Długi postój

Data: 2013-11-05 15:39:15
Autor: sqlwiel
Długi postój
W dniu 2013-11-05 14:04, Czesław Wi¶niak pisze:
Mam w grudniu dwumiesieczny wyjazd zagranicę i chciałbym jedno auto
zostawić. Lepiej dac komu¶ do jeżdzenia czy zostawić w garażu w ktorym
jest okolo 10C ?
Komfortowe warunki!
W aucie z tyłu sa bebny i nie wiem czy dluzszy postoj bedzie mial na nie
negatywny wplyw ?

Nie powinien. Nie zaszkodziłoby, gdyby kto¶ co 2 tyg. przepchn±ł auto o pół metra (w końcu garażu braknie), żeby się opony nie zdeformowały, chociaż też nie s±dzę.
Nie zostawiaj na ręcznym!

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-05 14:42:22
Autor: masti
Długi postój
Dnia pięknego Tue, 05 Nov 2013 15:39:15 +0100 osobnik zwany sqlwiel
napisał:

W dniu 2013-11-05 14:04, Czesław Wiśniak pisze:
Mam w grudniu dwumiesieczny wyjazd zagranicę i chciałbym jedno auto
zostawić. Lepiej dac komuś do jeżdzenia czy zostawić w garażu w ktorym
jest okolo 10C ?
Komfortowe warunki!
W aucie z tyłu sa bebny i nie wiem czy dluzszy postoj bedzie mial na
nie negatywny wplyw ?

Nie powinien. Nie zaszkodziłoby, gdyby ktoś co 2 tyg. przepchnął auto o
pół metra (w końcu garażu braknie), żeby się opony nie zdeformowały,

ĹĽe co? przez 2 miesiÄ…ce? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-05 17:31:31
Autor: Marek Dyjor
Długi postój
sqlwiel" <"nick wrote:
[...]

jezu...

moze jeszcze olej wymianić po postoaju i paliwo zlać

Data: 2013-11-05 12:51:00
Autor: kogutek444
Długi postój
W dniu wtorek, 5 listopada 2013 17:31:31 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
sqlwiel" <"nick wrote:

> [...]

> Nie zostawiaj na ręcznym!

jezu...

moze jeszcze olej wymianić po postoaju i paliwo zlać

Koniecznie płyn hamulcowy trzeba wymienić jak się będzie auto potem odpalało. Oleje a nie olej. Ze skrzyni też trzeba spu¶cić i zalać na czas postoju olejem maszynowym. Silnik oczywi¶cie też maszynowym trzeba zalać. Popu¶cić wszystkie paski jakie s±. Bo się odgniataj±. Pasy talkiem trzeba przesypać. Auto potem trzeba zapakować w w folię i napu¶cić do folii dwutlenku węgla, azot lepszy ale droższy może być. Idealny byłby argon albo hel.

Data: 2013-11-05 22:02:07
Autor: Rafał Grzelak
Długi postój
kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

I zawinac auto w folie, zeby sie nie zakurzylo.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-11-06 00:42:03
Autor: Maciek
Długi postój
W dniu 2013-11-05 17:31, Marek Dyjor pisze:
jezu...
moze jeszcze olej wymianić po postoaju i paliwo zlać
Żeby nie wymieniać, to dobrze jest go co tydzień zamieszać. Najlepiej
łyżk± :->

Maciek

Data: 2013-11-05 15:51:17
Autor: kogutek444
Długi postój
W dniu ¶roda, 6 listopada 2013 00:42:03 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
W dniu 2013-11-05 17:31, Marek Dyjor pisze:

> jezu...

> moze jeszcze olej wymianić po postoaju i paliwo zlać Żeby nie wymieniać, to dobrze jest go co tydzień zamieszać. Najlepiej

łyżk± :->

-- Pozdrawiam

Maciek

Nie wolno zapomnieć o wł±czaniu co 3 dni żarówek. Żeby się nie zastały.

Długi postój