Dlugi uciazliwy remont....

Data: 2013-08-24 01:38:57
Autor: Tomek
Dlugi uciazliwy remont....
od ponad miesiaca mam remont bloku mieszkalnego

niekompetentena spoldzielnia kazala sciagnac antene satelitarna z elewacji
na czesc nalezaca do lokatorow czyli balkon, po czym te balkonu zostaly tez zdemenotwane bez wylewki :-)

jednoczesnie ja jako lokator trace dostep do uslug SAT, i do przestrzeni balkonowej z ktorej kozystalismy
do suszenia ubran...

fakt wspolnota podjela remont, ale wiercenia o 8-9 rano w pewnym okresie czasu, zwlaszcza kiedy jest
sie po nocce sa uciazliwe, drugi fakt iz w bloku mieszka ponad 80% w wieku 50+ i nie ma tu malzenstw w mlodym wieku

czy w zwiazku z brakliem dostepu do uslug SAT czyli TV pomijajac kiepskiej jakosci kablowke mozna sie domagac
rekompensaty za F-vat za usluge? co z suszeniem ubran? gdzie rodziny kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
co z uciazliwym halasem?

Data: 2013-08-23 19:28:28
Autor: witek
Dlugi uciazliwy remont....
Tomek wrote:
fakt wspolnota podjela remont

niech wspolnota zmieni decyzje

Data: 2013-08-24 02:49:28
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 01:38, Tomek pisze:
[...]

Jak najbardziej, a nawet zrezygnować z tej kablówki.

  co z suszeniem ubran? gdzie rodziny
kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
co z uciazliwym halasem?

Ubrania sie suszy w łazience, albo w suszarni jeśli jej jeszcze ktoś z administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach. Chyba, że masz taki balkon, że nic z ulicy na mim nie widać.

--
animka

Data: 2013-08-24 10:20:03
Autor: Chocobo
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 02:49, animka pisze:

Ubrania sie suszy w łazience, albo w suszarni jeśli jej jeszcze ktoś z

U mnie w łazience z powodu słabej wentylacji nic nie wysycha, a na pewno nie przez noc. Suszarni nie ma i co pani na to?

administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach.

Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

Marcin

Data: 2013-08-24 10:28:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 24.08.2013 10:20, Chocobo pisze:
[...]

No niestety, taka uroda mieszkania w bunkrach dla biedoty :(

administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach.
Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

W pewnym stopniu animka ma rację. Sam mieszkam w bunkrze dla biedoty i sam suszę pranie na balkonie, bo co mi pozostało (choć zakryłem przerwy w balustradzie i nie wieszam prania wysoko, a stawiam suszarkę, która jest poniżej balustrady), ale to fakt -- polskie bunkrowiska wyglądają syfiato, jak wszyscy powywieszają tam coś, albo zrobią składowiska rowerów itp.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-24 13:12:55
Autor: qwerty
Dlugi uciazliwy remont....
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52186eb9$0$1456$65785112@news.neostrada.pl...
polskie bunkrowiska wyglądają syfiato, jak wszyscy powywieszają tam coś, albo zrobią składowiska rowerów itp.

Pojedź do włoch. Tam suszą nawet w oknie (a tacy obcykani w pięknie).

Data: 2013-08-24 15:27:36
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Sat, 24 Aug 2013, qwerty wrote:

Pojedź do włoch. Tam suszą nawet w oknie (a tacy obcykani w pięknie).

  Widocznie odreagowują, ale nie będę rozstrzygał czy jajko czy kura ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-24 19:47:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 24.08.2013 13:12, qwerty pisze:
[...]

Ja wiem czy obcykani w pięknie? Nie byłem nigdy osobiście, ale sądząc po pewnych migawkach kulturalnych czy fabularnych to jednak tam dość chaotycznie żyją.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-25 19:31:02
Autor: qwerty
Dlugi uciazliwy remont....
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5218f1ab$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...
Ja wiem czy obcykani w pięknie?

Spójrz na kształty alfy romeo. Ilu wybitnych artystów pochodzi z Włoch? Setki! Suszenie gaci na balkonie to arcydzieło!

Data: 2013-08-25 21:53:28
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 19:31, qwerty pisze:
UĹźytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"  napisał w wiadomości grup
Ja wiem czy obcykani w pięknie?

