Długi ładunek na przyczepie lekkiej

Data: 2010-04-19 17:18:12
Autor: Shreek
Długi ładunek na przyczepie lekkiej
Witam

Potrzebuję przewieźć deski o długości około 3,8m na przyczepie lekkiej o długości 2,5m.
Znalazłem w przepisy mówiące o maksymalnym "wystawaniu" ładunku poza obrys pojazdu lub zestawu - więc się spokojnie zmieszczę (będzie wystawać trochę z przodu przyczepy, reszta z tyłu).

Chciałem się tylko upewnić czy te przepisy mają zastosowanie do przyczep lekkich czy może są jakieś inne uregulowania do których nie dotarłem.

--
M.

Długi ładunek na przyczepie lekkiej