Dlugi uciazliwy remont....

Data: 2013-08-24 02:49:28
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 01:38, Tomek pisze:
od ponad miesiaca mam remont bloku mieszkalnego

niekompetentena spoldzielnia kazala sciagnac antene satelitarna z elewacji
na czesc nalezaca do lokatorow czyli balkon, po czym te balkonu zostaly tez
zdemenotwane bez wylewki :-)

jednoczesnie ja jako lokator trace dostep do uslug SAT, i do przestrzeni
balkonowej z ktorej kozystalismy
do suszenia ubran...

fakt wspolnota podjela remont, ale wiercenia o 8-9 rano w pewnym okresie
czasu, zwlaszcza kiedy jest
sie po nocce sa uciazliwe, drugi fakt iz w bloku mieszka ponad 80% w wieku
50+ i nie ma tu malzenstw w mlodym wieku

czy w zwiazku z brakliem dostepu do uslug SAT czyli TV pomijajac kiepskiej
jakosci kablowke mozna sie domagac
rekompensaty za F-vat za usluge?

Jak najbardziej, a nawet zrezygnować z tej kablówki.

  co z suszeniem ubran? gdzie rodziny
kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
co z uciazliwym halasem?

Ubrania sie suszy w łazience, albo w suszarni jeśli jej jeszcze ktoś z administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach. Chyba, że masz taki balkon, że nic z ulicy na mim nie widać.

--
animka

Data: 2013-08-24 10:20:03
Autor: Chocobo
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 02:49, animka pisze:

Ubrania sie suszy w łazience, albo w suszarni je¶li jej jeszcze kto¶ z

U mnie w łazience z powodu słabej wentylacji nic nie wysycha, a na pewno nie przez noc. Suszarni nie ma i co pani na to?

administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach.

Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

Marcin

Data: 2013-08-24 10:28:41
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 24.08.2013 10:20, Chocobo pisze:
[...]

No niestety, taka uroda mieszkania w bunkrach dla biedoty :(

administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach.
Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

W pewnym stopniu animka ma rację. Sam mieszkam w bunkrze dla biedoty i sam suszę pranie na balkonie, bo co mi pozostało (choć zakryłem przerwy w balustradzie i nie wieszam prania wysoko, a stawiam suszarkę, która jest poniżej balustrady), ale to fakt -- polskie bunkrowiska wygl±daj± syfiato, jak wszyscy powywieszaj± tam co¶, albo zrobi± składowiska rowerów itp.

--
Przemysław Adam ¦miejek

aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchaj±. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-24 13:12:55
Autor: qwerty
Dlugi uciazliwy remont....
Użytkownik "Przemysław Adam ¦miejek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:52186eb9$0$1456$65785112@news.neostrada.pl...
polskie bunkrowiska wygl±daj± syfiato, jak wszyscy powywieszaj± tam co¶, albo zrobi± składowiska rowerów itp.

PojedĽ do włoch. Tam susz± nawet w oknie (a tacy obcykani w pięknie).

Data: 2013-08-24 15:27:36
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Sat, 24 Aug 2013, qwerty wrote:

PojedĽ do włoch. Tam susz± nawet w oknie (a tacy obcykani w pięknie).

  Widocznie odreagowuj±, ale nie będę rozstrzygał czy jajko czy kura ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-24 19:47:23
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 24.08.2013 13:12, qwerty pisze:
[...]

Ja wiem czy obcykani w pięknie? Nie byłem nigdy osobi¶cie, ale s±dz±c po pewnych migawkach kulturalnych czy fabularnych to jednak tam do¶ć chaotycznie żyj±.

Data: 2013-08-25 19:31:02
Autor: qwerty
Dlugi uciazliwy remont....
Użytkownik "Przemysław Adam ¦miejek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5218f1ab$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...
Ja wiem czy obcykani w pięknie?

Spójrz na kształty alfy romeo. Ilu wybitnych artystów pochodzi z Włoch? Setki! Suszenie gaci na balkonie to arcydzieło!