Spójrz na kształty alfy romeo. Ilu wybitnych artystów pochodzi z Włoch? Setki!
Suszenie gaci na balkonie to arcydzieło!

Oraz to darcie mord. Głowa może rozboleć.

--
animka

Data: 2013-08-25 00:21:59
Autor: Tomek
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kva4fp$q5h$1usenet.news.interia.pl...
[...]

susza gdziekolwiek i jak leci bielizna czy sukienka jeden ciuch nawet w wenecji
ale to nie przedmiot sprawy, oni maja jak, a ja?

Data: 2013-08-24 15:50:30
Autor: Chocobo
Dlugi uciazliwy remont....
No niestety, taka uroda mieszkania w bunkrach dla biedoty :(

Niestety w miastach jest w zasadzie tylko to. No i znaczna część społeczeństwa to biedota, tym bardzie dziwi, że komuś to przeszkadza.

ale to fakt -- polskie bunkrowiska wyglądają
syfiato, jak wszyscy powywieszają tam coś, albo zrobią składowiska
rowerów itp.

U mnie mniej więcej jak u ciebie, ale przyznam, że nie za bardzo widzę inne zastosowanie dla tego typu obiektów.

Marcin

Data: 2013-08-24 19:50:17
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 24.08.2013 15:50, Chocobo pisze:
No niestety, taka uroda mieszkania w bunkrach dla biedoty :(

Niestety w miastach jest w zasadzie tylko to. No i znaczna część
społeczeństwa to biedota, tym bardzie dziwi, że komuś to przeszkadza.

A biedota nie może mieć estetycznych ciągotek? Jak już ktoś musi mieszkać w bunkrze na blokowisku, to nie znaczy że od razu to ma być getto.  Mówię z czysto estetycznej strony, bo jak pisałem, sam suszę na balkonie z braku pomysłu jak inaczej.

[...]

Dla balkonów? Ja miałem kiedyś nawet dywan na balkonie :D Balkon to taka namiastka kawałka przestrzeni życiowej w bunkrze. Teraz niestety mam ciągle tam suszarki, bo przy dzieciach to pranie jest na okrągło.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-24 21:23:59
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Sat, 24 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

  Może. Nie ma jednak wyboru.
  Dla biedoty 100 lat temu budowano familoki, w których
był strych (śl. "góra"), zwyczajowo przeznaczana na suszenie
prania właśnie.
  Primo obcy ma tam trudny dostęp, secundo tam jest łatwo
o przewiew i nie ma otoczenia wodami gruntowymi :>
  Ładowanie "suszarni" do piwnicy to średni pomysł ze średnimi
skutkami, w wyniku czego mieszkańcy średnio z tego korzystają
- i nie dziwota.
  W efekcie suszarnie się "zagospodarowuje" i jedynym sensownym
miejscem do suszenia staje się... balkon.

czysto estetycznej strony, bo jak pisałem, sam suszę na balkonie z braku pomysłu jak inaczej.

  No właśnie.

[...]

Dla balkonów?

  Dla suszarni.
  Przecież to oczywiste - w blokach są one umieszczane
najczęściej w piwnicach. Logic error ze strony architekta
(również miejskiego, dopuszczającego projekty ze względu
na "wymogi miejscowe" i inne takie), który ma głupie
wymagania odnośnie różnych wizji artystycznych :>
a nie wpada na to, że braki użytkowe WYMUSZĄ degenerację
"estetyki".

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-25 07:53:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
On Sat, 24 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

  Ładowanie "suszarni" do piwnicy to średni pomysł ze średnimi
skutkami, w wyniku czego mieszkańcy średnio z tego korzystają
- i nie dziwota.

A nie, u nas (na Waryniolu) w piwnicy są piwnice. Suszarnie kiedyś były na 11p. ale tamte miejsca albo poprzerabiano na mieszkania albo na schowki gospodarcze.

[...]

Wiesz, mówienie o estetyce w przypadku kogoś, kto ,,zaprojektował'' betonowy bunkier obkładany eternitem (choć trzeba przyznać, że na Waryniolu przynajmniej dość korzystnie polokowane wśród zieleni i w pewnym jednak oddaleniu od drogi (bo DK88 to za czasów projektowania waryniola bodajże nie istniała albo była mocno nieruchawa, bo sam pamiętam czasy jak była nieruchawa), choć z torami co prawda nie wyszło i torowisko obok generujące łomot pociągów w lecie jest....))[1] jest takie sobie.

