Długo nie pożyli .. Tragedia w makaroniarskiej knajpie ...

Data: 2011-12-21 18:37:28
Autor: MH
Długo nie pożyli .. Tragedia w makaroniarskiej knajpie ...
Trudno , rozumiem rozpacz rodzin ..

A czy ktoś tutaj , czy owe rodziny zdają sobie sprawę z faktu , że wybrali się
na nie naszą awanturę za naszą kasę ??  Ot , to w zasadnie taka ustawka
klepnięta w plery Kaczyńskiego przez jankesa na ulicy.. A WUJ nas to obchodzi !!
Ojczyzny bronimy w Afganie ??  Podobno chodziło tam o zadupcenie Bin Ladena ??
No to ponoć go już zadupcyli ..  Nie moja brocha , temat chyba zamknięty , i
co do Pani Nędzy robią tam nasze ułany ??  Afgan chemy podbić czy co do Pani
Nędzy ?? OK , najechałem na Kaczora...  A teraz następny .. , Prezydent i
Premier..

I co szanowni Panowie , wygraliście wybory i dalej odpindalacie jankieskie
wasalstwo wzorem poprzednika ??  A tak przy okazji , to jeszcze pojadę po innej bandzie - pożyczka do MFW celem
ratowania między innymi makaroniarzy. Parlamentarzyści z Italii , zarabiający
12-14 tys. EUR , zbojkotowali wczoraj parlamentarną knajpę w związku ze
wzrostem cen obiadków : w zeszłym tygodniu było :

- befsztyk (jak sama nazwa wskazuje , woólowy) - 3 EUR
- ryba z bajerami - 5 EUR

W tym tygodniu , w italiańskiej putyce parlamentarnej ceny pierdytły o 13% w górę..  Hmmm , w tej sytuacji , przy tak głodowych stawkach , makarońskie
parlamentarzysty zbojkotowały tę putykę...

No i nie dziwota , że musimy im pomóc z jakichś tam rezerw NBP..  Wuj wie na
jakich zasadach..

=================

No tak.... , najpierw pierdzieliłem o moralach , potem o wojnie poniekąd z tym
związanej (też pierdzieląc o kasie) , a w końcu kończę wątek na kilku
duperelnych miliardach niezbędnych dla biednego narodu...

O tych , co sadzą tekturowe drzewka nawet nie wspomnę...

==============

W CHUJA nas robią wszelacy !!!

MH

Data: 2011-12-21 20:03:52
Autor: raff
Długo nie pożyli .. Tragedia w makaroniarskiej knajpie ...
On Wed, 21 Dec 2011 18:37:28 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

A teraz idz sie poplacz z tego despektu i obal pod to Jacka Danielsa.

R.

Data: 2011-12-21 20:06:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jct918$et9$1inews.gazeta.pl...
A tak przy okazji , to jeszcze pojadę po innej bandzie - pożyczka do MFW celem
ratowania między innymi makaroniarzy.

Nie jesteś w nurcie. Pożyczka nieaktualna.

Data: 2011-12-21 20:18:48
Autor: raff
Długo nie pożyli .. Tragedia w makaroniarskiej knajpie ...
On Wed, 21 Dec 2011 20:06:01 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

I tak ta kasa nie idzie do makaroniarzy, tylko do niemieckich i
fhansuskich bankierow.

Bo jak nie dostana, to Aniela bedzie miala przejebane, bedzie
katastrofa, III wojna swiatowa i w ogole.

R.

Data: 2011-12-21 20:54:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:56c4f7t6u3m9s17alfr0crjam9l7vha6pi4ax.com...
[...]

To ty wiesz do kogo należy MFW? Podziel się z nami swoimi tajemnicami. Oby tylko nie były wyssane z brudnego palca!

Data: 2011-12-21 21:00:36
Autor: raff
Długo nie pożyli .. Tragedia w makaroniarskiej knajpie ...
On Wed, 21 Dec 2011 20:54:38 +0100, "Bogdan Idzikowski"
[...]

Buehehe, Bodzio, ty wekslarzu ty nasz ! Az mi rence opadają.

R.

Data: 2011-12-21 21:23:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ole4f7psvc7adp3m94i0k833t7bjeog2ud4ax.com...
[...]

Brak odpowiedzi? Nie dziwię się. Jakie wekslowanie? Pożyczka ma iść (ma iść - nie idzie - jeszcze jej nie ma) do MFW. Ty twierdzisz, ze idzie do niemieckich i francuskich bankierów, a nie do MFW. No to powiedz, co wiesz? Do kogo należy MFW jeśli twierdzisz, że pożyczka tam nie trafi?
Chyba wpędziłeś się w kozi róg i próbujesz się ratować głupimi odzywkami.
Mściwy nie jestem, mogę ci odpuścić.

