Długość ramienia korby 170 vs 17 5

Data: 2016-08-31 19:43:57
Autor: Titus Atomicus
Długość ramienia korby 170 vs 17 5
Hm,
Ja mam w trekkingu 170.
Teraz przymierzam sie do wymiany.
Chetnie bym kupil 175, a nawet 180, ale co z tego, skoro jak juz chcialem cos fajnego zakupic, to okazalo sie ze jest tylko 170, wiec taka kupilem.

A ostatnio mialem nastepujaca przygode. Bylem na kilkudniowej wycieczce rowerowej (zdjecia w przygotowaniu).
I juz pierwszego dnia scial mi sie gwint w korbie. Ten, w ktory pedal wchodzi. Nie wiem jak to sie stalo, bo ostatnim razem wykrecalem pedaly ze 2 lata temu. Myslalem poczatkowo, ze to nosek mi sie odkreca, ale jak sie okazalo - gwint w korbie.
Na szczescie byl to korba lewa. I drugie szczescie - wlasnie wyjezdzalem z miasteczka, gdzie byl sklep rowerowy i tam udalo mi sie pozyskac jakas stara korbe. Okazalo sie, ze to korba 175 (prawa, jak mowilem jest 170).
I, jakos nie widze roznicy.
--
TA

Długość ramienia korby 170 vs 17 5