[1] podobno wtrącenia do wtrąceń są seksi :-P

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-25 07:56:07
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
albo na schowki gospodarcze.

Tak mi się właśnie skojarzyło jeszcze -- to kolejna porażka bunkra w blokowisku. Gdzie trzymać wózki, rowery, jakiś sprzęt turystyczny.... Małe zatęchłe piwnice, zresztą dostępne tylko dla części mieszkańców, zupełnie się do tego nie nadają.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-24 16:55:20
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 10:20, Chocobo pisze:
[...]

Trzeba wezwać kominiarza, żeby sprawdził wentylację.
Przez noc to nigdzie nic nie wyschnie. Trzeba w takim razie kupić pralkę z suszarką i Ci zaraz wysuszy.

Suszenie na balkonie to obciach.

Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok publiczny.
Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

--
animka

Data: 2013-08-24 18:01:02
Autor: qwerty
Dlugi uciazliwy remont....
UĹźytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kvahi2$r4g$1@node2.news.atman.pl...
Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok publiczny.
Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

Anteny sat. to już nie szpecą?

Data: 2013-08-24 18:21:43
Autor: RadoslawF
Dlugi uciazliwy remont....
Dnia 2013-08-24 18:01, Użytkownik qwerty napisał:

Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok publiczny.
Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

Anteny sat. to już nie szpecą?

U naszych zachodnich sąsiadów nie szpecą.
Tam nawet antenę na balkonie musisz zamaskować, na ścianie czy
na dachu nie powiesisz, ale dlaczego maskowanie już nie szpeci
to nawet oni nie potrafią wytłumaczyć.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-25 00:28:19
Autor: Tomek
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kvalc2$tjq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

a tu nie chodzi o to, ale czy kto czyta co napisalem
czy urzadzecie sobie pogaduchy co wieszaja na balkonach?

wspolnota kazala:
- sciagnac antente tzn przeniesc ja na balkon, nie zrobilem tego
- pozniej balkony zwalili w dol
- pozniej przed koncem kladzenia stropianu robotnicy zdemntowali mi antene samowolnie na rozkaz zarzadu
- teraz jestem baz SAT czyli dekodera HD z nagrywaniem i o 70%lepsza jakoscia niz z tej kablowki gdzie mam jakies 54kanaly
 w swojej sat mialem odbior z 2 satelit NC+ hotbird i astra
- nie mamy gdzie suszyc to kolejna
- halas to nastepne
- uciazliwosc itp

co dalej ? z sat i suszeniem?

Data: 2013-08-25 04:16:59
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 00:28, Tomek pisze:

[...]

Jeśli chodzi o sat to poszłabym się wykłócać do administracji. Nie mieli prawa ruszać Twojej własności z Twojego balkonu.

--
animka

Data: 2013-08-25 12:18:41
Autor: Tomek
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:kvbphh$92u$1node1.news.atman.pl...
[...]

anetna byla na elewacji stad ten ich brak kompetencji
kazali ja zamontowac na balkonie czegoz nie zrobilem
pozniej balkony zdemontowali

a ostaecznie kedy byla pod stropianem wyciali ja i wykrecili

Data: 2013-08-25 21:51:07
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 12:18, Tomek pisze:

[...]

Zabrali sobie, czy Ci oddali?

--
animka

Data: 2013-08-26 23:00:15
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

Skończą remont to sobie znowu powiesisz tę antenę.
Oni zdjęli, bo nie chcieli jej zniszczyc chyba.

--
animka

Data: 2013-08-26 23:36:13
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Mon, 26 Aug 2013, animka wrote:

W dniu 2013-08-26 07:33, Tomek pisze:

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał
Zabrali sobie, czy Ci oddali?

mam ja

Skończą remont to sobie znowu powiesisz tę antenę.

  O czymś zapomniałaś.
  NA CZYM ją sobie powiesi?

  Na zdemontowanym balkonie czy elewacji obłożonej styropianem?

Oni zdjęli, bo nie chcieli jej zniszczyc chyba.

  A wiesz że masz rację?
(co nie powoduje, że chcą umożliwić jej ponowne zawieszenie :>,
bo to jest całkiem SŁUSZNA odpowiedź, ale na INNE pytanie)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-25 00:16:13
Autor: Chocobo
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 16:55, animka pisze:

Trzeba wezwać kominiarza, żeby sprawdził wentylację.

