[KRK] Długie spodnie na jesień/zima/wio sna

Data: 2009-10-07 10:53:02
Autor: Wojo
[KRK] Długie spodnie na jesień/zima/wio sna
Witam,
Poszukuję długich spodni na rower. Codziennie jeżdżę 50km (do pracy) i przydałby by mi się jakieś cywilne (nie dresy/legninsy) długie spodnie na coraz to zimniejsze dni. Narazie byłem w Decatlonie krakowskim i tam jedynie przypasowały mi trekingowe, dedykowane na rower raczej nie spełniają warunku wyglądu.

Czy możecie polecić mi sklepy, które warto odwiedzić w Krakowie i posprawdzać, proszę też o doradzenie firm/modeli, które warto zobaczyć. Mój budżet wynosi 100-150zł, może trochę więcej jeśli wiązało się to z jakością. Wydaje mi się, że będę musiał coś wybrać z spodni dedykowanych do trekkingu (co też mi pasuje bo sporo chodzę po górach).

Proszę o wyrozumiałość, wcześniej jeździłem bardzo sporadycznie rowerem, w tym sezonie zrobiłem około 7000km i pierwszy raz dotknął mnie problem podwyższonego zużywania się odzieży.

Wojo

Data: 2009-10-07 11:07:31
Autor: Michał Pysz
[KRK] Długie spodnie na jesień/zima /wiosna
Hint:
mocujesz sakwę do bajka a w niej wozisz spodnie cywilne i przebierasz w pracy.

mp.

-- Pozdrawiam
Wojo

Data: 2009-10-07 11:26:44
Autor: Wojo
Michał Pysz pisze:
Hint:
mocujesz sakwę do bajka a w niej wozisz spodnie cywilne i przebierasz w pracy.

to jest jakieś wyjście ale ja bym się przychylał cały czas do spodnich na rower i do pracy (jednocześnie).

Wojo

Data: 2009-10-07 02:49:45
Autor: Stefandora
On 7 Paź, 11:26, Wojo <killing_t...@wp.pl> wrote:
Michał Pysz pisze:

> [...]
> pracy.

to jest jakieś wyjście ale ja bym się przychylał cały czas do spodnich

Na jesień/zima/wiosna? Przewidujesz jazdę przy deszczu/śniegu? Nawet
jeżeli opady będą tylko nocne, to przy tej temperaturze licz się z
mokrą nawierzchnią o porankach. Pomijając względy estetyczne,
siedzenie w mokrych spodniach nie należy do najprzyjemniejszych.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-07 12:01:23
Autor: Wojo
[...]

Fakt, nie dopisałem tego, nie jeżdżę w deszczu/śniegu i nie planuje, w deszczowe dni przesiadam się na busa. Zakładam, że raczej nie będę błocił się / moknął.

Wojtek

Data: 2009-10-07 03:05:25
Autor: Marcin Kuthan
On 7 Paź, 12:01, Wojo <killing_t...@wp.pl> wrote:
> [...]

Fakt, nie dopisałem tego, nie jeżdżę w deszczu/śniegu i nie planuje, w
deszczowe dni przesiadam się na busa. Zakładam, że raczej nie będę

Tak się nie da, dziś rano jak wychodziłem z domu to była lekka mżawka.
A jak dojechałem do pracy to nieźle lało.
Teraz siedzę w suchych jeansach, a spodnie rowerowe się suszą. Polecam
takie które wysychają w 8 godzin :-)

Pozdrawiam,
Marcin

Wojtek

Data: 2009-10-07 11:46:32
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 07.10.2009 11:26 użytkownik Wojo napisał :
Michał Pysz pisze:
[...]

Jeżeli masz aż 50 km to od razu zapomnij o rozwiązaniach kompromisowych. Spodnie do pracy pewnie już masz, kup sobie teraz spodnie na rower, będziesz je miał nie tylko na dojazdy do pracy, a na pewno docenisz przyjemność jazdy w porządnych ciuchach.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 12:55:27
Autor: kenubi
Wojo wrote:

Witam,
Poszukuję długich spodni na rower. Codziennie jeżdżę 50km (do pracy) i
[ciach]

Proszę o wyrozumiałość, wcześniej jeździłem bardzo sporadycznie rowerem,
w tym sezonie zrobiłem około 7000km i pierwszy raz dotknął mnie problem
podwyższonego zużywania się odzieży.