Data: 2013-08-25 21:53:28
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 19:31, qwerty pisze:
UĹĽytkownik "PrzemysĹ‚aw Adam Ĺšmiejek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
Ja wiem czy obcykani w pięknie?

Spójrz na kształty alfy romeo. Ilu wybitnych artystów pochodzi z Włoch? Setki!
Suszenie gaci na balkonie to arcydzieło!

Oraz to darcie mord. Głowa może rozboleć.

--
animka

Data: 2013-08-25 00:21:59
Autor: Tomek
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:kva4fp$q5h$1usenet.news.interia.pl...
[...]

susza gdziekolwiek i jak leci bielizna czy sukienka jeden ciuch nawet w wenecji
ale to nie przedmiot sprawy, oni maja jak, a ja?

Data: 2013-08-24 15:50:30
Autor: Chocobo
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 10:28, Przemysław Adam ¦miejek pisze:
No niestety, taka uroda mieszkania w bunkrach dla biedoty :(

Niestety w miastach jest w zasadzie tylko to. No i znaczna czę¶ć społeczeństwa to biedota, tym bardzie dziwi, że komu¶ to przeszkadza.

ale to fakt -- polskie bunkrowiska wygl±daj±
syfiato, jak wszyscy powywieszaj± tam co¶, albo zrobi± składowiska
rowerów itp.

U mnie mniej więcej jak u ciebie, ale przyznam, że nie za bardzo widzę inne zastosowanie dla tego typu obiektów.

Marcin

Data: 2013-08-24 19:50:17
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 24.08.2013 15:50, Chocobo pisze:
[...]

A biedota nie może mieć estetycznych ci±gotek? Jak już kto¶ musi mieszkać w bunkrze na blokowisku, to nie znaczy że od razu to ma być getto.  Mówię z czysto estetycznej strony, bo jak pisałem, sam suszę na balkonie z braku pomysłu jak inaczej.

[...]

Dla balkonów? Ja miałem kiedy¶ nawet dywan na balkonie :D Balkon to taka namiastka kawałka przestrzeni życiowej w bunkrze. Teraz niestety mam ci±gle tam suszarki, bo przy dzieciach to pranie jest na okr±gło.

Data: 2013-08-24 21:23:59
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Sat, 24 Aug 2013, Przemysław Adam ¦miejek wrote:

[...]

  Może. Nie ma jednak wyboru.
  Dla biedoty 100 lat temu budowano familoki, w których
był strych (¶l. "góra"), zwyczajowo przeznaczana na suszenie
prania wła¶nie.
  Primo obcy ma tam trudny dostęp, secundo tam jest łatwo
o przewiew i nie ma otoczenia wodami gruntowymi :>
  Ładowanie "suszarni" do piwnicy to ¶redni pomysł ze ¶rednimi
skutkami, w wyniku czego mieszkańcy ¶rednio z tego korzystaj±
- i nie dziwota.
  W efekcie suszarnie się "zagospodarowuje" i jedynym sensownym
miejscem do suszenia staje się... balkon.

czysto estetycznej strony, bo jak pisałem, sam suszę na balkonie z braku pomysłu jak inaczej.

  No wła¶nie.

[...]

Dla balkonów?

  Dla suszarni.
  Przecież to oczywiste - w blokach s± one umieszczane
najczę¶ciej w piwnicach. Logic error ze strony architekta
(również miejskiego, dopuszczaj±cego projekty ze względu
na "wymogi miejscowe" i inne takie), który ma głupie
wymagania odno¶nie różnych wizji artystycznych :>
a nie wpada na to, że braki użytkowe WYMUSZˇ degenerację
"estetyki".

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-25 07:53:41
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
On Sat, 24 Aug 2013, Przemysław Adam ¦miejek wrote:

  Ładowanie "suszarni" do piwnicy to ¶redni pomysł ze ¶rednimi
skutkami, w wyniku czego mieszkańcy ¶rednio z tego korzystaj±
- i nie dziwota.