Sprawdzał, jest ok.

Przez noc to nigdzie nic nie wyschnie.

Na balkonie wysycha.

Trzeba w takim razie kupić pralkę z suszarką i Ci zaraz wysuszy.

Nie zapominajmy, że mówimy o biedocie, nie stać mnie.

Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok
publiczny.

Niech się wstydzi ten co widzi :)

Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

A to ja mogę, bo mój blok jest ostatni w mieście i widok mam na parking
(przesłonięty drzewami) :)

Marcin

Data: 2013-08-26 15:50:16
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 25.08.2013 00:16, Chocobo pisze:
Trzeba w takim razie kupić pralkę z suszarką i Ci zaraz wysuszy.

Nie zapominajmy, że mówimy o biedocie, nie stać mnie.

Zwłaszcza na wykorzystanie, gdyż rzeczona maszyna podobnoż strasznie niszczy ubrania i nawet bogatsi podchodzą do niej z silną rezerwą.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-26 16:38:53
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Mon, 26 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

  Kupują ubrania z ceną "o zero większą" (lub dwa), to i rezerwa
jest ta sama co u biedniejszych i przeciętnych obywateli :)
  Przyznam że nie wiedziałem, ale mi się koncept automatu suszącego
natychmiast skojarzył z innym pytaniem - "kto to potem będzie
prasował".
  Jakoś nie nie mam przekonania, żeby automat "umiał" suszyć pranie
podobnie do lekko ponaciąganego na sznurze lub suszarce, takiej
"drucianej".

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-26 16:58:07
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
Kupują ubrania z ceną "o zero większą" (lub dwa), to i rezerwa
jest ta sama co u biedniejszych i przeciętnych obywateli :)

No akurat bogatych stać na to, żeby kupować tanie ubrania :-P
Ja się wyleczyłem z kupowania tanich, zwłaszcza butów, jak przestało mnie stać na zakup ciągle nowych.

[...]

Z tego co na szybko wyguglałem, to ma tryby różne, w tym ,,zostaw z leksza mokrutkie''

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-26 22:53:37
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

  No to przegrał ze zwyczajną suszarką, z której t-shirty biorę
i wkładam na siebie (w miarę niewygniecione, o ile zostały
rozciągnięte przy wieszaniu).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-27 07:45:25
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

Nigdy nie byłem adwokatem tego rozwiązania :)

Ale widzę, że też jesteś z tych ,,wymiętych'' :D Ja też nie umiem się zebrać do prasowania i zawsze chodzę wymięty. Czasami na niedzielę jakąś koszulę mam prasowaną.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-27 20:47:27
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Tue, 27 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

Nigdy nie byłem adwokatem tego rozwiązania :)

  Nie śmiem tego sugerować :), tylko zaznaczam, że automatyczne
gniecienie ubrania o którym pisałeś jako substutucie "dla
bogatych" ma również wady niezwiązane z bogactwem lub
biedą, jest to więc kiepski substytut.

Ale widzę, że też jesteś z tych ,,wymiętych'' :D

  Staram się nie przesadzać, ale owszem, letnie koszule z wypukłym
"wzorkiem" (jak to się nazywa?) stosuję ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-28 07:51:57
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

No wiesz, jak jest odpowiednio bogaty, to ma kogoś, kto mu wyprasuje :-P

Ale widzę, że też jesteś z tych ,,wymiętych'' :D
  Staram się nie przesadzać, ale owszem, letnie koszule z wypukłym
"wzorkiem" (jak to się nazywa?) stosuję ;)

Człowiek wymięty zawsze uśmiechnięty :D

Moja mama kiedyś mi koszule poprasowała i to jakoś tak na sztywno, jakby jakim krochmalem zaprawiła, to był czad, nie umiałem się odnaleźć.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-25 15:36:59
Autor: Yakhub
Dlugi uciazliwy remont....
W liście datowanym 24 sierpnia 2013 (16:55:20) napisano:
[...]

PrĂłbowałaś  kiedyś uĹźywać pralki z suszarką w bloku z wielkiej płyty ?
:>

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-08-25 21:52:15
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 15:36, Yakhub pisze:
[...]

Ja nie mam. ale duĹźo ludzi kupuje.

--
animka

Data: 2013-08-28 13:14:36
Autor: Yakhub
Dlugi uciazliwy remont....
W liście datowanym 25 sierpnia 2013 (21:52:15) napisano:

[...]