Można z ciekawości zapytać w czym jeździłeś te 7000km?
m.

Data: 2009-10-07 13:46:23
Autor: Wojo
[KRK] Długie spodnie na jesień/zima /wiosna
Można z ciekawości zapytać w czym jeździłeś te 7000km?

krótkie spodenki + koszulki na rower. Dalej jeżdżę w krótkich spodenkach.

Wojtek

Data: 2009-10-07 14:31:14
Autor: kenubi
Wojo wrote:

Można z ciekawości zapytać w czym jeździłeś te 7000km?

krótkie spodenki + koszulki na rower. Dalej jeżdżę w krótkich spodenkach.

Wojtek

To może spodnie z szelkami verona rogelli 200g (~90-140 zależy od "promocji" -ja kupiłem za 90) , są bez pampersa + spodenki zwykłe na wierzch. A zimą trzeba zamiast spodenek narzucić jakieś jeszcze długie (śliskie (ortalionowe?) przy tym dystansie?) spodnie - tylko ortaliony mogą się ściągać ale to raczej na krawężnikach występuje przy wstawaniu z siodła.
Po plerach nie wieje a na nogach nie czuć oporu spodni i jest dosyć ciepło. Kupiłem w tamtym roku i świetna sprawa na wiosnę/jesień a zimą dokładam ...ech dżinsy ale ciężko się w takim zestawie kręci bo dżins trze (ja mam blisko do pracy).

Aktualnie zakładam verony + spodenki i b.fajnie się jeździ. Jak spodnie nie ocierają o nogę to aż chce się szybciej kręcić. Ale ja tam nawet 2k nie robię rocznie (w wakacje trochę jeździłęm do pracy od teściowej ~66km w obie strony) i się g. znam :P

Data: 2009-10-07 14:39:51
Autor: zcxz
Wojo wrote:
[...]
Siedzenie w mokrych od potu ciuchach, nie bedzie przyjemne ani dla Ciebie ani dla wspolpracownikow.
Jezeli masz mozliwosc to trzymaj ciuchy w pracy (no ale je od czasu do czasu wymieniaj) :)
Ostatnio mialem o tyle dobrze, ze biuro duze bylo. Moglem trzymac rower, 2 pary spodni, koszulki, bluzy, 2 pary butow, garnitur :)

--
zcxz

Data: 2009-10-07 16:03:10
Autor: Rich
zcxz pisze:
Wojo wrote:
[...]

Masz prysznic w pracy?

Data: 2009-10-07 16:24:36
Autor: zcxz
[KRK] Długie spodnie na jesień/zima /wiosna
Rich wrote:
Masz prysznic w pracy?
tylko odkurzacz ale za to zajebiaszczy ;)

--
zcxz

Data: 2009-10-07 22:42:08
Autor: stefandora
Rich wrote:

zcxz pisze:
Ostatnio mialem o tyle dobrze, ze biuro duze bylo. Moglem trzymac rower, 2 pary spodni, koszulki, bluzy, 2 pary butow, garnitur :)
Masz prysznic w pracy?

Ja mam :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-07 22:49:43
Autor: zcxz
stefandora wrote:
  > Ja mam :)
to szlafrok by sie jeszcze przydal ;)

--
zcxz

Data: 2009-10-07 22:53:21
Autor: stefandora
zcxz wrote:
stefandora wrote:
Ja mam :)

to szlafrok by sie jeszcze przydal ;)

Jak wystarczająco wcześnie przyjadę, to mogłabym sobie taką przyjemność zafundować... chociaż, czekaj - nie! "Mój" prysznic jest na piętrze informatyków i kiedy nie przyjdę, to oni tam są ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-08 17:59:39
Autor: zcxz
stefandora wrote:
Jak wystarczająco wcześnie przyjadę, to mogłabym sobie taką przyjemność zafundować... chociaż, czekaj - nie! "Mój" prysznic jest na piętrze informatyków i kiedy nie przyjdę, to oni tam są ;))
pod prysznicem? ;) ...moze czyszcza dane ;)

p.s.
na 100% zamontowali kamere albo kamery do 3D ;)

--
zcxz

Data: 2009-10-09 02:56:22
Autor: Rafał_Lubicz
Długie spodnie na jesień/zima/wiosna
Campus, spodnie CREEK, za 129zł na planetoutdoor.pl

[KRK] Długie spodnie na jesień/zima/wio sna