A nie, u nas (na Waryniolu) w piwnicy s± piwnice. Suszarnie kiedy¶ były na 11p. ale tamte miejsca albo poprzerabiano na mieszkania albo na schowki gospodarcze.

[...]

Wiesz, mówienie o estetyce w przypadku kogo¶, kto ,,zaprojektował'' betonowy bunkier obkładany eternitem (choć trzeba przyznać, że na Waryniolu przynajmniej do¶ć korzystnie polokowane w¶ród zieleni i w pewnym jednak oddaleniu od drogi (bo DK88 to za czasów projektowania waryniola bodajże nie istniała albo była mocno nieruchawa, bo sam pamiętam czasy jak była nieruchawa), choć z torami co prawda nie wyszło i torowisko obok generuj±ce łomot poci±gów w lecie jest....))[1] jest takie sobie.

[1] podobno wtr±cenia do wtr±ceń s± seksi :-P

Data: 2013-08-25 07:56:07
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 25.08.2013 07:53, Przemysław Adam ¦miejek pisze:
albo na schowki gospodarcze.

Tak mi się wła¶nie skojarzyło jeszcze -- to kolejna porażka bunkra w blokowisku. Gdzie trzymać wózki, rowery, jaki¶ sprzęt turystyczny.... Małe zatęchłe piwnice, zreszt± dostępne tylko dla czę¶ci mieszkańców, zupełnie się do tego nie nadaj±.

Data: 2013-08-24 16:55:20
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 10:20, Chocobo pisze:
[...]

Trzeba wezwać kominiarza, żeby sprawdził wentylację.
Przez noc to nigdzie nic nie wyschnie. Trzeba w takim razie kupić pralkę z suszarką i Ci zaraz wysuszy.

Suszenie na balkonie to obciach.

Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok publiczny.
Chodzi o estetykÄ™ osiedla, miasta.

--
animka

Data: 2013-08-24 18:01:02
Autor: qwerty
Dlugi uciazliwy remont....
UĹĽytkownik "animka"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:kvahi2$r4g$1@node2.news.atman.pl...
Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok publiczny.
Chodzi o estetykÄ™ osiedla, miasta.

Anteny sat. to juĹĽ nie szpecÄ…?

Data: 2013-08-24 18:21:43
Autor: RadoslawF
Dlugi uciazliwy remont....
Dnia 2013-08-24 18:01, Użytkownik qwerty napisał:

Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok publiczny.
Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

Anteny sat. to już nie szpec±?

U naszych zachodnich s±siadów nie szpec±.
Tam nawet antenę na balkonie musisz zamaskować, na ¶cianie czy
na dachu nie powiesisz, ale dlaczego maskowanie już nie szpeci
to nawet oni nie potrafi± wytłumaczyć.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-25 00:28:19
Autor: Tomek
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kvalc2$tjq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

a tu nie chodzi o to, ale czy kto czyta co napisalem
czy urzadzecie sobie pogaduchy co wieszaja na balkonach?

wspolnota kazala:
- sciagnac antente tzn przeniesc ja na balkon, nie zrobilem tego
- pozniej balkony zwalili w dol
- pozniej przed koncem kladzenia stropianu robotnicy zdemntowali mi antene samowolnie na rozkaz zarzadu
- teraz jestem baz SAT czyli dekodera HD z nagrywaniem i o 70%lepsza jakoscia niz z tej kablowki gdzie mam jakies 54kanaly
 w swojej sat mialem odbior z 2 satelit NC+ hotbird i astra
- nie mamy gdzie suszyc to kolejna
- halas to nastepne
- uciazliwosc itp

co dalej ? z sat i suszeniem?

Data: 2013-08-25 04:16:59
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 00:28, Tomek pisze:

[...]

Jeśli chodzi o sat to poszłabym się wykłócać do administracji. Nie mieli prawa ruszać Twojej własności z Twojego balkonu.

