Długość kokpitu

Data: 2009-08-12 21:51:34
Autor: kml
Długość kokpitu

Użytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomości news:h5v44e$c1q$1inews.gazeta.pl...
Da się to przełożyć na MTB, stosowany głównie do turystyki, okazjonalnie do maratonów ?

Formułką raczej nie. Ja zdecydowanie preferuje dłuższe górne rury i krótsze mostki niż odwrotnie ale zawsze kończy się metodą prób i błędów w obrębie jakiegoś ustawienia. Na szczęście mam kilka mostków i moge sobie poeksperymentować i póki co wszystko dobrze się kończy. Uważam, że długość mostka jest tak samo indywidualną sprawą jak wybór siodła.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Długość kokpitu