Długo nie wiedziałam, że Lechu ma brata bliźniaka.

Data: 2010-09-01 15:30:08
Autor: Jesienny
Długo nie wiedziałam, że Lechu ma brata bliźniaka.
Użytkownik... he he - Jarek od kżyża raczył napisać:
Jarosław Kaczyński nie pracował dla "Solidarności", przynajmniej u nas w Gdańsku. Reszty nie wiem i nie będę szerzyła plotek. U nas w Gdańsku nie słyszałam o Jarosławie Kaczyńskim i długo nie wiedziałam, że Lechu ma brata bliźniaka.

Może karzeł teraz liczy że ci co pamiętali jego brata będą myśleli że to
on?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Długo nie wiedziałam, że Lechu ma brata bliźniaka.