Ja wiem, że ludzie kupują.

Zastanawiam  się  tylko,  czy ktokolwiek z nich uĹźył jej więcej, niĹź 1
raz :)

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-08-27 12:40:46
Autor: Marek Wisniewski
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 16:55:20 UTC+2 użytkownik animka napisał:

> [...]

Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok publiczny.

Pani, chyba chodzi przez tydzien w jednych gaciach, zeby nie udostepniac zbyt czesto ich widoku...?

Data: 2013-08-24 22:52:19
Autor: Kriss
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "Chocobo" <bozupabylazaslona@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kv9qbs$3o7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Raczej jak się człowiek od 8 pokoleń ze wsi zerwał to trzyma na balkonie gacie i łachy. To nie Neapol. Człowiek ze wsi wyjedzie, wieś z człowieka nigdy.

Data: 2013-08-25 00:17:50
Autor: Chocobo
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 22:52, Kriss pisze:
Człowiek ze wsi wyjedzie, wieś z człowieka
nigdy.

Paczpan, w życiu nie mieszkałem na wsi. Jakieś inne ludowe mądrości jeszcze? A lepiej może jakieś mądre sugestie, bo krytykować bez sensu to każdy potrafi?

Marcin

Data: 2013-08-25 07:45:18
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 24.08.2013 22:52, Kriss pisze:
Raczej jak się człowiek od 8 pokoleń ze wsi zerwał to trzyma na balkonie
gacie i łachy. To nie Neapol. Człowiek ze wsi wyjedzie, wieś z człowieka
nigdy.

Masz coś do wsi? Niestety z wielu wieś wyszła, bo od pokoleń koczują w miastowych bunkrach dla biedoty. Ja na szczęście jestem 1 pokolenie, które tak musiało i mam nadzieję, że na wieś jeszcze kiedyś wrócę, choćby dla dobra moich dzieci.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-08-24 13:00:53
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Sat, 24 Aug 2013, animka wrote:

[...]

  Jesteś pewna, że odpowiadasz na właściwe pytanie?
  Co prawda to prawda, Tomek był łaskaw wyrazić się nieściśle, ale
IMO w dwuznaczności pytania chyba przebija jednak "chęć korzystania"
a nie "chęć rezygnacji".
  Inaczej mówiąc, pyta o *rekompensatę* za *inną* usługę.

  Żeby mu dopłacali tak, aby mógł korzystać z TV "tak jakby miał
antenę" (którą to miał poprzednio i korzystał).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-25 00:29:15
Autor: Tomek
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1308241256100.3548quad...
[...]

zwrot za SAT z ktorego nie kozystam bo mi antene sciagneli sila...

Data: 2013-08-26 13:56:26
Autor: Jawi
Dlugi uciazliwy remont....
Jak najbardziej, a nawet zrezygnować z tej kablówki.

  Jesteś pewna, że odpowiadasz na właściwe pytanie?
Animka i odpowiedź na pytanie? Wolne żarty ;)
Ona nie czyta tych pytań na które odpowiada, mam takie wrażenie.

Data: 2013-08-26 22:51:48
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Mon, 26 Aug 2013, Jawi wrote:

Jak najbardziej, a nawet zrezygnować z tej kablówki.

  Jesteś pewna, że odpowiadasz na właściwe pytanie?
Animka i odpowiedź na pytanie?

  Ależ oczywiście!

Wolne żarty ;)

  Nie no, hint jest zazwyczaj ukryty w braku zastrzeżenia
że chodzi o *to samo* pytanie :)
  Dlatego profilaktycznie sprawdzałem, czy jest standardowo
(na inne) ;)

Ona nie czyta tych pytań na które odpowiada, mam takie wrażenie.

  Coś za coś - za to nie bywa równie zgryźliwa jak np. ja ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-25 12:17:10
Autor: Marek Dyjor
Dlugi uciazliwy remont....
animka wrote:
[...]

chrzanisz animka, jak zwykle zresztą...

Data: 2013-08-25 21:49:47
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 12:17, Marek Dyjor pisze:
animka wrote:
[...]

Przestań za mną łazić trollu jakiś.