--
animka

Data: 2013-08-25 12:18:41
Autor: Tomek
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:kvbphh$92u$1node1.news.atman.pl...
[...]

anetna byla na elewacji stad ten ich brak kompetencji
kazali ja zamontowac na balkonie czegoz nie zrobilem
pozniej balkony zdemontowali

a ostaecznie kedy byla pod stropianem wyciali ja i wykrecili

Data: 2013-08-25 21:51:07
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 12:18, Tomek pisze:

[...]

Zabrali sobie, czy Ci oddali?

--
animka

Data: 2013-08-26 23:00:15
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

Skończą remont to sobie znowu powiesisz tę antenę.
Oni zdjęli, bo nie chcieli jej zniszczyc chyba.

--
animka

Data: 2013-08-26 23:36:13
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Mon, 26 Aug 2013, animka wrote:

W dniu 2013-08-26 07:33, Tomek pisze:

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał
Zabrali sobie, czy Ci oddali?

mam ja

Skończ± remont to sobie znowu powiesisz tę antenę.

  O czym¶ zapomniała¶.
  NA CZYM j± sobie powiesi?

  Na zdemontowanym balkonie czy elewacji obłożonej styropianem?

Oni zdjęli, bo nie chcieli jej zniszczyc chyba.

  A wiesz że masz rację?
(co nie powoduje, że chc± umożliwić jej ponowne zawieszenie :>,
bo to jest całkiem SŁUSZNA odpowiedĽ, ale na INNE pytanie)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-25 00:16:13
Autor: Chocobo
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 16:55, animka pisze:

Trzeba wezwać kominiarza, żeby sprawdził wentylację.

Sprawdzał, jest ok.

Przez noc to nigdzie nic nie wyschnie.

Na balkonie wysycha.

Trzeba w takim razie kupić pralkę z suszark± i Ci zaraz wysuszy.

Nie zapominajmy, że mówimy o biedocie, nie stać mnie.

Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok
publiczny.

Niech się wstydzi ten co widzi :)

Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

A to ja mogę, bo mój blok jest ostatni w mie¶cie i widok mam na parking
(przesłonięty drzewami) :)

Marcin

Data: 2013-08-26 15:50:16
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 25.08.2013 00:16, Chocobo pisze:
Trzeba w takim razie kupić pralkę z suszark± i Ci zaraz wysuszy.

Nie zapominajmy, że mówimy o biedocie, nie stać mnie.

Zwłaszcza na wykorzystanie, gdyż rzeczona maszyna podobnoż strasznie niszczy ubrania i nawet bogatsi podchodz± do niej z siln± rezerw±.

Data: 2013-08-26 16:38:53
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Mon, 26 Aug 2013, Przemysław Adam ¦miejek wrote:

[...]

  Kupuj± ubrania z cen± "o zero większ±" (lub dwa), to i rezerwa
jest ta sama co u biedniejszych i przeciętnych obywateli :)
  Przyznam że nie wiedziałem, ale mi się koncept automatu susz±cego
natychmiast skojarzył z innym pytaniem - "kto to potem będzie
prasował".
  Jako¶ nie nie mam przekonania, żeby automat "umiał" suszyć pranie
podobnie do lekko ponaci±ganego na sznurze lub suszarce, takiej
"drucianej".

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-26 16:58:07
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
Kupuj± ubrania z cen± "o zero większ±" (lub dwa), to i rezerwa
jest ta sama co u biedniejszych i przeciętnych obywateli :)

No akurat bogatych stać na to, żeby kupować tanie ubrania :-P
Ja się wyleczyłem z kupowania tanich, zwłaszcza butów, jak przestało mnie stać na zakup ci±gle nowych.

[...]

