D³ugie b³otniki do amortyzatora?

Data: 2012-09-23 09:58:29
Autor: ...::QRT::...
D³ugie b³otniki do amortyzatora?
Dnia Fri, 21 Sep 2012 05:00:57 -0700 (PDT), inga.hetman@o2.pl napisa³(a):

Witam

Szukam sposobu na zamontowanie tradycyjnych d³ugich b³otników. Takich z drutami. Nie mam jednak w przednim amortyzatorze stosownych otworów. Czy s± mo¿e jakie¶ specjalne obejmy które mog³y by pomóc? Gdzie ich szukaæ? Przelecia³am ofertê sklepów internetowych i nic takiego nie znalaz³am. Pewnie mo¿na co¶ takiego zmajstrowaæ w³asnorêcznie. Ale mam dwie lewe rêce, zero narzêdzi, a uczynne mêskie rêce s± w innym mie¶cie ni¿ ja i mój rower. Pzdr
Inga

ja lowridera kiedy¶ mocowa³em aluminiowym opaskami zaciskowymi - dzia³alo
dobrze choæ lakier na amortyzatorze w miejscach mocowania ucierpia³ do¶æ
znacznie. Jesli kszta³t widelca by na to pozwala³ mo¿na by spróbowaæ u¿yæ np
plastikowych opasek zaciskowych (tzw zipy)

D³ugie b³otniki do amortyzatora?