomo ze jestesmy na minusie.

Publiczne dlugi wobec zagranicy:
Zadłużenie zagraniczne sektora publicznego wynosiło w końcu grudnia 59,2 mld euro. Przez pierwsze trzy miesiące 2010 r. wzrosło o 2,3 mld euro. W porównaniu z końcem marca 2009 r. zwiększyło się o 11,2 mld euro."

Dlug wewnetrzny jest znacznie wiekszy. Generalnie PO nie ma czym sie pochwalic.
awe

Długi Polski rośnie