Dugo oczekiwany fotoradar

Data: 2012-11-29 12:28:26
Autor: masti
Dugo oczekiwany fotoradar
Dnia pięknego Thu, 29 Nov 2012 11:27:22 +0000 osobnik zwany tο napisał:

Jak to dobrze, że na autostradzie postawiono ograniczenie do 30 km/h i
nowoczesny fotoradar. Wreszcie jakiś bat na piratów drogowych!

oczywiście dziennikarzyna nie skojarzył faktu, że 30kmh jest tymczasowo ze względu na wjazd na objazd zamkniętego tunelu. Za to pręgierzanie mają czym się podniecać.

PS: Ten FR w tym miejscu przy normalnym ruchu jest na grzyba potrzebny ale to już inna dyskusja

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-11-29 13:52:59
Autor: Roman Stachowiak
Długo oczekiwany fotoradar
W dniu 2012-11-29 13:28, masti pisze:
[...]

A ty nie czytasz artykułów do końca:
"Fotoradar miał stanąć w tym miejscu jeszcze przed awarią na budowie metra i przed wytyczeniem objazdu dla tunelu. Na wcześniejszym odcinku Wisłostrady obowiązuje ograniczenie do 50 km na godz., więc jeżeli ktoś jedzie przepisowo, to nie będzie miał problemu, by zwolnić."

--
RomanS
___________________

Data: 2012-11-29 14:33:55
Autor: masti
Dugo oczekiwany fotoradar
Dnia pięknego Thu, 29 Nov 2012 13:52:59 +0100 osobnik zwany Roman
Stachowiak napisał:

[...]

ależ czytam i właśnie o tym piszę, że onże FR docelowo bedzie stał na 50kmh, a 30 jest tam tymczasowo. Pomijam, głupotę stawiania 30kmh bo jest mała szykana. W końcu kierowca ma widzieć co jest przednim i dostosować prędkość do warunków. a 30 to tam nawet walcem mozna

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-11-29 15:08:52
Autor: tο
Dugo oczekiwany fotoradar
masti wrote:

ależ czytam i właśnie o tym piszę, że onże FR docelowo bedzie stał na
50kmh, a 30 jest tam tymczasowo.

Ograniczenie do 50 km/h także jest tam wzięte z dupy.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 15:15:19
Autor: masti
Dugo oczekiwany fotoradar
Dnia pięknego Thu, 29 Nov 2012 15:08:52 +0000 osobnik zwany tο napisał:

masti wrote:

ależ czytam i właśnie o tym piszę, że onże FR docelowo bedzie stał na
50kmh, a 30 jest tam tymczasowo.

Ograniczenie do 50 km/h także jest tam wzięte z dupy.

też

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-11-29 17:46:40
Autor: Titus Atomicus

Stachowiak napisał:

> [...]

ależ czytam i właśnie o tym piszę, że onże FR docelowo bedzie stał na 50kmh, a 30 jest tam tymczasowo. Pomijam, głupotę stawiania 30kmh bo jest mała szykana. W końcu kierowca ma widzieć co jest przednim i dostosować prędkość do warunków. a 30 to tam nawet walcem mozna

Zaraz, zaraz. Ktos tu manipuluje.
Od kiedy to Wislostrada jest autostrada? Przeciez to nawet nie jest droga szybkiego ruchu.
--
TA

Data: 2012-11-29 19:50:48
Autor: Dariusz K. adziak
Dugo oczekiwany fotoradar
Uytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisa:

Stachowiak napisał:

> [...]

walcem mozna

Zaraz, zaraz. Ktos tu manipuluje.
Od kiedy to Wislostrada jest autostrada? Przeciez to nawet nie jest

Ale ma podwyszony limit prdkoci - od Marymonckiej do mostu Gdaskiego - 80 km/h, dalej a do Trasy Siekierkowskiej - 70km/h. I tylko kawaek Grodzka - Karowa oraz sam tunel maja ograniczenie do 50km/h - od Grodzkiej ze wzgldu na skrzyowanie co kawaek, tunel ze wzgldw oczywistych.

--
Darek

Data: 2012-11-30 06:07:32
Autor: Titus Atomicus
Dugo oczekiwany fotoradar
In article <50b7ae92$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Dariusz K. adziak" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Ale ma podwyszony limit prdkoci - od Marymonckiej do mostu Gdaskiego - 80 km/h, dalej a do Trasy Siekierkowskiej - 70km/h. I tylko kawaek Grodzka - Karowa oraz sam tunel maja ograniczenie do 50km/h - od Grodzkiej ze wzgldu na skrzyowanie co kawaek, tunel ze wzgldw oczywistych.

No, ale wciaz daleko jej do autostrady, czy drogi szybkiego ruchu.
--
TA

Data: 2012-11-30 08:40:14
Autor: masti
Dugo oczekiwany fotoradar
Dnia pięknego Thu, 29 Nov 2012 19:50:48 +0100 osobnik zwany Dariusz K.
Ładziak napisał:

Ale ma podwyższony limit prędkości - od Marymonckiej do mostu Gdańskiego
- 80 km/h, dalej aż do Trasy Siekierkowskiej - 70km/h. I tylko kawałek
Grodzka - Karowa oraz sam tunel maja ograniczenie do 50km/h - od
Grodzkiej ze względu na skrzyżowanie co kawałek, tunel ze względów
oczywistych.

jakoś do mnie ta oczywistość ograniczenia w tunelu przy 3 pasach ruchu i osobnych tunelach w obu kierunkach nie dociera

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-11-30 01:43:03
Autor: Tomasz Pyra
Dugo oczekiwany fotoradar
Dnia Thu, 29 Nov 2012 12:28:26 +0000 (UTC), masti napisał(a):

[...]

To czy jest to tymczasowe to się okaże po policzeniu ile kasa miejska jest
do przodu na takim ograniczeniu i FR.
Raczej nastaw się że ograniczenie zostanie, albo i okaże się że "ze względu
na dużą ilość wypadków" warto jeszcze bardziej dopuszczalną prędkość
obniżyć ;)

W każdym razie ja taką "tymczasową" 30-tkę mam też jedną w okolicy - ze dwa
lata już będzie, grzecznie przejeżdżam tam cały odcinek z dozwoloną
prędkością, bo mało kiedy nie ma tam dzielnego patrolu który poluje na tych
co to sobie lubią 50-tką poszaleć za miastem...

Dugo oczekiwany fotoradar