Z tego co na szybko wyguglałem, to ma tryby różne, w tym ,,zostaw z leksza mokrutkie''

Data: 2013-08-26 22:53:37
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

  No to przegrał ze zwyczajn± suszark±, z której t-shirty biorę
i wkładam na siebie (w miarę niewygniecione, o ile zostały
rozci±gnięte przy wieszaniu).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-27 07:45:25
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

Nigdy nie byłem adwokatem tego rozwi±zania :)

Ale widzę, że też jeste¶ z tych ,,wymiętych'' :D Ja też nie umiem się zebrać do prasowania i zawsze chodzę wymięty. Czasami na niedzielę jak±¶ koszulę mam prasowan±.

Data: 2013-08-27 20:47:27
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Tue, 27 Aug 2013, Przemysław Adam ¦miejek wrote:

Nigdy nie byłem adwokatem tego rozwi±zania :)

  Nie ¶miem tego sugerować :), tylko zaznaczam, że automatyczne
gniecienie ubrania o którym pisałe¶ jako substutucie "dla
bogatych" ma również wady niezwi±zane z bogactwem lub
bied±, jest to więc kiepski substytut.

Ale widzę, że też jeste¶ z tych ,,wymiętych'' :D

  Staram się nie przesadzać, ale owszem, letnie koszule z wypukłym
"wzorkiem" (jak to się nazywa?) stosuję ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-28 07:51:57
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
[...]

No wiesz, jak jest odpowiednio bogaty, to ma kogo¶, kto mu wyprasuje :-P

Ale widzę, że też jeste¶ z tych ,,wymiętych'' :D
  Staram się nie przesadzać, ale owszem, letnie koszule z wypukłym
"wzorkiem" (jak to się nazywa?) stosuję ;)

Człowiek wymięty zawsze u¶miechnięty :D

Moja mama kiedy¶ mi koszule poprasowała i to jako¶ tak na sztywno, jakby jakim krochmalem zaprawiła, to był czad, nie umiałem się odnaleĽć.

Data: 2013-08-25 15:36:59
Autor: Yakhub
Dlugi uciazliwy remont....
W liście datowanym 24 sierpnia 2013 (16:55:20) napisano:

z suszarkÄ… i Ci zaraz wysuszy.

:>

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-08-25 21:52:15
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 15:36, Yakhub pisze:
[...]

Ja nie mam. ale duĹĽo ludzi kupuje.

--
animka

Data: 2013-08-28 13:14:36
Autor: Yakhub
Dlugi uciazliwy remont....
W liście datowanym 25 sierpnia 2013 (21:52:15) napisano:

[...]

Ja wiem, ĹĽe ludzie kupujÄ….

Zastanawiam  siÄ™  tylko,  czy ktokolwiek z nich uĹĽyĹ‚ jej wiÄ™cej, niĹĽ 1
raz :)

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-08-27 12:40:46
Autor: Marek Wisniewski
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 16:55:20 UTC+2 użytkownik animka napisał:

> U mnie w łazience z powodu słabej wentylacji nic nie wysycha, a na pewno

> nie przez noc. Suszarni nie ma i co pani na to?

Trzeba wezwać kominiarza, żeby sprawdził wentylację.

Przez noc to nigdzie nic nie wyschnie. Trzeba w takim razie kupić pralkę z suszark± i Ci zaraz wysuszy.

> Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok publiczny.

Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

-- animka

Pani, chyba chodzi przez tydzien w jednych gaciach, zeby nie udostepniac zbyt czesto ich widoku...?

Data: 2013-08-24 22:52:19
Autor: Kriss
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "Chocobo" <bozupabylazaslona@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:kv9qbs$3o7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Raczej jak się człowiek od 8 pokoleń ze wsi zerwał to trzyma na balkonie gacie i łachy. To nie Neapol. Człowiek ze wsi wyjedzie, wie¶ z człowieka nigdy.

Data: 2013-08-25 00:17:50
Autor: Chocobo
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-24 22:52, Kriss pisze:
Człowiek ze wsi wyjedzie, wie¶ z człowieka
nigdy.

Paczpan, w życiu nie mieszkałem na wsi. Jakie¶ inne ludowe m±dro¶ci jeszcze? A lepiej może jakie¶ m±dre sugestie, bo krytykować bez sensu to każdy potrafi?

