Długość plików MKV MKA.

Data: 2013-06-06 22:03:34
Autor: Krzysztof_K
Długość plików MKV MKA.
Witam. Ostatnio szukałem sposobu pogłośnienia klików MKV ale nic nie znalazłem. Wpadłem więc na pomysł wyciągnięcia z pliku MKV ścieżki dźwiękowej (MKA - właśnie tego nie wiem jak pogłośnić) i przekonwertowania na format MP3 i później pogłośnić i razem złożyć. Wykorzystałem do tego program mkvmerge, tyle tylko że po zdemuxowaniu ścieżki audio ma ona inną długość niż strumień video. Rozbieżność jest nieduża bo wynosi około 25-30 sekund ale jest. Co jest powodem tak dziwnej sytuacji ?.

Data: 2013-06-07 06:27:01
Autor: januszek
Długość plików MKV MKA.
Krzysztof_K napisa?(a):

[...]

Moim zdaniem zbyt słaby zasilacz.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2013-06-08 00:32:59
Autor: Krzysztof_K
Długość plików MKV MKA.
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 08:27:01 UTC+2 użytkownik januszek napisał:
Krzysztof_K napisa?(a):

> Witam. Ostatnio szukałem sposobu pogłośnienia klików MKV ale nic nie > znalazłem. Wpadłem więc na pomysł wyciągnięcia z pliku MKV ścieżki > dźwiękowej (MKA - właśnie tego nie wiem jak pogłośnić) i > przekonwertowania na format MP3 i później pogłośnić i razem złożyć. > Wykorzystałem do tego program mkvmerge, tyle tylko że po zdemuxowaniu > ścieżki audio ma ona inną długość niż strumień video. Rozbieżność jest > nieduża bo wynosi około 25-30 sekund ale jest. Co jest powodem tak > dziwnej sytuacji ?.

> [...]

Nie no jaja se robisz. Co ma do tego zasilacz ?.

Data: 2013-06-08 10:36:36
Autor: BQB
Długość plików MKV MKA.
W dniu 2013-06-08 09:32, Krzysztof_K pisze:
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 08:27:01 UTC+2 użytkownik januszek napisał:
Krzysztof_K napisa?(a):

Moim zdaniem zbyt słaby zasilacz.

Nie no jaja se robisz. Co ma do tego zasilacz ?.

Ma dokładnie to samo, co jakiś program do grupy, gdzie dyskutuje się _tylko_ o sprzęcie do PC?

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

Data: 2013-06-08 10:56:22
Autor: Mr. Misio
Długość plików MKV MKA.
Użytkownik BQB napisał:
[...]

Taka postawa to sposob na dobicie grupy. Wiadomo, ze lekki off topic, ale soft jest blizej peceta/hardware niz np. zdrowe zywienie ;)

Data: 2013-06-10 05:50:43
Autor: januszek
Długość plików MKV MKA.
Mr. Misio napisa?(a):

Taka postawa to sposob na dobicie grupy. Wiadomo, ze lekki off topic, ale soft jest blizej peceta/hardware niz np. zdrowe zywienie ;)

Nie był bym tego taki pewny bo ktoś źle odżywiony może mieć duży problem np z wymianą zasilacza ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2013-06-08 11:02:22
Autor: JoteR
Długość plików MKV MKA.
"BQB" napisał:

Moim zdaniem zbyt słaby zasilacz.

Nie no jaja se robisz. Co ma do tego zasilacz ?.

Ma dokładnie to samo, co jakiś program do grupy,
gdzie dyskutuje się _tylko_ o sprzęcie do PC?

Zwłaszcza w sąsiednim wątku, tym o darmowym antywirusie ;->

JoteR

Długość plików MKV MKA.