Dlugi dostep do listy katalogow na HDD

Data: 2009-09-01 19:13:39
Autor: Michal AKA Miki
Dlugi dostep do listy katalogow na HDD

Użytkownik "Korsarz" <293jh@70sdd.eu> napisał w wiadomości news:h7ioka$oka$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Od jakiegos czasu strasznie wydluzyl mi sie dostep do listy katalogow na jednym z HDD. Testowalem go oryg. windowsowym programem do sprawdzania dyskow i nic nie znalazl zlego.

Objawia sie to tak ze wszelkie aplikacje ktore wyswietlaja okienko wyboru plikow na roznych dyskach wrecz freezuja sie na czas browsowania jak wybiore wlasnie ten dysk. Trwa to z 1-2min, i dopiero wtedy wyskakuje lista plikow i katalogow na tym hdd. System plikow na nim to NTFS.

Jaka moze byc przyczyna i jak to naprawic?

Ja mysle, ze jesli SMART nie wykazuje problemow, to pytanie nalezaloby zadac na grupie z Windowsami, nie na grupie sprzetowej..

Pozdrawiam
Michal

Dlugi dostep do listy katalogow na HDD