Marcin

Data: 2013-08-25 07:45:18
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 24.08.2013 22:52, Kriss pisze:
Raczej jak się człowiek od 8 pokoleń ze wsi zerwał to trzyma na balkonie
gacie i łachy. To nie Neapol. Człowiek ze wsi wyjedzie, wie¶ z człowieka
nigdy.

Masz co¶ do wsi? Niestety z wielu wie¶ wyszła, bo od pokoleń koczuj± w miastowych bunkrach dla biedoty. Ja na szczę¶cie jestem 1 pokolenie, które tak musiało i mam nadzieję, że na wie¶ jeszcze kiedy¶ wrócę, choćby dla dobra moich dzieci.

Data: 2013-08-24 13:00:53
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Sat, 24 Aug 2013, animka wrote:

[...]

  Jeste¶ pewna, że odpowiadasz na wła¶ciwe pytanie?
  Co prawda to prawda, Tomek był łaskaw wyrazić się nie¶ci¶le, ale
IMO w dwuznaczno¶ci pytania chyba przebija jednak "chęć korzystania"
a nie "chęć rezygnacji".
  Inaczej mówi±c, pyta o *rekompensatę* za *inn±* usługę.

  Żeby mu dopłacali tak, aby mógł korzystać z TV "tak jakby miał
antenę" (któr± to miał poprzednio i korzystał).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-25 00:29:15
Autor: Tomek
Dlugi uciazliwy remont....

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.1308241256100.3548quad...
[...]

zwrot za SAT z ktorego nie kozystam bo mi antene sciagneli sila...

Data: 2013-08-26 13:56:26
Autor: Jawi
Dlugi uciazliwy remont....
Jak najbardziej, a nawet zrezygnować z tej kablówki.

  Jeste¶ pewna, że odpowiadasz na wła¶ciwe pytanie?
Animka i odpowiedĽ na pytanie? Wolne żarty ;)
Ona nie czyta tych pytań na które odpowiada, mam takie wrażenie.

Data: 2013-08-26 22:51:48
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlugi uciazliwy remont....
On Mon, 26 Aug 2013, Jawi wrote:

Jak najbardziej, a nawet zrezygnować z tej kablówki.

  Jeste¶ pewna, że odpowiadasz na wła¶ciwe pytanie?
Animka i odpowiedĽ na pytanie?

  Ależ oczywi¶cie!

Wolne żarty ;)

  Nie no, hint jest zazwyczaj ukryty w braku zastrzeżenia
że chodzi o *to samo* pytanie :)
  Dlatego profilaktycznie sprawdzałem, czy jest standardowo
(na inne) ;)

Ona nie czyta tych pytań na które odpowiada, mam takie wrażenie.

  Co¶ za co¶ - za to nie bywa równie zgryĽliwa jak np. ja ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-25 12:17:10
Autor: Marek Dyjor
Dlugi uciazliwy remont....
animka wrote:
[...]

chrzanisz animka, jak zwykle zresztÄ…...

Data: 2013-08-25 21:49:47
Autor: animka
Dlugi uciazliwy remont....
W dniu 2013-08-25 12:17, Marek Dyjor pisze:
animka wrote:
[...]

Przestań za mną łazić trollu jakiś.

--
animka

Data: 2013-08-26 06:00:51
Autor: Budzik
Dlugi uciazliwy remont....
Osobnik posiadaj±cy mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Suszenie na balkonie to obciach.

klasyczna animka! :)

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kim¶ innym.

Data: 2013-08-30 01:00:45
Autor: Doman
Dlugi uciazliwy remont....
Ubrania sie suszy w łazience, albo w suszarni je¶li jej jeszcze kto¶ z administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach. Chyba, że masz taki balkon, że nic z ulicy na mim nie widać.

Stań przed ¶cian± i zrób baranka, będzie z pożytkiem dla wszystkich.

Albo odpowiadaj na temat.

Dlugi uciazliwy remont....