Data: 2011-12-21 21:34:16
Autor: raff
Długo nie pożyli .. Tragedia w makaroniarskiej knajpie ...
On Wed, 21 Dec 2011 21:23:58 +0100, "Bogdan Idzikowski"
[...]

Biedne dziecko :) Uderzylo sie :)

Moze poczytaj sobie wiecej na ten temat ? Zgadnij u kogo sa zadluzeni
Wlosi ? No ? probuj, probuj...

A teraz moze porozmawiamy o czyms co bardziej przystaje do twojego
poziomu ? Co dostales pod choinkę ? Byles grzeczny ?

R.

Data: 2011-12-21 21:46:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3jg4f7degllemqbd9n27mtkbftactjl75r4ax.com...
[...]

==================================

Jednak nie odpuściłeś? Niech zgadnę? W MFW? No, bo pożyczka ma być dla MFW.

Data: 2011-12-21 21:51:41
Autor: raff
Długo nie pożyli .. Tragedia w makaroniarskiej knajpie ...
On Wed, 21 Dec 2011 21:46:11 +0100, "Bogdan Idzikowski"
[...]

Tak, Bodzio ? Rozsmieszasz mnie caly czas. Uwazasz ze to MFW pozyczalo
pieniadze Wlochom przez dlugie lata ? :)

R.

Data: 2011-12-21 22:19:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:glh4f7hqcet0o97dul8uosmd8694brer4m4ax.com...
[...]

No dobra. Już jestem znudzony. Uważam, że to mój sąsiad pożyczył Włochom, a Włosi pożyczyli dla MFW. A MFW przegrało wszystko w kasynie. I teraz potrzebują pieniędzy. A że ty icch nie masz, bo nigdy nie miałeś, to ja im pożyczę kilkset miliardów.

I to jest cała prawda i tylko prawda.
A Kaczyński jest zbawcą i raczy przywrócić nam Polskę. Wolną, katolicką i niepodległą. W przyszłym życiu. Doczekasz? Bo ja tak. Jestem teraz nieśmiertelny, bo znam tajemnicę smoleńską i jeszcze kilka innych tajemnic.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-12-21 23:06:16
Autor: raff
Długo nie pożyli .. Tragedia w makaroniarskiej knajpie ...
On Wed, 21 Dec 2011 22:19:07 +0100, "Bogdan Idzikowski"
[...]

Widzisz, Bodzuchna, poczytaj sobie, dowiedz sie gdzie maja isc twoje
pieniaqdze, a potem sie na grupach wypowiadaj.

No chyba ze, hehe, niech zyja frajerzy ! Glosujcie dalej na Tuska !

R.

Data: 2011-12-21 23:30:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:s0m4f79rn41l5k4m7fc2p1594muo60jn9d4ax.com...
[...]

Ty się od moich pieniędzy od...ol.
Głosowanie tylko na kaczkę. On nas, gdy rządził, nauczył grilować. Tylko jemu grilowanie zawdzięczamy. A teraz, gdy będzie znowu rządził to da nam tyle, że hoho... No i V RP, bo IV poszła się jeb...ć. A może VI, kto to wie...

Data: 2011-12-22 04:09:36
Autor: stevep

=================================>>>>>

==================================================>>>
[...]

A poza tym ten Gabon i Czajna.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-22 04:07:56
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 21:34:16 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Obawiam, że rozumu pod choinką nie znajdziesz.

--
stevep

Data: 2011-12-22 04:06:54
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 21:00:36 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Bo coś innego to już dawno zwiędło i opadło.

--
stevep

Data: 2011-12-22 04:06:08
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 20:54:38 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Do Żydów oczywiscie.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-22 04:05:14
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 20:18:48 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A jaka data końca świata jehowcu?

--
stevep

Data: 2011-12-21 23:30:17
Autor: V

[...]

W CHUJA nas robią wszelacy !!!

MH

Gdy giną ludzie, zamilcz albo zmień ton.

Nie pisz też bzdur o "naszej kasie", pisz o swojej kasie. Pisz o tym co ciebie obchodzi, nie nas. Ja nie mam nic wspólnego z tobą, rozumiesz? I jeszcze jedno, nie wierz, że kiedykolwiek jacyś "oni" zrobią/zrobili coś za ciebie, to już nie wróci.

V.

Długo nie pożyli .. Tragedia w makaroniarskiej knajpie ...