Długi ZUS-u, jeszcze raz .....

Data: 2011-01-04 10:52:50
Autor: olob kowalski
Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a):
Rzoumiem, że na grupie pl.biznes.wgpw mamy doczynienia ze spryciarzami którzy nie są zainteresowani emeryturami z ZUS-u (potrafiąc zabezpieczyć sobie przyszłość na stare lata samemu), ale mimo wzystko chciałbym jednak ponowić pytanie o dług ZUS-u.

Czy panowie z grupy dyskusyjnej zajmującej się szeroko rozumianymi finansami - równiez i publicznymi - orientują się ile długu ma ZUS ?.

Pytam, gdyż usłyszałem tą kwotę w Radiu Maryja w "Rozmowach
Niedokończonych"
(w której to audycji padło również stwierdznie iż dług ZUS-u to w publicznych mediach temat tabu) to trochę "włos mi się na głowie zjeżył", stąd chciałem ją skonfrontować na tej grupie.

Pytanie, kto więc wie ile liczy dług ZUS-u ?.

powinienes zacząć nie od długu ZUSu a od długu państwa czym on jest i co jest zabezpieczeniem takiego długu bo w obecnym kapitaliźmie i demokracji okazuje się ze państwo to urzędnicy i ich budynki oraz tony papieru a którym drukuje się obligacje z cyferkami
nawet jak dojdziesz do wielkości zadłużenia ZUSu to i tak niczego ci to nie da bo nie ma w obecnych finansach punktu odniesienia czyli punktu zero ale gwarantuję ci ze się znajdzie kiedy jeden z krajów przestanie finansować lenistwo innych :D

--

Długi ZUS-u, jeszcze raz .....