Długość parkowania a nowy parkometr

Data: 2013-06-10 17:50:07
Autor: spider
Długość parkowania a nowy parkometr
W dniu 2013-06-10 17:02, Irena pisze:
Po wprowadzeniu numeru rejestracyjnego
nie znalazłam sposobu by podać na jak długo
chcę zostawić samochód w przypadku płacenia
kartą miejską.

http://www.youtube.com/watch?v=32Uo2bTgv58

Data: 2013-06-10 17:57:25
Autor: Irena
[...]

Dziękuję. To co najbardziej mnie interesuje nie  jest
pokazane zbyt wyraźnie, ale chodzi chyba o to, że każde
naciśnięcie "+" powoduje zwiększenie sumy o 1 zł.
Jeśli źle to odczytałam, to proszę o korektę.
Szkoda, że na samym parkometrze nie jest to jasno
opisane.

Pozdrawiam
Irena

Data: 2013-06-10 18:02:28
Autor: Irena
[...]

I jeszcze jedno, ten film nie pokazuje płacenia kartą
miejską jak sugerowałby tytuł lecz kartą zbliżeniową.
Kartę miejską trzeba chyba włożyć w szczelinę, tak
jak przy starych parkometrach.

Pozdrawiam
Irena

Data: 2013-06-10 18:12:17
Autor: spider
> [...]
> miejską jak sugerowałby tytuł lecz kartą zbliżeniową.
> Kartę miejską trzeba chyba włożyć w szczelinę, tak

Szczelina jest do kart bankomatowych, do miejskich jest miejsce do którego się przykłada.

Data: 2013-06-10 18:14:55
Autor: Irena
> [...]
> jak przy starych parkometrach.

Szczelina jest do kart bankomatowych, do miejskich jest miejsce do którego się przykłada.

Tak, tak. Właśnie znalazłam w Internecie. Dzięki.

Pozdrawiam
Irena

Długość parkowania a nowy parkometr