--
animka

Data: 2013-08-26 06:00:51
Autor: Budzik
Dlugi uciazliwy remont....
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Suszenie na balkonie to obciach.

klasyczna animka! :)

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2013-08-30 01:00:45
Autor: Doman
Dlugi uciazliwy remont....
Ubrania sie suszy w łazience, albo w suszarni jeśli jej jeszcze ktoś z administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach. Chyba, że masz taki balkon, że nic z ulicy na mim nie widać.

Stań przed ścianą i zrób baranka, będzie z pożytkiem dla wszystkich.

Albo odpowiadaj na temat.

Data: 2013-08-25 23:20:19
Autor: Kris
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 01:38:57 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
od ponad miesiaca mam remont bloku mieszkalnego
To chyba dobrze, bo blok będzie wyremontowany
niekompetentena spoldzielnia kazala sciagnac antene satelitarna z elewacji
na czesc nalezaca do lokatorow czyli balkon, po czym te balkonu zostaly tez zdemenotwane bez wylewki :-)
Skoro będzie nowa elewacja to lepiej ze tam anten nie ma. Wieszanie anten na elewacji wiąze sie z jej niszczeniem.

jednoczesnie ja jako lokator trace dostep do uslug SAT, i do przestrzeni balkonowej z ktorej kozystalismy
do suszenia ubran...

Na czas remontu rozumiem?

fakt wspolnota podjela remont,

To wspólnota czy spółdzielnia?
Miłaeś zapewne równiez wpływ na ta decyzję.
ale wiercenia o 8-9 rano w pewnym okresie czasu, zwlaszcza kiedy jest
sie po nocce sa uciazliwe,

A kiedy/o której Twoim zdaniem powinni wiercić
drugi fakt iz w bloku mieszka ponad 80% w wieku 50+ i nie ma tu malzenstw w mlodym wieku

A co to ma za związek z remontem?

czy w zwiazku z brakliem dostepu do uslug SAT czyli TV pomijajac kiepskiej jakosci kablowke mozna sie domagac
rekompensaty za F-vat za usluge?
Jeszcze możesz się domagać rekompensaty za utracenie widoku z okna bo rusztowanie zasłania;) Domagac możesz się wszystkiego.
co z suszeniem ubran? gdzie rodziny kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
co z uciazliwym halasem?

Domagaj sie rekompensaty za usługe prania i suszenia oraz wywożenia do znajomych.
Podjeliście(wspólnota) zapewne uchwałę o remoncie to pewne uciązliwości z tym zwiazane trzeba znosić. Remont sie skończy, wyremontowany blok zostanie.
Odnośnie anten mogliści oprzy okazji remontu to uporządkować i zrobić porządna instalacje do TV

Data: 2013-08-26 06:00:50
Autor: Budzik
Dlugi uciazliwy remont....
Osobnik posiadający mail chceszdomniewyslacreklame@kijciwoko.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Niestety przejsciowe problemy

fakt wspolnota podjela remont, ale wiercenia o 8-9 rano w pewnym
okresie czasu, zwlaszcza kiedy jest
sie po nocce sa uciazliwe, drugi fakt iz w bloku mieszka ponad 80% w
wieku 50+ i nie ma tu malzenstw w mlodym wieku

Czyli rozumiem, ze powinni wiercic w takich godzinach, kiedy DOKLADNIE nikt w bloku nie odpoczywa po pracy?

czy w zwiazku z brakliem dostepu do uslug SAT czyli TV pomijajac
kiepskiej jakosci kablowke mozna sie domagac

W jakim sensie: kiepskiej jakosci kablówkę?
Kablókwa ma wydaje sie bardzo przyzwoita jakosc obrazu (a przynajmniej wszelkie techniczne możliwości ku temu)

rekompensaty za F-vat za usluge? co z suszeniem ubran? gdzie rodziny kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
co z uciazliwym halasem?

Podejrzewam ze sie nie należy.
A uciążliwe hałasy - o ile nie robią tego w godzinach ciszy nocnej lub czasami wyznaczonej w spółdzielniach ciszy remontowej...

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2013-08-26 08:51:27
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Mon, 26 Aug 2013, Budzik wrote:

[...]

  Jakie przejściowe, kiedy pisze że zerwali balkon?

  Jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, aby "duży" zarządca (w tym
spółdzielnia) odbudowywał zerwane balkony. Nawet jeśli się okazało,
że zrywanie zostanie przerwane (w tym znaczeniu, że w pozostałych
budynkach "z serii" odstąpiono od zrywania), bo stare balkony trzymają
się całkiem mocno mimo traktowania młotami, a jedynie tynk się kruszył.

ale wiercenia o 8-9 rano w pewnym
[...]

Czyli rozumiem, ze powinni wiercic w takich godzinach, kiedy DOKLADNIE nikt
w bloku nie odpoczywa po pracy?

  To jest INNA sprawa :)

rekompensaty za F-vat za usluge? co z suszeniem ubran? gdzie rodziny
kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
co z uciazliwym halasem?

Podejrzewam ze sie nie należy.

  Istnieją obawy, że tak właśnie jest.
  W umowie najmu pewnie nie ma stosownych zastrzeżeń "balkon
ma być" (a co najwyżej kwota która się należy jeśli balkon
jest), wyjdzie że antena poprzednio była zamontowana "nielegalnie",
znaczy bez uzyskania stosownych zgód (i to jest zupełnie
osobna sprawa, ale jej skutki właśnie dotykają montującego)
itede.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-26 09:00:29
Autor: Budzik
Dlugi uciazliwy remont....
Osobnik posiadający mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Niestety przejsciowe problemy

  Jakie przejściowe, kiedy pisze że zerwali balkon?

A tego to nie doczytałem.
A i ze nie rozumiem, to sie przyznam.
Zerwali wasze balkony? Znaczy był balkony a teraz nie ma? I co dalej? Beda nowe? Zostana tylko drzwi bankonowe? Zrobią tzw "rzygowniki"? :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2013-08-26 11:08:34
Autor: Liwiusz
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-26 11:00, Budzik pisze:
[...]

Zerwanie balkonów nie oznacza, że remont nie jest przejściowy (przecież).

--
Liwiusz

Data: 2013-08-26 11:00:40
Autor: Budzik
Dlugi uciazliwy remont....
Osobnik posiadający mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ale, o ile te balkony nie wrócą, to oznacza, ze sytuacja niemozności zamontowania anteny na balkonie jesttrwała a nie przejściowa.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2013-08-26 13:03:02
Autor: Liwiusz
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-26 13:00, Budzik pisze:

Ale, o ile te balkony nie wrócą,

Nie uprzedzajmy faktów.

--
Liwiusz

Data: 2013-08-26 16:52:06
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Mon, 26 Aug 2013, Liwiusz wrote:

Zerwanie balkonów nie oznacza, że remont nie jest przejściowy (przecież).

  Nie chodziło o remont, a o antenę i miejsce na suszenie prania!

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-26 16:49:27
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

  Nie wiem jak w opisywanym przypadku, bo nie zaznaczono, ale
ze znanych mi zdarzeń - "nic". Tak po prostu nic.
  Był balkon, nie ma balkonu.

Beda nowe?
Zostana tylko drzwi bankonowe?

  Przy zerwaniu balkonów - oczywiscie nie, w miejsce drzwi wmurowuje
się zwyczajne okna.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-26 17:00:47
Autor: Budzik
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

Ale to chyba zależy o jakich mieszkaniach mówimy?
W koncu czyjes te balkony są...

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2013-08-26 22:48:40
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

  Skoro jest decyzja o likwidacji to jest.
"Wspólnotowa" (w przypadku sp-ni zarząd pełni sp-nia).
  Balkon raczej definicji "lokalu" nie spełnia, nie wiem czy liczy się
do "pomieszczeń przynależnych".
  Nawet jakby, to jest art.22.2.5 i .5a.

  Wydawało mi się, że mowa o lokatorze, a ten roszczenia mógłby mieć
tylko do właściciela o ile balkon byłby obwarowany np. karami
umownymi.
  A tak to co najwyżej obniżka czynszu (o ile był dodatkowy
czynsz za balkon).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-28 13:58:08
Autor: leming.show
Dlugi uciazliwy remont....
czy w zwiazku z brakliem dostepu do uslug SAT czyli TV pomijajac kiepskiej jakosci kablowke mozna sie domagac

rekompensaty za F-vat za usluge?

Mozesz sie domagac, ale szanse masz 1:100. Sa tez ksiazki, polecam.

co z suszeniem ubran? gdzie rodziny kombinowaly wywozac pranie do znajomych?

co z uciazliwym halasem?

Piekarnik, mikrofalowka, wirowka, wiertarka, w tesco sa wentylatory po 35pln:)

Dlugi uciazliwy remont....